Eşim benden önce olan borçlarına yardım etmemi istiyor, ne yapmalıyım?

evleneli 8 ay oluyor. ilk başta benden aydan aya biraz para isterdi ki bu benim için hiçbir sorun değil. çünkü kendisi hem kirayı hemde kendi borcunu ödüyor. meğer ki evlendiğimizden beri cok zorluk çekiyormuş kira ile borcunu ödemekte ve bana hicbi şeyden bahsetmedi. kirayı ödeyememiş kesilmesi gereken borcunu ödeyememiş. durum çok ciddi. eve haciz gelecek. böylelikle de evi kirayi vs ödeyemecegimiz için (borcu yüksek) evliliğimizi bitirmemiz gerecekybenden kredi çekmemi istedi, napmalıyım? benim kredimle onun borcunu kapatıcaz. bu kredi de 5 sene sürecek. krediyi ben çekeceğim için her ay benim hesabımdan kesilecek para. onun demesi, her ay bana o parayı verecekmiş. 2 yıl geçtikten sonra tekrar kredi çekecekmis ve bana olan borcunu, daha doğrusu benim hesabımdan kesilecek parayı ödeyecekmis. ben ama güvenemiyorum çünkü bu borçları iddia oyunlardan dolayı oldu. ve ben bu borcu bilmeme rağmen onunla evlendim. bana daha oynamayacağına söz verdi. oynadi mi bilmiyorum. bildigim tek sey, tek basina bu isin içinden cikamayacak. ailesinin de borcu oldugu icin kredi cekemiyorlar onun adina. tek caresi benim. ne yapmalıyım? gecelerdir uyku uyuyamıyorum, ter içinde uyanıyorum akşam yatıyorum gece mide bulantısı ile uyaniyorum bi bakıyorum eşim mutfakta oturuyor ve boşluğa bakıyor. kira arttığı icin düstü bu duruma. evlilikte birliktelik gerektirmiyor mu? bu isin icinden cikamadigi icin gözümün önünde intihara kalkıştı. kendisi çaresizliktan onun tarafından takılan altıni bozdurmuş benden gizli bu ayrı bi darbe ve şoktu benim için. korkum ve güvensizliğim, ya tekrar iddia oyununa başlarsa? nede olsa bi eşim var ve öder deyip. kendi borcu benim sayemde sifirlanirsa, beni terk edip giderse, ve ben kredi ile tek basima kalirsam? bi şey daha var. bu borclarindan dolayi, kapatamadigi için agresifleşmeye basladi. birkere bana el kaldırdı. onun borcu sifirlanirsa ve kredi benim adima çekilirse aslında benimle istediği her seyi yapabilir demektir. dövebilir sövebilir, tekrar iddiaya baslayabilir, ve beni parmağında oynatabilir. bilmiyorum. sonucta derdi var diye hirslanip el kaldirmistir diyorum. yoksa cok mu aşık oldugum için böyle görüyorum ve düşünüyorum? kendisi ben iyileşmek istiyorum artık kötü yollara girmek istemiyorum diyor. son kez bana güven ve son kez bana yardım et diyor. kurana el basmak istiyor daha o yollara düşmeyeceğine dahil. diyelim ki ben ona yardim etmedim, bosanmak zorunda kaldik. ömrüm boyunca vicdan azabı çekecegim. en zor gününde çekip gitmiş olacagim. ben onunla büyüdüm. benim derdimi kendi derdi gibi gördü hep. o benim sirf esim degil en yakin arkadasim. benim derdimi kendi derdi gibi gördü hep.8 yildir ben onu seviyorum o beni. ben ondan başkasını hic sevmedim ki. bosandik diyelim, sürekli onu düşünecegim, ne yapti? kendi canina mi kiydi? bir ömür nasıl geçecek böyle? lütfen kırıcı şeyler yazmayın çok hassazlaştm ve sıkıntı etmekten mahvoldum

Eşim benden önce olan borçlarına yardım etmemi istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla