Reddettiğiniz erkeği uzun bir süre sonra gördüğünüzde kaçarmısınız?

Beni reddetti 1 buçuk sene önce. Kasaba aynı üniler frklı ama dönüş otobüsü aynı. Durakta beni görünce kaçıyor benim gitmemi bekliyor sonra biniyor. Zaten konhşmuyoruz bide. Banada garip geliyor sevmese zaten benden kaçmaz o beni sevmiyor diye ölmemmi lazım şimdi? Yani bunu her seferinde yapıyor hani hem komik hemde üzücü ben çok üzülüyorum şahsen. Ben hala çok seviyorum onu. Neden öyle yapıyor sizce?
Reddettiğiniz erkeği uzun bir süre sonra gördüğünüzde kaçarmısınız?
Cevapla