• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Atatürkçü kız tayyipçi erkek ilişkisi olur mu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor

Yürür mü sizce şansı var mı?

Atatürkçü kız tayyipçi erkek ilişkisi olur mu?
Cevapla
İlişki Soruları Erkek Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Zor. Yani kafalar çok başka. Zihniyet çok başka. Bakış açısı başka. Buna sadece siyasi görüş gözüyle bakmamak gerek. İnsanların farklı siyasi görüşleri olabilir. Farklı ideolojileri olabilir. Saygı duyulur. İlişkiyi çok etkilemez. Ama bu durum bunun ötesinde bir şey.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

19

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Mümkün değil.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Atatürku sevmek zorunda değil. yasal olarak hakaret edemez evet. ama sevmek ya da bağlı olmak zorunda değil. sende tayipci olmak zorunda değilsin fikirleriniz uyusmuyorsa siyaset konusmazsiniz olur biter. ama ondan senin sevdiğin "Atatürk"u sevmesini bekleme herkes Atatürk'e tapmiyor. kisisel algılama Atatürk sevdalısı olmak zorunda değiliz

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Atatürk'e tapmıyorum. Sadece minnet borcu hisediyorum bir kadın olarak ve fikirlerine bağlıyım seviyorum hepsi bu.
      Ama o saygı duyduğunu söylediği halde Atatürke karşı atıp tutuyor, tarihin yanlış olduğunu iddia ediyor resmen iftira atıyor. Ben tayyip hakkında nötrüm bir şeyler zırvalamıyorum. Ama Atatürke karşı atılan iftirayı duyunca da hırçınlaşırım herkes haddini bilecek. Bitme noktasına da gelse o görmezden geliyor ama tehlikeli... sürdürmek istiyor ilişkiyi ayrılmak istemiyorum diyor , tartışmalar soğutmuyor onu. Ama ben tahammül edemiyorum. Bu sebeple biterse üzülürüm diyor. Şu an bile dediklerini hatırlayınca kinleniyorum kırıyorum. Keşke çenesini tutsa en azından

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Saygı duyduğunu da hissetmiyorum. Saygı duysa o lafları etmezdi. Bitecek sanırım ya bir şekilde patlak vericek bu. Evlenince boşanmaya kadar bile gidebilir belki. Herkes de olumsuz konuşmuş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ozaman konuşun ve siyaset muhabbetine girmeyin senin değer verdiğin, sevdiğin birine hakaret edemez bu herhangi bir şey olabilir. saygidizlikta yapamaz. sadece fikrini belirtir. eger sana ben boyle düşünmüyorum diyor nedenlerini açıklıyor, tartışma ( insanı tartisma) yoluna girip fikir paylaşıyor, sadece uyusmadiginizi bilip buna saydı duyuyorsa haklı. aksi takdirde haklı değil senin değer verdiğin hicbirsey hicbirkimseye saygısızlık yapamaz..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Önemli olan fikirlerinize saygı duymanız. bunu ciddi boyutlarda onemsiyorsan, ciddi manada konuşman gerek. ama dediğim gibi savunduğu şeyi, düşünceyi, ya da yanlismolduhunu dusundugu şeyi sana anlatabilir tartisabilir bu çok normal. dogrusu neyse sonucunda ona varır hemfikir olursunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Örnek veriyorum mesela, sevmiyorum dedi tamam saygı duydum. Ne yapmış ülkesi için diyor random gülüyor, sert tepki verdiğimde kesiyor. Ya da mesela utanmadan iftira atıyor toprakları Atatürk kaybetmiş de ülke için iyi şeyler yapmamış da neyin kafası bu cidden okumuş etmiş de biri... Konu açılınca böyle sert tepkim ve tartışmamla bitiyor ama doğru kişi değil mi acaba diyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam bunları söylediği anda kanıt işte. kanitlayamayacagi birşeyi söylemesin. ac göster de, kayak versin. neye dayanarak söylediğini soylsin. ne yapmış diyede bir şey yok açıp bakarsa ne yaptigini görür.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle kanıtın olmadan konuşma dedim bir ara.. ama bunu tekrar dicem eğer konu açılırsa. Zaten konu açarsa yolarım muhtemelen onu. orada da biter.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tek söyleyecegin şey bana kanıt ile gel, eğer bir kanıtın yoksa boş konuşma. ve bence özelikle bu konudaki ciddiyetini bildir. yuzyuze bı konuşun tartisin. birbirinizin fikirlerine saygı duyun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunu yapıcam teşekkür ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Size bir şeyler sorabilir miyim tekrar... ben sıkıntı yaşıyorum. İlerisi için endişeleniyorum. Herkes olumsuz konuşuyor... gerçekten yürümeyeceğine dair konuşuyor.. bugün biter gibi oldu belki de bitti bilmiyorum. Merak ettiğim şey şu.. neden sevmiyorsun sorusuna cevap veremiyor net. Kendimce haklı sebeplerim var diyor. 10 kasımda saygı duruşunu saçma buluyor.. bu çok kırıcı bence 10 Kasım olayı.. siz de mesela sevmiyorsanız eğer neden sevmiyorsunuz sebep ne olabilir benzerdir belki

      Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Hayır ihtimalli bile yok bu vatana ihanet bildiğin ayrıca dünya da erkek mi kalmadı Atatürkçü erkek çekiciliği diye bir şey var.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    değişir kişiden kişiye göre yani bu kişi dik başlıysa falan olmaz gibi ama yani partiyle alakası yok bence karakterle ilgili ne kadar o partiyi sevmesek de.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben dik başlıyım. Ona göre Atatürkçü olmam da bir sıkıntı yok ama Atatürke karşı söylerimleri bazen hoşuma gitmiyor ciddi tartışmalar çıkıyor. Sonra o kuyruğu kısıyor ama her konu açıldığında böyle olursa offf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      anlaşamazsınız o zaman

      Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    O iş çok Zor biri birini kendi görüşüne çekecek zamanla

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tartışmalar oluyor konu açılınca. Konu açılmasa tamam da. Kimse kimseye karışmıyor aslında. Ben sadece Atatürke saygı duysun yeterciyim ama bazı söylemler hadsizce geliyor. Tek sorun bu.

      Yorumla
    • Arifde38
      Arifde38
      +1 yıl

      Tayyipçi olup Atatürk'ü seveni görmedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevmiyorum demesi bile sinirimi bozuyor. Saygı duyuyorum diyor ama bazı cümleleri hadsizce sürekli kafa ütülemeli kırıcı tartışma içine giriyorum bu konu açıldığında. Ben de bağlıyım kalben Atatürk'e çünkü. O bu sebepten biterse üzülürüm diyor ama böyle diyeceğine keşke çenesini tutsa

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Sürüm sürüm sürünür her gece ağlamaktan gözünde yaş kalmaz yapma kızım

    0
    0 Yorumla
  • -Afroditimsi
    -Afroditimsi Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Sence olur mu? Tayyip atatürke hakret etmiş tarikatçı biri.

    0
    0 Yorumla
  • RaistlinMajere_
    RaistlinMajere_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Olmaz. Kızlar çok konuşur, erkekler de koca kafalıdır hele ki bu durumda ikisi de çekilmez.

    0
    0 Yorumla
  • Hlly-UMG
    Hlly-UMG Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    erkek tayipçiyse sorun yok. ülkeyi miktiği gibi senide elbet bir gün miker :D :D. D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Atayip'te anlaşırsınız artık :D

    0
    0 Yorumla
  • Hakan5581
    Hakan5581 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 806 cevap paylaştı.

    Görüşler önemli değil askta

    0
    24 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya o ısrarla devam ettirmek istiyor. Ama ben ayar oluyorum konu açıldığında Atatürke saygısızlık yapıyor bence. O aşık olduğunu öne sürüyor ama benim sinir olduğum şeyleri söylüyor bu konu açılınca. Çok aşıksa sussun o zaman. Seviyorum bitirmek istemiyorum diyor ama beni de sinir ediyor

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Bende sevmiyorum ama bunu içimde yaşıyorum. Bu konuda haklısın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Atatürkü mü sevmiyorsun. Çok samimiyetle soruyorum neden peki? Bunu ona sorduğumda cevap vermiyor kaçıyor

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Evet. Cidden ciddi olarak konuşabiliriz kızmadan

