- Aşk İlişkileri konusunda 442 cevap paylaştı.
+1 yılaslında sen de evlenmeden önce bu adamın belli pürüzlerini illaki gördün ancak belki çevrenin evlen baskısı, bir yuva kurma isteğiyle karşına çıkan bu insanı reddedemedin. işte ben buna kızıyorum. insanların baskısı niye hayatımıza bu kadar etki ediyor? ya da biz kadınlar aciz miyiz ki şöyle adamlarla evlenmeye mecbur hissediyoruz. bu adam evlenince değişmemiştir zaten iyi biri değildi ama sen görmek istemedin. evlenince belki değişir dedin ama olmadı. olmaz da. olmayacakta. hiçbir erkek evlenince değişmez. neyse odur. 3. evliliğiyim diyorsun. be kadın hiç mi sorgulamadın? yav benim eşim benden önce nişan atmış. ben onu bile didik didik sorguladım. ayrılığın sebebine emin olmak için mahallesinde bile araştırdık ettik. öyle kör kuyuya atlamamak için herşeyi sorup sorguladım. ki nişan atılır çok doğaldır yani. beni annemden alır mısın lafına başka isteğin var mı canım demek nasıl bir üslup ya? sana kendini daha kötü hisset diye söylemiyorum ancak durumun vehametini anlaman için anlatıyorum. eşim bu hafta yıllık izne çıktı bayram öncesi. sırf ramazanda yoruldum, işe rahat gidip geleyim diye. izinli olduğu halde sabah benimle beraber uyanıp beni işe bırakıp eve gidip evde temizlik yapıp akşam da beni işten almaya geliyor. bugün de bana özel iftar menüsü hazırlayacak mesela. ben arkadaşlarımla dışarda buluşur 11-12ye kadar takılırım adam işten çıkar eve gider yorgun argın tekrar arabayla çıkar gelir beni alır eve götürür. ben senin işini kolaylaştırdığım zaman mutlu oluyorum der. asla gocunmaz. yani biz kadınlar bunu hakediyoruz. başka isteğin var mı canım diyen hödükleri değil. sen buna katlandıkça hep değersiz olacaksın. uzlaşmaya çalıştıkça düzelmeyecek. kendi kıymetini kendin yaratacaksın. başka türlüsü zor. o da bu adamla olmaz artık. umarım iyilerle karşılaşırsın
23 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim detaylı ve sabırlı anlatımın için rabbim daha iyi etsin insan eşini överek anlatınca imreniyo insan
- +1 yıl
bunu imrendirmek için anlatmadım sadece biz kadınlar bu muameleyi hakediyoruz demek için anlattım. yani olması gereken bu aslında. neden evleniyoruz? eşimiz işimizi kolaşlaştırmayacaksa hayatı daha da güzelleştirmeyecekse neden eş oluyoruz o insana? böyle kişiler aynı evi paylaşmayı bile haketmiyor
- +1 yıl
Yazdiklarin ders alınacak kadar değerli ve yerinde
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılYorumları çok üzülerek okudum. Yok evlenmeden önce tanıyamadın mı falanlar yok senin ailene yardım etmek zorunda mı vs. İnsan yeri geliyor 40 senelik kocasını tanıyamıyor ya. Evlenmeden önce kötü yüzünü göstermez tabi. Bir hayat paylaşmak üzere bir araya gelmişsiniz ama bir tarafın bir şeyleri devam ettirmeye gönlü yok, ruhsuz ve gamsız. Tek başına ittirmeye yürütmeye çalışıyorsun çok acı. Bence sen bir şeyler yapmamalısın o yapmalı. Yapmıyorsa da al karşına konuş, baktın oluru yok boşanmayı düşün. :/
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bakış açıları farklı kimseye gönül koyamiyorum başlarına gelmeyen kolay konuşuyor Allah'ta yaşatmasın zaten düşmanima bile dilemem böyle bir sorunu tanımadım işte güzel huylu eş olabilecek ağır bir adamdı takı evlenene kadar ne yapayım degilmi öngörülmüyorki
+1 yılSiz başında yanlış yapmışsınız yani çocuğu olan bir insanla üstelik yaş farkının büyük olduğu biriyle niye evlilik yaptınız artık olan olmuş güzel bir şekilde konuşmanız gerekiyor, gerçekten zor bir durum içinde olduğunu anlıyorum. İlk adım olarak, eşinle açık ve samimi bir şekilde konuşmayı denemekte fayda var. Ona içinden geçenleri ve hissettiğini ve bu durumun sana nasıl etki ettiğini anlatmak en güzel olur. Ya da bir aile ve uzman bir psikolojik terapistine gitmek veya evlilik danışmanlığı almak faydalı olacağını düşünüyorum. İletişim kurmak ve duygularını içindekileri paylaşmak ilişkinizi güçlendirebilir. Ayrıca, kendi ihtiyaçlarına odaklanmayı unutma ve kendine de zaman ayırmayı ihmal etme, başında nasıl alıştırırsan öyle gider.
