AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Ah be abla yol yakınken boşan hayatını karartma daha yeni evlenmişsin birde, gören de 20 yıllık evli sanacak anlattıklarına göre yanlış bir adamla evlendiğinin kanaatine vardım. Allah yardımcın olsun.
Geçmiş olsun
Evlilik görücü usulü mu nekadar zamanda aldın karari
Bu yaştan sonra düzelmez
İş hayatında tanıştık anlastigimizi düşündük evlendim işte
Kardeşim turkiyede maalesef aile yapısının gerektirdiği durumlar ekonomi ve kişisel özelliklerden dolayı geç evleniyor insanlar bence bu çok yanlış keşke bu kadar beklemeseydin
Seçeneklerin olurdu
Geç değil haka yasin genç önemli olan senin mutluluğun
Hala yaşın genç
Sende haklısın. Bugün hep haklı ve aklıbasinda insanlarla konuşuyorum
Bende geç evlendim
Yav abla 36 yasina kadar evde kalmissin ztn sen ne tamam evlenin elin moruguyla
Bunları bu işaretleri keşke iş işten geçmeden görebilseydiniz
Eşin bencil merhameti yok Allah korkusu yok ayrım yapıyor ona anlat insanlığı anlat
Yani olumsuz etkilemek istemem ama kağıt üzerinde bi evlilik yapsan ondan on kat daha iyi biri olurdu. Ona sabretmen mucize
Çok zor sabrediyorum inanki daha anlatmadigim bir dünya şey var
Konuşma ihtiyacı duyarsan yazabilirsin dinlerim aklımın yettiğince tavsiye veririm destek olmaya çalışırım.
Şu şartlarda sabret demeye bile dilim varmaz
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Yaptığın çok ayıptı
çocuğu olan erkekle niye evlendin ki zaten o kadar iyi eş olsa boşanmazdı başta
Bu adam min kaarakteri bu düzelmez ya idare edicen ya da ayrilacn
Sadece neden böyle birine şans verdin diye sormak istiyorum? Belli eder böylesi kendisini
Bir kaç gün annenin yanına gitmeyi dene ona mecbur değilsin
Neden evlendin bunla? Severek mi yoksa mantik evliligi mi? Duzelecek biseye benzemiyor
Evli biriyim sen bu adama mecbur ve mahkum musun. Bu nasıl bir tavır bu nasıl bir kibir
Böyle odunları çok arıyormusynuz üzüldüm senin adına
Genelde hali vakti yerinde olan adamların karıları dert yanıyor, ne hikmetse... Ne sebepten ötürüyse, bu kadınların tamamı ise kocalarının maddi durumunun iyi olduğunu itinayla belirtiyor.
Yanlış bir evlilik zaten belli ki kişi evlilikte ve ilişkilerde başarısız.
Yaşi 50ye dayanıyor ondan kaynaklı. Durağan. Yas farkını düşünmedin mi evlenirken
Erkekelrin çoğu böyle
Walla 30 yasnda erkeklerde böyle yasla alakasııı yk
Anlattıkların çok tuhaf annene yardımcı olmaması kötü sanırım eşin zengin cimri
Evet oldukça cimri ve benim çalışmama kendi anneme destek olmama bile engel oluyor
Tanıdım bir kadın vardı kadın zengin le evli kocası eve kitlemis kıskanıyor mus defalarca dövmüş kadını defalarca aldatmış ve hala boşanıyor hayret ediyorum para nelere kadir
Ozmqn direk işe gir calış baktın olmuyor bırak yokuna git hem ailene de nakmiş olursun annene para yollarsın
Gidişat o yönde gibi
Birden mi böyle oldu evlenince yoksa zaten böyle miydi
Geçmiş olsun. Böyle bir ilişki atlattım. Böyle insanlar enerjini emer. Fazla yürümez evlilik
Bitmiş o ilişki
Ömür geçmez bu adamla. Bende hiç sevmem böyle insanları. İyi düşün taşın tabi kimseye boşan diyemem ama hayat senin hayatın sonuçta
Teşekkür ederim
Biri özet geçebilir mi :)
Ben edemem yoruldum 🥺😅
İade şansı var mı mağazaya sordun mu? Fişi atmadıysan değiştir 😄
üzüldüm gerçekten ama bile bile lades demişsin daha gençsin en fazla 40 yaşında biri seni daha iyi anlayıp dinleyebilir yol yakınken boşan bununla bir ömür geçmez seni anlayan seninle eğlenebilen birini bul
Neden evlendin bu kadar saçma sapan bir adamla?
Demek ki zaten ondan bosanmis. Oncekilerin bir bildiği var öyleyse
Bu durumu sana sorgulatıyor olması bile aslında bir cevap niteliğinde. Bence ya anlamasını sağlamalısın, açık açık konuşadabilirsin. Bu durum tekrarında kendi yolunu çizmelisin. Üzücü ama bu duruma katlanmak zamanla daha üzücü olacaktır.