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Ben Atatürk u İslami açıdan sevmiyorum yaptıklarına saygım var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konuştuğum kişinin yaptıklarına saygısı da yok. Küçümsüyor. Osmanlıyı yeğlerdim diyor. Saltanatı kaldırması canını yakmış herhalde bence. O yüzden yaptığı yorumlarda saygılı da değil. T. c kurucusu hakkında böyle konuşamazsın dediğimde ne yapmış ülke mi kurmuş ülke zaten vardı diyor.. Topraklar Atatürk yüzünden kaybedildi diyor.. çıldırmak üzereyim aklıma geldikçe kinim artıyor. İyi bir insan, beni de seviyor ama sinir ediyor sinir oluyorum şu sözlerine.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendince uydurma bir tarihe inanıyor. Nerde öğrettiler bunları sana diyorum cemaatte falan mı diyorum yok diyor. Ama kesinlikle beyni yıkanmış

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Bak benim düşüncem bu değil ben şeriat ı kaldırdığı için sevmiyorum halifelik bencede kalksın babadan oğula sistemi insanlar seçsin ama şeriat olmadan İslam ülkesi olunmaz ben tarikatçı değilim bunuda bil.

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Allah korusun tarikatçılarıda sevmem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şeriatı kaldırdığı için de sevmiyor olabilir o, ikisi birden... bu konuda konuşmadı. Ama bence o da öyle düşünüyor. Bunu net ifade etmeden Atatürke kinlenmiş, hiçbir şey yapmamış diyor ya.. Net iftiralar atmadan düzgünce dile getirebilir. Ama karalamaya çalışmak nedir..
      Şeriatla yönetilmeye gerek yok ama, din bireyi ilgilendiren bir konu devleti değil. Müslüman bir ülkeyiz ama özgürlüklerin olduğu bir ülkedeyiz. Benim fikrim de bu. Din kutsal bir mesele ve maalesef kullanılmaya sömürülmeye açık bir konu. Atatürk bunun önüne geçmek istemiş.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O yüzden diyaneti kurmuş. Çok da iyi. Onunla olan din adamları varmış. Ayrıca şeriat eskiden kalma örfi hukuk sistemi.. Din hakkında Atatürkün bilgisi bizlerden çok, her şeyi araştırmış fazlaca da hakim. En hayırlı olan bu bence. Herkes dinini yaşamakta özgür.

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Sana katılmıyorum din tüccarı çok. Şeriat Afganistan in yaşadığı gibi bir olay değil biraz araştır lütfen özgür değiliz Allah bizi özgür olalım diye yaratmadı disarida ki insanlar özgür kisvesi altında her taraflarını gösteriyorlar bence bu yanlış bir kadın sadece eşine açılmalı. Sorada tecavüz ler artıyor ensesi iliski çoğalıyor ne yazıktır ki çocuk lara bile bu konu beni çok üzüyor cezalar caydırıcı değil İslam ülkesi olsa bunlar yasanmaz. Lütfen

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      (Sana katılıyorum.. din tüccarı çok )

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      İsminizi bilmiyorum o yüzden gizli hanım diyeceğim sakıncası yoksa. Gizli hanım şeriat çok güzel biraz araştırmanizi rica ediyorum. Çok kadınlı evliliği savunmuyorum benim eşim bana yeterse gözümü dışarıda bırakmazsa böyle bir şeye ihtiyacım olmaz ama yetemeyip kendi si söyleyen bayanlar var bunuda kabul edin. İslam çok güzel edep var saygı var. Diyanetten bahs ettiniz sadece bir şey söylemek istiyorum diyanete soru soruyorlar bir insan kızına sehvet duyarsa ne yapması lazım diyanetin cevabı blue çağına girmesi lazım subhanallah bu nasıl diyanet hükumete göre fetva veriyorlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eşim yeterse mi... siz de eşinize yetmezsiniz o zaman sizin üzerinize kuma adam getirir inşallah. Çok kinliyim şu üsluba. Açık insana değil peçeli çarşaflı kadına bile yavşayan erkolar var. Biraz ahlaklı olmayı erkekler kendilerinden başlasın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrıca o kişi de şeriatı savunuyorsa eğer bikinili kadın arklarıni favlarken yakaladım. İki yüzlülük bu. Muhtemelen olmayacak zaten bu ilişki türevi şey. İrrite oldum tüm herkesin yorumlarını da görünce

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Baştan konuştuk sinir yoktu erkek yetmiyorsa evlenmesin o zaman kadın ben sana yetmiyorum derse ne olacak peki?