Aslında en başında bu evliliği yapmakla hata yapmışsın ama artık olan olmuş.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yıl
Bu durum senin için gerçekten zor olmalı. Eşinin evde fazla vakit geçirmesi ve çevresine yardım etmemesi, senin duygusal ihtiyaçlarını karşılamadığını hissettirebilir. Bu gibi durumlarda önemli olan, açık iletişim kurmaktır. Eşinle sakin bir şekilde konuşup duygularını paylaşabilir ve ilişkinizdeki eksiklikleri nasıl gidermek istediğini ifade edebilirsin. Ancak bu durumda eşinin de istekli olması gerekecektir. Ayrıca, terapi veya danışmanlık almak da ilişkinizi geliştirmenize yardımcı olabilir. İlişkinizi güçlendirmek ve ortak bir çözüm bulmak için birlikte çalışmanız önemlidir. Unutma ki kendi duygusal refahın ve ailenin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak da önemlidir. <300 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılE abla bilmiyor muydun evlenmeden önce bu adamın miskin ve cimri olduğunu yani bu saatten sonra onun huyunu suyunu değiştiremezsin artık olduğu gibi kabul edeceksin yapacak bir şey yok.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılAyrılman lazım
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe bekliyordun mqq 🤨 adamın ömrünün 3/4 hayatına giren bir kadınsın nasıl sahiplensin seni. Sanki yıllarca beraber yaşamışınız gibi davranmasını o duygusal zenginliği beklemen bile kadınların aptal birer * olduğunu kanıtlamaya yeticek nitelikte veri sayılır...
Toplum da zaten güzel kardeşim o yüzden kızlara 20 li yaşlarınızda evlenin diyor zaten ya dimi 🤪 kızların geleceğini düşünerek 20 li yaşlarında evlendiriliyor ki erkek sahiplenicek kadar beraber zaman geçirmiş beraber zorluklar aşmış bir yaşanmışlık ve birlikte başarılmış bir hayatın bir meyvenin verdiği duygusal bağlanma ve saygı seviyesine çıkabilsin diye çiftler 20 li yaşlarda evlendirilmeye çalışılıyor kızlar ve erkekler. GÜNAYDIN 😛 20 li yaşlarında evlenmediysen erkekten tek beklentin geceleri seni sıkmesi olabilir iyi şekilde yoksa onu bulduğuna dua ediceksin bulamayan gırla canım kadın var... Kedi sevip kedi kılı ve çiş kokusundan verem olup ölmeyi bekliyen...
Adamın kazandığı para da 1 tl hakkın yok çünkü sen o kazanırken yanında değildin ki... Sonradan eklenen ve sensiz de gayet * bulabiliceği bir pozisyon da iken geldin ona... zaten parası var zaten kurulu düzeni maddiyatı yerinde %99.9 kadın oky diyiceği zaman sen gelmişsin adama ne bekliyordun ayağına altınlar serpmesini mi heee ⚔🤨
https://www.youtube.com/embed/_Ervd2QC4ok(HAYAT ACIDIR , GERÇEKLER DAHA ÇOK...)
213 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@CapitaiinDeBarracuda Okurken yoruldum... Boş adam... Boş yorum...
Cevap sahibi+1 yılböyle değil mi zaten hocam? Evlilik dediğimiz şey ortak şirket kurmak işte... Adam o kadar çalışıp didinmiş kazanmış kadın tangasıyla çıkıp geldi diye sülalesine destek çıkmasını her gece dışarı çıkartıp 22 ayar bileziklere boğmasını talep edicek kadar Patavatsız. Ailesini destek çıkmasından belli zaten karının ne bok olduğu gold digger. O yaşta evleniyon bir de adamdan kendi alın teriyle biriktirdiği rızkını ne cürretle talep ediyorsun 3 günlük karısın sen... 20 yaşında bu adama varmadın sen... 36 yaşında gotun pörsümüş cilalanmaktan çıbanlar çıbanlar a-mın da oynarken varmışsın bir de sahiplenmesini bekliyor bacımız 😨
Cevap sahibi+1 yılKonu son derece sert ve ağır kaçtı.🙁 Orta da yenilen hatta gasp edilen bir şey var. Biz erkeklerin emeği, işçiliği, özverisi, disiplini... benzer kadınlar tarafından gasp edilmeye çalışılıyor ve değersizmiş gibi gösterilmeye çabalanıyor. Bu kabul edilemez edilmemeli. kadınlar ztn dünden razı ama... Özellikle erkekler tarafından bu çaba bu kadar ucuzmuş gibi pazarlanmamalı. Buna müssemma gösterilirse ileri de cinsiyet diye bir şey kalmazz. Zaten bozuk olan ciniyetlerin ilişkisi daha da darmadağın hale gelir ve gelicek maalesef gelicek.
