Kızlar, Hem çok fazla yakiniz, heç çok uzak, nasil bir ilişki bu?

Biri var, onunla arkadas gibiyiz. Cok samimiyiz. Her seyimizi dertlesioruz. Seninle dertlesmek iyi gelior dior. Ben ona asigim tabi. Onun da hoslanma belirtileri var. Ama hislerini gizlemeye calisior. Her gun ayni ortamda karsilasir sohbet ederiz. Bana diorki sana alistim.. gormedigim zaman ozluorum seni. Gormedigim zaman rahatsiz oluorum falan dior. Bide bisey var. Evlerinde bi olay oluyor. Annesiy, bilmem kiz kardesiyle akrabalariyla bi konusmasi oluor, yarin bana diorki ya falan konusma oldu sana yazicaktimda falan. Kadin dedikodularini bile benimle konusmak isteyecek kadar samimilestik. Ama bu kizla biz bu kadar fazla yakin olmakla beraber bide cok uzagiz sanki. Bazen fazla mesafeliyiz. Hic anlamiorum biz neyiz. Ona diorumki biz seninle neyiz? Fazla yakin, ama com uzagiz sanki. İkimiz de anlam veremioruz. Ben hislerimden eminim tamam asigim, ama onun kafasi cok karisik. Kizlar siz bu konunun kadin tarafini deyin lutfen o kiz sizce ne hisler yasior?

Kızlar, Hem çok fazla yakiniz, heç çok uzak, nasil bir ilişki bu?
Cevapla