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Sen her Müslümanı aynı kefeye koyuyorsun taassupcu olmayın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadın ben sana yetmiyorum diyecek öyle mi... kadın biyolojik olarak bile pasif. Nesine yetecek yetmeyecek kadın, ayrıca her şey cinsellik mi ya.. Ama böyle düşünen erkekler var ya kumayı bile haketmiyor erkek kumayı, boynuzu hakediyor o erkekler. Umarım boynuz yer kuma fikrini ikinci kadını aklına dahi getiren ve normal sayan erkekler.

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Sinirlisiniz. Yapma evlilikte cinsellik olmadan olur mu bu bir ihtiyaç 2. Kadını aklıma getirmem sevdiysem. Biraz sakin olun sohbet ediyoruz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevmediyseniz evlenmeyin zaten. Yetip yetmeme konusunda kadın dezavantajlı değil, erkek dezavantajlıdır bilimsel bir şekilde açıkça böyle aktif olan kadın değildir dolayısıyla yetememek gibi bir durum erkek cinsine özel. Dua edin de cinsel rahatsızlıklarınız vuku bulmasın o halde, ya da bu zihniyetteyseniz eşiniz de siz sağlık problemi yaşarsanız size kuma getirebilir. Yani aldatabilir. En doğal hakkı o zaman ve bu görüşte olanlara müstahak

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Hala sinirlisiniz. Allaha hamd olsun boyle bir problemim yok eğer oyle bir durum söz konusu olursa evlilik niye yapim ki ben hastalık acısın dan demedim hz İbrahimin eşi Sare annemiz kocasına çocuk veremedi diye Hacer annemizi verdi ona kötümü etti ileride kıskandı ve Hacer annemizi götürmesini istedi Rabbım emrine uydu diye ona bir evlat nası etti çok yaşlı ve kısır olmasına rağmen. Bizi yaratan rabbimiz bizi bizden iyi bilir çok eşli ligi savunmuyorum siz beni yanlış anlıyorsunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle bir probleminizin olmadığı olmayacağı anlamına gelmez, kaldı ki yaşla birlikte de oluyor. Erkekler de eşine çocuk veremeyebilir. Çoğu çocuk isteyen aile erkekten kaynaklı yapamıyor. Hayatın ne alacağı ne götüreceği bilinmez.

      Yorumla
    • Hakan5581
      Hakan5581
      +1 yıl

      Evet doğru insanın ne olacağı belli olmaz. Biraz sakin lemissin. Şimdi konuşabiliriz hanım efendi. Bakın ben burada sadece bir örnek verdim. Siz bir şey icat ettiniz onun neye ihtiyacı olduğunu sizden iyi kim bilebilir. İslam çok güzel biraz arastirsaniz sizden ricam. İyi biri siniz ama bilgi eksikliği görüyorum sizde lütfen yanlış anlamayın beni.

      Yorumla
  • Uçanpingu
    Uçanpingu Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Mecliste buluşurlar😄😄

    0
    5 Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Birbirilerinin fikir ve düşüncelrine deger verirlerse olur tabi bunun icin sevgi ve saygı hoşgörü karşılıklı olmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Atatürk hakkında atıp tutuyor. Ben tayyip hakkında bir şey demiyorum.. muhtemelen olmayacak bu ilişki de neyse modum düştü

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      Saygısızlık yapmış rahatsız olduğunu bildiği halde devam ettiyse zor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rahatsız olduğumu söylediğimde kesti. Ama bu ülkesi için neler yapmış adam dediğimde ne yapmış dedi... dalga geçti küçümsedi random güldü. aklınca uydurma tarih safsatasıyla Atatürk için atıp tuttu.. aklıma geldikçe sinir oldum yine.

      Yorumla
    • Uçanpingu
      Uçanpingu
      +1 yıl

      O zaman olmaz sıkıntılı bir durum soğuduysan zor yürütürsün

      Yorumla
  • Kaba-Sakal
    Kaba-Sakal Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Ampüle oy veren den bi cacık olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Nesliççe
    Nesliççe Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    İkiniz de at gözlükleri takmıyorsanız belki

    0
    0 Yorumla
  • Manhesuss
    Manhesuss Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ortam mortal kombata döner

    0
    0 Yorumla
  • ylmz34
    ylmz34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Karada gemi yürür bu iş yürümez

    0
    0 Yorumla
  • HazardGoose
    HazardGoose Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    gerek yok böyle şeylere