Cevap sahibi+1 yılVayy bee ressmen verilmiş sadakan varmış. O imzayı atsaydın hele de anlaşmasız imza atsaydın hayatını kaydırırdı o kadın. resmen allah kulunu korumuşş 🤗
Kaç ay çıkmıştınız hocam? Kaç aydır ya da yıldır tanıyordun kadını? senmi bulmuştun yoksa görücü tanıdık vs mi?
Cevap sahibi+1 yıl"Kaç ay çıkmıştınız hocam? Kaç aydır ya da yıldır tanıyordun kadını? senmi bulmuştun yoksa görücü tanıdık vs mi?"
Bu soruların cevabı neydi hocam? merak ettim.
Cevap sahibi+1 yılSorma yengem beee 😋 (ilk yorumundan kaliten anlaşılıyor zaten )
- +1 yıl
Usta 20lik karıyı okul okumadan aranmadan alacaksın herhalde. Bunlar zaten 20li yaşlarında okuyup yeni çalışmaya başlıyor. Evi arabası olan erkeğe talip olunca senin evin araban var mı diyorsunuz yapıyorlar işte bunlarda. Sen 20 yaşında hem okulu bitmiş hemde çoktan atanmış birikimi olmuş genç karı peşindesin de mümkün değil en erken 22 yaşında okul bitiyor 25te anca atansa bir kaç sene çalışsa evliliğe birikim yapsa 30 oluyor ha sen karıma bakarım okumamış calistirmayacagin 20lik kız arıyorsan o başka
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSorunun senden kaynaklanmadığı çok açık ve net. Bir insan evliliğinin ilk 6 ayında böyle davranıyorsa, geçmiş olsun derim sadece. Bu ilişkiden bi cacık olmaz. Herşeyden önce, annelere saygının ve hürmetin olmadığı, hürmet gösterilmediği bir dünya da evde yaşanılabilir bir alan değildir bana göre.
Eşinin üçüncü evliliği olması, boş gezenin boş kalfası olması, hoş sohbetin anlamını bilmeyişi, kaba cevapları,… bu detayların hepsi bende bir karakter oluşturmaya yetti. Tahammülü çok zor bir karakter üstelik. Hele bütün günü burnumun dibinde geçirecekse.
Tecrübe olarak şunu söyleyebilirim: Haklı olan biri nekadar alttan alırsa, okadar üstüne gelinir, hakkı yenir. Sen yine kendi aileni el üstünde tut. Onun ailesine gösterdiğin saygıyı kendi ailen için beklemek ve görmek en büyük hakkın! Eşin kabalık ediyor diye sakın alınıp sinme. Ayrıca kimse seni evden kovamaz. Orası senin de evin. Rahatsız olan kapıya yönelebilir.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılBazı kararlarımda reel hayata bakarak bekar kalmakta ne kadar doğru karar verdiğimi burdaki yazılarında desteklediğini bir kez daha görüyor olmakla hislerimin beni yanıltmadığı anlıyorum.
İnsanları yargılamayı uzun zaman önce bıraktım.
Şimdi sizi de yargılamayacağım çünkü ne hakkım nede haddim.
Sadece şöyle bir şey diyebilirim nacizhane.
Ne karar icindeniz bilmiyorum ama ertelemeyin ya da şu olsun bekliyim demeyin yapın.
Çünkü her geçen zaman alacağınız kararlar sizin yapmanız gerek şeylerin oluşmasına engel olacak.
Aidiyet hissedeceğiniz birinin nasıl bir karakterde, kişilikte ve nasıl bir davranış içinde olması gerektiği konusunda kısıtlı bir bilginiz olduğunu düşünüyorum. Biraz da daha önce yaşadığınız kötü tecrübelerden dolayı içinizde korku oluşmuş.
Bence bununla ilgili ciddi anlamda yardım almanız gerektiğini düşünüyorum.
Profesyonel bir yardım.10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılvalla. kardesim yazıyı komple. okudum ne. omiz bir adam bulmuşsun sen nasıl göremedin bu okuzlugunu evlenmeden önce yapacak bişey yok burada sonuçta seninde ikinci evliliğin galiba ben olsam alttan almam o nasıl davranıyor bende aynı şekilde davranırım köpek yerine koymam hani sana rest mi çekiyor sende aiktir çek harbi sinir oldum adama bej burdan ya boşanacak da bosansin canım
15 Yorumla
Soran+1 yılSuanki tutumum o yönde zaten yok gibi davranıyorum bişey sormazsa konuşmuyorum bekliyorum konuşmasını ki diyeyim olmuyorsa eziyete gerek yok ben degersizlestirilmek için evlenmedim sonuçta
- +1 yıl
Yani ya inan ben sinir oldum okurken
- +1 yıl
Seni eşin ya bu kadın saygı duyman lazim
Soran+1 yılDurum bu yani az önce ekmek alırmisin gelirken ben cikamdim bugün diyorum bana ayak işi yaptırma dedi adam tuhaf yanı bozuk tamam hayatım başka bişey lazimmi der benim bildiğim koca tabi durum para varsa canın nisey istiyormu vs
- +1 yıl
Dediğin doğru ama bunu yapacak adam lazım oda senin kocada yok maalesef erkeğe düşen görevler var kadına da düşen görevler var bunları herkes yapmalı ortak olarak ve kadın evinde ki işini yapar erkek de dışardaki işleri yapar ama senin koca erkek değil galiba yani ne diyim söylence çok şey var aslında da burdan yazınca sistem kaldırıyor kendimi zor tutuyorum
Bu adamla mutlu olman mümkün değil, tam bir odun, tam bir hıyar. Normalde böyle şeyler söylemem ama çocuk sahibi olmadan o adamdan boşanmalısın. Daha evliliğin başlarında bunu yapıyorsa asla düzelmesini bekleme. Çevresine yaranmaya çalışan ezik biri ve iyi bir insan değil. Bir dahaki sefere evlilik yapmadan önce iyi araştır, sor soruştur, sadece kendin tanımaya çalışma. Anlattıklarına bakarak kabahatin sende olmadığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. burada ki saygısız Ayı Yogilere aldırma sen, aynı kocan gibi ham kütük bunlar ki sana çok ayar olmuşlar, söylediğin herşeyi üzerlerine almışlar. Yarası olan gocunurmuş hahahaha :)
10 Yorumla
+1 yıl1 defa bosanmak normal.. Anlasamazsiniz ve bosanirsiniz ama 2 kisi bosanmissa bir sey ararsin. Heske iyice tanimadan evlenmeseydin. Cidden odunmus. Şahsen sevdiğim, hoandığım kişinin ruhunun olmasi gerekli. Ruhsuzluğu gorunce soguyorum. Tek tarafli ilgi bir yere kadar cunku
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Eşin öncelikle senin annele kardeşlerine yardım etmek ya da bakmak zorunda değil. Gidip çalış istediğin gibi destek çık, bunun dışında 2 kere evlilik yapmış boşanmış ve sen bunu sorgulamadan gidip 3. evliliği olmuşsun bile bile lades olmak denir buna.
60 YorumlaBu devirde gerçekten hiçbir erkeğe güvenim kalmadı. Erkek denilen bu varlık yüzünden ne hayatım karardı benim. Ailem yüzünden evlenmek zorundaymışım gibi hissediyorum. Ama gerçekten doğru adam yok ve erkekler gerçek anlamda iğrenç varlıklar en mantıklısı boşanmak çünkü akıllanmıyorlar hayatını karartma abla belki bunu demek benim için çok basit ama bu böyle. Erkekleri süründüren kadınlar lazım ona hizmet eden kadın değil. Çünkü onlar bu dilden anlıyor ve onların beyinleri yok!
45 Yorumla
Soran+1 yılAllah iyi niyetli insanlarla karşılaştırsin hepimzi zor gerçekten
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Okuduklarım hepsini okumasam da yeterli oldu direk boşanmayı düşünmelisin hemde zaman kaybetmeden seni bir birek olarak bile görmeyen bir insanla evlilik yurutemezsin bu saatten sonra ne düzelir ne de aklını başına toplar bence hemen kendi hayatına odaklanmaya basla madem annen de dul gidersin tekrar yanına.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir insan hadi bir kere anlaşamadı boşandı diyelim. Yerinde olsam benimle üçüncü evliliğini yapacak birinin önceki evliliği neden bitti diye sorgulardim. Diğer yandan nasıl ki sen onun ailesine saygısızlık etmiyorsan o da senin ailene saygı duymak zorunda, sevmeyi bunun dışında tutuyorum. Yardım konusuna gelince zorunda mı kesinlikle değil sen de aynı şekilde eşinin ailesinin yardıma ihtiyacı olduğunda yardım etmek zorunda değilsin. Bunu da net bir şekilde söylersin. Onun istediği evlilik yiyeceğim önüme gelsin evim temiz olsun aileme saygısızlık edilmesin canım istediğinde bişeyler yaşayayım evliliği. Bu zamanların yaşlılığını da düşün. Evet ömür çok kısa ama yerine göre de çok uzun sence geçer mi bu şekilde
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılSeni evden kovan adama nasıl aidiyet hissi besleyeceksin?
3. Evliliğini yapmış sen gidersin 4. kez evlenir. Onun için evlilik yapıp boşanmak oyun oynamak gibi bir şey olmuş iletişim kurmak istememesinden seni sevmediği belli. Maddi durumu olduğu halde annene yardım etmiyorsa sen onun için hiç bir anlam ifade etmiyorsun demektir. Maalesef yanlış bir evlilik yapmışsın.
11 Yorumla
Soran+1 yılAnlayamadım aslında evlenmeden önce böyle değildi bana annneme değer veriyordu açıkçası ama işte kopru geçme meselasi sanırım ama ben bununda üstesinden gelirim diye düşünüyorum
+1 yılCanım çocuğunuz yok anladım kadariyla henüz 6 ay olmuş ayrılın derim mutlu değilsiniz çünkü değişmez hayır ne gördünüz de evlendiniz beyfendide onu da anlamadım 🙃
11 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi canım
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılMerhabalar
Öncelikle durumuna üzüldüm saha gençsin neden 3 evlilik yapan bir adamla evlendin ve neden sorgulamadın 2 evliliğinde hangi sorunlar olduğunu? Yardım geçtim insan eşine nasıl “oldu başka dersin var mı” deyip almamazlık eder. Bence önceki evlilikleri de bu sebepten bitmiş. Yani daha yolun başındayken ayrılmak daha iyi olur gibi çünkü böyle cimri, anlayışsız, kaba saba erkekle ömür geçmez ancak ömrünü çürütür üzerine bir de aldatır seni.
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim güzel tavsiyeler için 🙏
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun, geç evlenmişsin ama yanlış bir karar olmuşa benziyor. Hiç kendini mecbur hissetme boşa gitsin 🌸
Soran+1 yılÖyle görünüyor 💐
Aşk İlişkileri konusunda 892 cevap paylaştı. Çocuğun yoksa boş adamlar için hayat curutmeyin herşeyi geçtim cimri senin aileni saymayan insandan fayda gelmez..
23 Yorumla
Soran+1 yılŞükür yok çocuğum en azidan ondan yana şanslıyım zaten babalik çok sevdiği bişey gibi değil
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2 kere evlenmiş olmamış bak seni de suçsuz yere nasıl annenin evine git diye kovmuş. Bu adam alışmış kadın kadın gezmeye belli ki kadınlara bi değeri de yok. Boşanacaksın sen yoluna bakacaksın o da 4. kurbanını seçecek bu kadar.
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet hiç sorun yoktu arkadaşları ile yemeğe gidecekti bı pazarda beni götür dedim ama öyle trip artarak falan değil ordan çıktı kavga birden agrasiflesti sanki hiç bişey yapmıyoruz dedi bende. Evet balkonda çay içiyoruz beş aydır ektivite bu dedim oda git sen bugün cezalisin eve gelme dedi
+1 yılEvlenmeden önce anlayamadın mı böyle bir karakter olduğunu cidden? Hala uzlaşmaya çalışıyorsun? Nasıl bir öküzlük nasıl bir domuzluk bu ya artık tutamıyorum kendimi bak bu defa uzlaşmacı bir yorum yapmıcam hiç onu bırak ben 2 evlilik yapan erkeğin 3. eşi olmam hayatta bir şey var bu adamda 2 karısıylada geçinen emiş derim yani nerden buluyonuz bunları siz eyy
013 Yorumla- +1 yıl
Klavyemde sorun var yazım hatalarım oluyor affola 😌
Soran+1 yılİnanki koca olur tipte davranışta bir adamdı belki karşı taraf sorunludur dedim belki işte ne bileyim
- +1 yıl
Bence sen adamdan birazda maddi beklenti içindesin kusura bakmada yazdığından bunu anlıyorum uzlaşmaya çalışman beklentiye girdiğinin göstergesi yoksa aşk evliliği olsa insan gurur yapar zaten 36 yaşına gelmiş koskoca kadın olmuşsun aşk her yaşta olur ama bence sen beklentiyi bırak bu eziyete daha fazla katlanma çünkü adam bu kadar senedir düzelmemiş bu saatten sonra mı düzelecek? Kendinede onada kötülük yapma artık mantık olarak aşktan çok mantığınla düşünüyorsun ama sen bunları tahmin edebilmelisin bazı erkekler başta yanıltır bunu 36 yaşına kadar öğrenebilmen gerekiyordu yani
