4 yıl platonik sevdim itiraf ettim artık bir şey hissetmiyorum. Neden böyle oldu?

4 yıldır platonik gibi takılıyodum her neyse öğrenir gibi oldu bende açıkladım tamamen itiraf yani şu an sanki büyü bozulmuş gibi. Bir şey hissetmiyorum. Neden böyle oldu?
4 yıl platonik sevdim itiraf ettim artık bir şey hissetmiyorum. Neden böyle oldu?
Cevapla