    0
    0 Yorumla
  • Duyguuu_0
    Duyguuu_0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Knk şimdi ne gerek var böyle bir seye

    0
    0 Yorumla
  • PSicópataAmor
    PSicópataAmor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Tayyipçi erkekten anca çöp kutusu olur

    0
    0 Yorumla
  • gül_reçelii
    gül_reçelii Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Siyaset konuşmazsanız olur

    0
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Hayatta olmaz boşananlar var.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konu açılınca tartışıyoruz ben parlıyorum daha çok. Onun dışında toparlanıyor ama o bir şey olmaz modunda bir gün patlak verebilir belki de evet

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayır olmaz erkek sacmalayip duracak

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle yapıyor zaten sinir bozucu o anlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok ya olmuyor bende denemiştim ampul kafalilar sadece kendi dedikleri doğru

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seni vatan haini ilan eder bir süre sonra

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Aşırı tayipçi ise imkanı yok yürümez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kandırırsan uyanmaz jsjsj

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İkiside bizim değilmi

    0
    0 Yorumla
  • GҽƈҽMαʋιʂι
    GҽƈҽMαʋιʂι Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Aranızdaki ilişkinin kuvvetine göre değişir

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O toparlıyor farklılık iyidir vs diye ama ben çok sinir oluyorum bu duruma konu açılınca saçmalıyor çünkü. Kafam çok karışık cidden

      Yorumla
    • GҽƈҽMαʋιʂι
      GҽƈҽMαʋιʂι
      +1 yıl

      Ben siyasetten nefret ederim kardeşlerin arası bozuluyor kavga çıkıyor nerdeyse karı koca ayrılıyor kim için ne için hiç görmedikleri adamlar için eğer siyaset meselesi açılacaksa aranızda ayrılmanız en doğrusu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslında ben de siyaseti sevmiyorum ama Atatürke bağlıyım ve seviyorum. O sevmiyorum deyince bile sinir oluyorum. Hatta bazı küçümser ve uydurma söylemleri beni hırçınlaştırıyor.. Atatürke saygı duyuyorum diyor ama bence içi boş. Onun dışında bu sebepten ayrılırsak üzülürüm diyor. Konu açılmadığı sürece sorun yok. Bitirmeli miyim bilemedim

      Yorumla
    • GҽƈҽMαʋιʂι
      GҽƈҽMαʋιʂι
      +1 yıl

      Seviyorsan bence konuyu hiç açma
      Ama bu konudan dolayı ayrılmayı dahi düşünüyorsan çokta bağlı çok da sevmiyorsun anlamı çıkar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece doğru kişi mi diye düşündürüyor bu durum. Huzur daha önemli. Umarım hayırsızsa olmaz hayırlıysa olsun.

      Yorumla
    • GҽƈҽMαʋιʂι
      GҽƈҽMαʋιʂι
      +1 yıl

      E tabi bazı şeyleri de zorlamamak gerek
      Hakkınızdan hayırlısı olsun inşallah 🤲

      Yorumla
  • Birifarkındaa
    Birifarkındaa Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • UrfadanBiri
    UrfadanBiri Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.

    Olur gibi bilemedim

    0
    0 Yorumla
  • atakanKS
    atakanKS Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Zor.

    0
    0 Yorumla
  • ShrekinS2
    ShrekinS2 Takip Et
    Yoda Yaş: 112 , eic 100%
    +1 yıl

    Olmaz

    0
    0 Yorumla
  • katayyyy
    katayyyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Aşk ve siyaset, bir bu eksikti.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yobaz erkekten kac

    1
    0 Yorumla
  • SarışınHukukçu
    SarışınHukukçu Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yürüyebilir

    0
    0 Yorumla
  • Furkankaya273
    Furkankaya273 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İmkansız

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(21)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Atatürkçü kız tayyipçi erkek ilişkisi olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar, Kapalı bir kadın ile Atatürkçü erkek evlilik yürüyebilirmi? 7 cevap verildi
Akpli olmayan muhafazakar kız ve sekuler atatürkçü erkek ilişkisi olur mu? 13 cevap verildi
Türk kız arap erkek ilişkisi? 17 cevap verildi
Kızlar, Atatürkçü müsünüz? 7 cevap verildi
Hdpli kız AKP'li erkek ilişkisi yürür mü? 6 cevap verildi
Türkçü Türk bir kız Dinarlı bir erkekle evlenebilir mi? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