- +1 yıl
Yoksa sen bu olanlara rağmen uzlaşmazsın
Soran+1 yılBeklenti değil aslında yanlış yorulmuyorsun hayatıma girdiğinde ben ona benim sorumluluklarim evlenmek gibi bir niyetim yok şu an evlilik. benim için zor bakmam gereken bir annem var dedim sen bunları düşünüyorsan yazık bende sen bunları düşünürken anneni at ya da bırak diyip ya da annene bakmayacak bir adam olduğumu düşündugunu düşünüyorum ve bu beni üzdü dedi ben ona çalışmama mani olma yeter ben anneme bak demiyor sana dedim şu an çalışmama da engel oluyor
- +1 yıl
Ben adamın yaptığı doğru demiyorum sen beni yanlış anladın senin herşeye rağmen bir yanlışı sürdürüp uzlaşmaya çalışmanı kızdım sadece yoksa tabii ki erkek karısına maddi destek çıkacak ama sen bunları o kadar süre görebilmeliydin bunu diyorum
- +1 yıl
Annene bakman gerekiyor doğru ama bunun tek yolu eşinden para istemek mi? Madem vermiyor başka çözüm yolları arayabilirsin öyle değil mi? neden adamların eline kalıyorsunuz hep o zaman mecbur çalışmalısın bir yolunu bulup birşeyi hep başkalarından beklersek sonsuza kadar bekleriz hayat bana bunu öğretti üzüntünü anlıyorum ama beklentiye girmeye devam edersen her türlü çaresiz kalsan bile o zaman hiçbir şey elde edemeyeceğini bilmeli ve ona göre hareket etmelisin herşeyin bir çözümü vardır oturup hayıflanarak olmaz çare var ama bu çare beklentiye girerek değil
Soran+1 yılBaşka çözüm çalışmak evet bakabilirim anneme ama çalışmama izin vermiyor işimi küçümseyici konuşmalar yapıyor 20bin için bir ay çalışmak çok saçma istemiyorum calismani ben satte kazanıyorum o parayı diyor işte yollarım kapanınca bende mecbur ondan bekliyorum bir insan birşeyi kısıtlıyorsa sorunu çözmeli degilmi
- +1 yıl
Bende diyorum ki onu dinlemek zorunda değilsin! Bu kadar şeyden sonra hala onu dinliyorsan kusura bakma hata sende o senin hiçbirşeyine kazancına karışamaz git annenin evine iş bul çalış işte boşan adamdan soru troll mü onuda anlayamadım sen bu kadar şeyden sonra hala sessiz kalmakta izin vermiyor diyerek direniyorsan ben ne diyeyim sorunu çözmüyor işte ! O zaman beklemiceksin yani aç davayı direkt git kendi evine durma orada herşeye rağmen !
- +1 yıl
Ortada net bir hata var sen hataya hatayla karşılık verme beklersen daha çook beklersin çok
- +1 yıl
Adamın hatasına hatayla karşılık veriyorsun derken sende hata yapıp herşeye susup sessiz kalıyorsun 36 yaşına gelmişsin bir sorun olduğunu fark etmediysen eğer ve eğer hala hata yapmaya bunun altında kalmaya beklemeye devam ediyorsan kendini savunmak hatanı savunmak yerine ayağa kalkmalısın çözüm bulmalısın sen bir erkeğe ezilecek kadar değersiz bir varlık değilsin kendine gel
Soran+1 yılEvet öyle yapicam trol değil ya benimde ikinci evliliğim ikinci kez boşanmak adımı bana yaklaşımı kötü etkiler diye çekiniyorum bak o üç kez evlenmiş diye neler diyor insanlar ben şimdi kötumuyum hayır talihsiz evlilik yaptım ama insanlar öyle düşünmüyor
- +1 yıl
insanların aklıyla değil kendi aklınla hareket edeceksin insanlar ne der diye düşünürsen hayat sana cehennem olur
+1 yılAdam 2 tane evlilik yaşamış. Olmamış. Demek ki evlilik bu adama ters. hic mi düz mantikla bakmadin da gidip bu öküzler evlendin
Allah akıl fikir vermiş kullanın, düşünün, akledin demiş ayetlerde.