Abla hiç düşünmedin mi bu iki kadın neden boşandı bi bildikleri mi vardı diye?
Yok kuzum yaftalamiyim dedim insaniz dedim benimde ikinci evliliğim ben kötümüyum oda değildir dedim b.. yedim işte
Bu adam çalışmıyor mu hep mi evde
Yok ama kendi işi vakti oluyor elamanlari var
Bi terapiste falan gidin ama senin herifte iş yok gibi senle de evlenmek için evlenmiş sanki
Adam sahilde çay icmeye para verince agliyo terepiye gidek desem zengin hastaligi diyecek zengin degilmis gibi😅
Bu adam sadece sana mı cimri herkese mi yoksa
Benim isteklerime karşı cimri kardeşinin ihtiyacı olmadığı halde özel olullara yolluyor altın hediyeler alıyor benim anneme iki kilo sebze almak aklına gelmiyor o çok zoruma gidiyor
Onun gözünde değersizsin işte yol parasını abla başkasına harcayacak parası kalmasın
Doğru canım haklisinin herkes haklı ama kendimi bişey sanmak özel hissetmek olarak düşünme ama Allah'ın bana verdiği koca buysa bı keramet var mı çünkü Allah'ın yanımda olduğunu hissediyorum bu kocayı nasip ettiyse bı hayır var mı diye düşünüyorum bazen
Belkide dediğin gibidir
Öyle evlilik olmaz ayrılmak daha hayırlı görünüyor.
Ayrıca Denk gelmiyor ki sizin gibi bir insan
Kimse dengini bulamıyorum ki bu hayatta sen iyi olunca eşin kötü oluyor eş iyi olunca kadın şeytan oluyor bende anlamadım niye dengi dengini bulamaz insan ya da nankörmuyuz acaba bulup beğenmiyormuyuz yoksa kafam çok karışık
Bunu için biraz zaman geçirmek gerekir
Sizin ilk evliliğinin mi?
O yaşta niye evlendin. Pırıl pırıl hayallerin yoksa.
Illa kapitalizmi besliceksiniz sjsjs
Yaş farkidami çok geldi 😅ettik işte bir hata bide siz yüklenmeyin
Sen çile cekmeyeni evlendin bu nasıl bı hikaye
🥺hata galiba
Büyük hata yapmışsın mubtemelen değişmeyecek bı durumu zorluyorsun
Şaka gibi nereden buluyorsunuz bu adamları Allah askına
Olmuyosa fazla zorlamamak lazım. Bir insana yuvanı yık demek te kolay değil ama ölç tart kendin bir düşün ve tamam mı devam mı karar ver.
O nasıl bir adammış. Tamam belki çok aşık olmayabilir ama bu bile bu şekilde davranmasını gerektirmez. Isin zor bu böyle devam eder
Buna nasıl aidiyet hissedebilirsin ki. Basindan 2 başarısız evlilik geçmiş zaten ram redflag. Ömür tüketilmez hatta fazladan bir gün bile tüketmek zor
Birkez daha evlilik fikri çıldırtıyor beni
Yanlış seçim.
Ya tamam ya devam.
Karar senin
Adam sıkıntılı maalesef bol dua et
Böyle devam ederse bir iş bul çalış annengile de biraz harçlık yollarsın. Bu seçeneği zorla
Boşan nafaka al hem o yaştaki adam yatakta da kötüdür
Evlenmeden önce bu huyunu bilmiyor muydun sonradan mı böyle oldu? Kendine yazık edersin değer bilmeyen birisiyle bir ömür geçirerek.. ben olsam ayrılırım çekilmez öylesi
Abla git annende kal gelme vb. Şeyler söylenince nikah zedeleniyomuş galiba soylym
Allah'tan sabır dilemekten başka bir çare varsa oda boşanmak
Geçmiş olsun, hayatınınız mahvediliyor
%|•|65
65var daha ya kurtaririz belki
:-) umarım kurtarırsın, psikolojik olarak sana destek olabilirim
son kez konuşmayı dene sonra bence ayrış düzelmese ki düzelmeyecek
bile bilr lades diye buna denir iste
senle cinsellik yasayip sevismedigi icin bu histesin
Sanada 3. Evlilik gözüküyor
Yine yanlış karar verdin geçmiş olsun
e sen neden evlendin bu adamla
Sen yanmışsın
Senin ilk evliliğin mi
Bunun sonu boşanma gibi bul beni
Para karşılığı satmışın kendini şimdi ağlama
Parası var diye evlendin şimdide pişmansın işte
Bosan nafakani alcekilecek dert degil
Sem tanımadan mi evlendin nedir
Merhaba, konuşmak istersen yazabilirsin
Meslekleriniz nedir?
?
Niye bu kadar bekledin evlenmek için
Nerden buluyorsunuz bu kanka
Bu adamın seni mutlu ettiği bir tane konu var mı?