sevgilimi çok seviyorum çok özlüyorum. sürekli ağlayasım geliyor.
hep onun yanında olmak istiyorum
bu fazla aşktan mi yoksa manyak miyim?
sevgilimi çok seviyorum çok özlüyorum. sürekli ağlayasım geliyor.
hep onun yanında olmak istiyorum
bu fazla aşktan mi yoksa manyak miyim?
Bir gün gelecek de bu yaptıkların için çok pişman olacaksın cidden ne bir erkek için nede bir kadın için bu kadar değer çok fazla gün gelip seni terk edip gittiği zaman anlıyorsun ama iş işten geçmiş oluyor ne yazık bize koş koca gencliğimizi nelere heba ediyorz ☺
hisler karşılıklı
umarım öyle bi şey yaşamam
İnşallah ☺
Cevap
5Cevap
takıntılısın sadece.
ahahahahsha
aynen var biraz
Peki neden bu kadar asiri? Sana pek ilgi gostermiyor mu?
yo gösteriyo
karşılıklı
tabi canim
takinti ask karisik
evet hem dee deli gibi
Ne olur böyle seven sevgisinde samimi olan birisini de bana bulsana sana burs verecem 🤪
ahahahhaha
turumun ilk ve son ornegiyim sanirim😁
Bende cinsimin son kalıntıları
Ne güzel işte sen boş ver o sevdiğini beni sev edi ile büdi gibi bari sevmek nasıl. okur öğreteyim
ben askimdan baskasiyla olmam😏
İnsan bir yarım elma gönül alma diye kapıyı yarım bırakırdı bu Ramazan gününde kırdın beni 🤪
Şaka bir yana Allah muhabbetinizi artırsın
amin inşallah teşekkür ederim 🌸
inşallah sende istediğin gibi birini bulursun
KADER
İnşallah
Bende oyle sjshd herseyin aşırısı kotu oluyot ters tepiyor
ay insallah oyle olmaz
ikimizde birbirimizi cok seviyoruz
Yasin 18 felansa küçüksün:( meslek sahibi olup uni bitince düşünceler değişebilir
18.
ama değişeceğini zannetmiyorum
umarım öyle olmaz😁
Suanki sevgilim 32 yasinda. Liseden uniye sevgilisi vardi ergenken. Uni bitince gorus , düşünce ayrılıkları oldu bakış açıları degisti. Kiz baskasiyla evli.
Demem o ki insallah mutlu olursunuz. Ama kendini hazırla yine denkotuye
İnşallah tesekuurr ederim
Saplantı olarak görüyorum ben bunu
sus sus aşk 🫣
tesekkurr ederim😂
manyaksın
eyw
İkisi aynı şey zaten
ahahwhhsahha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?