Herkes tercihlerinin bedelini öder58 Yorumla
Soran+1 yılİnsanlar şans hakeder onu geçmişi ile yargılamak istemedim belki gerçekten anlayan cikmamistir dedim anlattıkları öyleydi çünkü
- +1 yıl
Yanılmışsin. Sen milli piyango değilsin. Şans falan hakrtmez bazı insanlar. Çünkü onlar narsist bencildir. Onları yalnızlik ile cezalandırmak gerek. Eşiniz de o kişilerden sadece birisi. Boşuna düzelir diye çözüm aramayin. Yol yakınken bosanin ne hali varsa görsün
Soran+1 yıl🙏sanırım haklısın
- +1 yıl
Eğer sorunuzda yaptığınız yoruma göre o kendisi zaten bunu idrak edip kendini düzeltmek istese düzeltirdi. Sizin red ettiğinizde hadi oradan demesi bile o kişinin kendinden malından parasından başka kimseyi sevmediği sağladığı anlamına gelir. Ve böyle biri ile devam ederek sağlığınızı kaybedersiniz. Ve değmez. Yine de yaranamazsiniz. Narsist kişileri en güzeli yalnız bırakın ne halleri varsa görsünler
Soran+1 yılKesinlikle haklısın acı ama güzel cvplarin için teşekkür ederim
- +1 yıl
Çok haklısın
- +1 yıl
Ona harcadığınız emeğe de vakite de yazık. Cidden düzelmez hiç vakit kaybetmeden boşanin. Hakkınızda hayırlısı olsun
- +1 yıl
Bakın boşanmak sorun değil. Hadi 2. Sansta hakeder diyelim. Ama 3. Evlilik ise ben şahsen uzak durulması tarafındayim
Sizinde iletişim yoksa çözüme ulaşılmaz. İnanin sizin içinde zor bir karar.
+1 yıl2 evlilik bitirmiş biriyle evlilik düşünmemen gerektiğini bilmen gerekirdi. Ayrıca hiç mi tanıma dönemi olmadı ki bu davranışlarına şahit olmadın.
bence ortada bir evlilik yok. saygısı sevgisi anlayışı olmayan insanla aynı evde yaşanmaz. anası babası için de sen mutsuz olmak zorunda değilsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı. Sen bu durumu bizimle degil Abnen ime konuşmalısın.
Annen boşanıp boşanma konusunda sana yardımcı olabilir.
Senin illada “kocam” olsun, hastalıgın yoksa yanlız yasarsın.
Yanlız şunu unutma, dikişi bastan tutmayanın, sonradanda pek iyi gitmiyor.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bak 36 yaşındasın. Sende bilirsin ki hiç bir şey 4 , dörtlük olmuyor. Keşke öyle olsaydı. Az önce siz öyle yazınca eşine sordunuz, hâl hatır sormak vb... Bu olgunluktur. Bende şimdi dedim ki, şöyle bir karım olsa. Yanlış anlaman. Niye böyle dedim. Çünkü ben yeni evlendim eşim 22 ben 30 yaşındayım. Çok zorlanıyorum bu yaş farkı ve başka şeylerden. Ne yapalım şimdi tercihler yapıyoruz hepsi olmuyor işte.
00 YorumlaSenin ilk evliliğin mi? Adamın geçinmeye gönlü yok. Sevmek sevilmek için değil de sanki evde biri işlerimi yapsın kafasıyla evlenmiş gibi. Daha 6. Ayda bu sıkıntıları ayyuka çıktıysa nasıl geçecek ki bir ömür? Ailemterapisi vs almaya nasıl bakıyor sordun mı hiç?
03 Yorumla
+1 yılSolup gideceksin o evde nasıl üzüldüm sana ya sen o eve ve o adama ait değilsin ki yaşının em güzel zamanlarında vücudunun en güzel olduğu yaşta dilinin en tatlı olduğu yaştasın ama yeşertilmek yerine solduruluyorsun
10 Yorumla
+1 yılZaten senden 11 yaş büyük adam seninle aynı heyecana isteğe sahip olmasını bekleyemezsin. Sen 20lerinde o da 30larında olsaydı bi nebze olabilrdi ama maalesef. Adamın durumu iyimiş ondan kendine bu güveni 3 kere evlenmiş bi 4. ye daha evlenir koymaz ona. Şöyle adamlarla evlenip hayatı zindan ediyosunuz iki çift güzel söz bekleyerek bir ömür heba oluyor yazık..
20 Yorumla
+1 yılYazık etmişsin kendine , değişmez , ailesinde biliyordur nasıl bir kişi olduğunu , sadece hizmetini görmeni istiyor , hem sen hem annen mağdur oldunuz bu durumda , sadece keyfi yerinde olan o
10 YorumlaMerhaba canım bu anlattığın adam müsveddesi ile bir ömür geçmez zaten adam olsa 3 evliliğini yapmaz daha detaylı konuşmak istersen de konuşabiliriz çekinme lütfen
10 YorumlaBüyük konuşmak istemem ama neden 3 kez evlenip ayrılmış biriyle evlendin? Ve yasin daha 36 kendi yaşıtın birini bulamadın mı? Bunun sana saygısı yokki.. Ailesinden sözü geçen birine durumu anlatmalısın yoksa olan sana olacak.
