Hayatımda uzatmaları oynadığımı hissediyorum haksız mıyım?

Zorbalık gördüm çokça, acı çektim anormal derecede, haksızlığa uğradım çok kez, kan bağım olan kişiler bile zorbalik yaptı dış görünüşümle olsun başka konuda olsun Kuzenlerim bile çocukluktan beri ayırıyorlar hep. En azından toprak altına girsem acıdan kurtulurum. Sonsuz kez uyumak, başının don gibi olmaması benim için iyi olur.
Bu arada her acı çektiğimde umut edip yoluma devam ettim ama artık dayanamıyorum beynim error vermeye başladı
Hayatımda uzatmaları oynadığımı hissediyorum haksız mıyım?
Cevapla