Hemcinslerime gelsin bu şarkı…
Boyudevrilesice erkek milletine değil😂😂😂
Hemcinslerime gelsin bu şarkı…
Boyudevrilesice erkek milletine değil😂😂😂
Tam tersi olmasın kanundaki açıkları lehinize kullanıyorsunuz haksız da olsanız haklı muamelesi görüyor resmi yollarla erkeği kaz gibi iftar menüsüne sunuyorsunuz
Yapanlara diyorum ama her 100 kadından 99 u öyle
daha çok taze olmakla birlikte , gönlü kırık, gururu incinmiş erkek olarak buradayım. Bu, kadın ya da erkekler böyle, onun için böyle olduk demenin doğru olduğuna inanmıyorum. Arz-Talep meselesi... Bazı durumlarda bilemiyorsun tabiki...
karşında ki kişi cinsiyet ayırt etmeksizin gerçek yüzünü daha ileriki zamanlarda gösterebiliyor. Ancak dediğim gibi, ne ye talipsen ona yöneliyorsun. örnek verecek olursak ( hepsi için geçerli değil ) ; ya çok karizma, şu markaları giyiyor şuralara tatile gidiyor arabası şu , şu muhitte oturuyor , ya da , ya ne kadar tatlı kadı, güzel bakımlı , v. s gibi gibi benzer durumları, karakterini sorgulamadan, tanımadan değerlendirince absürt sonuçlarla karşılaşıyor insan...
Cevap
16Cevap
Evet hep erkeklerin suçu :D kendimi ayrı tutarak söylüyorum.
☺️☺️☺️
:)
kadınların da bu konuda pek masum olduğunu söyleyemez kimse..
kadınlar kendi kendini soğutma mekanizmasına sahip illa adamların bir şey yapmasına gerek kalmıyor
Meydan larousse ansiklopedisine baktım, encharta’ya baktım, erkek diye bir millet tanımı bulamadım. Hengş millet bu? 🤪
Siz herkesi ayni kefeye koyuyorsunuz siz kadınların problemi bu işte senin karşına adam cikmadiysa biz napalm.
Aşka gerek yok, istediklerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Evet hep erkekerin suçu. Hepsine öfkeliyim.
Her erkek bir değildir diye düşünüyorum abla. 😄
:)) evet tüm suç bizim. Vurun prangaları vurun kırbacı
bencede öyle diyorsan öyledir kadınlarda bizim gibi ama neyse
Ulan koltukta uzanmış göbeğimi kasıyorum. Ne zararım oldu size hayınlar kfjsjdj
Ne ablası lan. Bacımsın kfjdjd
Erkekler günah keçisi yani
İşte orada yanılıyorsunuz önce iğne kendinize sonra çuvaldız başkasına.
Haklı çıktım.
Doğrudur yaparız öyle şeyler 😂
Değil aslında yanlış insanların eline dusmeniz
Teşekkür ederim güzel şarkı
Öyle diyorsan öyledir
Siz yanlış adamları seçerseniz olacağı bu
Gülme yalan mı 😂
Siz hep bu ön yargınızdan mutlu edecek adamları kaybediyorsunuzzzz kurtulun bundan rica ediyorummm😂
Ben kendime bakarım başkası ilgilendirmez ama benim gibi değer kıymet bilen de çoktur bak sabaha kadar tartışırım bu konuyu seninle 😂
Umarım bir gün karşına çıkar o istediğin kişi
Sen iyi birisin
Hem çıkmıştır daaaa sen farkında değilsindirrr
Sen böyle deyince çok üzüldüm şimdi...
Boyum posum devrilmedi genç delikanlıyım dimdik ayaktayım... heheheyt...
Hep genç kalsak olmuyor mu ya. yaşlanmamanın bir yolu yok mu
Genç kalamasam bile karizmatik yakışıklı kalabilirim ama...
Senin saydıracağın erkekler arasında ben yokum.
women
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?