24 Yorumla
Soran+1 yılAyrılmayı düşünüyorum bir aydır ama benmi abartıyorum dedim sordum yanıtlar hep aynı ayrıl
Soran+1 yılÖyle zaten beş aydır hayatım hatta tatlı olmayınca sürat yapıyor yapınca kilo aldım diyo yapmayınca niye tatlı bişey yok kafayı yedim
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanoğlu böyle işte köprüyü geçene kadar her şey ne olursa olsun anlattıklarına samimiyetine değil evlenmeden öncede yapacak bunları sana evlenince şunu yaparım bunu yaparım derse geçecek o işleri kimsede inanmaz
12 Yorumla
Soran+1 yılHata işte öngörülemiyor
- +1 yıl
Boşalabilirsin sonuçta senin kaybedecek bişeyin yok olan ona olur sana olmaz çocuklu olan o herkes gelmez ona
+1 yılAblacım peki evlenirken senin aklın neredeydi. Bu adamın diğer 2 eşine ne oldu? Biraz daha araştırsaydın, tanısaydın, soruştursaydın. Belli ki eve sokulacak, muhattap olunacak bir tip değil kendisi. Ne diyim geçmiş olsun
10 Yorumla3 kere evlenmiş bundan oncekilerde muhtemelen bu sebepten ayrilmislardir bu adamla ömür gecmez
20 Yorumla
+1 yılKafana gore yaşaman gerekiyor canım içinden geldiği gibi hayat bazı şeyleri kafaya takmak için çok kısa. Bazen yapman gereken tek şey içinden geldiği gibi davranmaktir. Yanlış çok yanlış olsa bile.
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle teşekkür ederim
- +1 yıl
Kocaymis kaynanaymis bunlar haricinde bir hayatin olmalı bir kez geliyorsun hayata kıymetini bil nerde değerli hissediyorsa oraya akar insan
Soran+1 yılBöyle biri değildi evlenmeden altı ay flört dönemi oldu yaşını basini almış insanlariz diye daha fazla uzatmayalim dedelik evlendik sonra ben iş buldum çalışanı istemiyorum 20bin için bir ay çalışılmaz vs oğlu var Allah var iyi çocuk bana zararı yok 23yasinda çocuk geldiği zaman beni takip ediyor o gözleriyle yiyo suratı düşecek mi ifadesi degiscek mi psikolojik baskı hissediyorum evlendiğimizden beri yedi sülalesi arkadaşlari herkese yemekler yaptım hizmetler ettim bana bir kezde anneni davet et kardeşlerine yemek hazırla demedi bende bunları içimde üzülüyorum biye ben bunun hayatını güzellestiriyorum o niye benim hayatıma dokunmuyor elim lezzetlidir güzel mezelerim var bununda yakın bir arkadaşı var Karaman'da içmeyi seven beni arıyor alinin mezesi bitmiş meze istiyor diye kullaniliyorum gibi hissediyorum
- +1 yıl
Kendini bu duruma neden sokuyorsun bu şekilde davranilmasina neden izin veriyorsun sınırların olmalı yoksa kimse saygı göstermediği birini sevmez
Soran+1 yılFazla iyi niyet ya da canım ya da neyse adı bende bilmiyorum işte bı aydinlanma geldi bana bu hep böyle olacak bu yaptıklarıma hizmetime alisilacak yapmayınca kötü olucam anlamadım ama aslında bende sorun bence beni evden kovduğu zaman donmemeliydim
- +1 yıl
tatlim bulunduğun yer seni memnun etmiyorsa yerini değiştir ağaç değilsin neticede dimi 😊
Soran+1 yılEvet 😅değilim
+1 yılYa bir şey soracağım sen çok ihtiyaçtan mı evlendin severek mi evlendin yani böyle bir kişiyle nasıl evlendin hiç mi tanımadın böyle olmaz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 806 cevap paylaştı. Öyle bir insanla evlenmekle hiç iyi yapmamışsın. Eşinin ailesini kendi ailesi görmeyen bir insanla hayat olmaz.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılBir adam 3. Ye evleniyorsa bir araştırmak lazım. Aidiyet hissin olmaması normal, ait hissetmen için uğraşmıyor. Sevgiliyken hiç mi belli etmedi bunları, çok garip gerçekten
10 Yorumla
+1 yılEsin evlenmek icin evlenmis. Yani evde isimi gucumu goren biri olsun da ne olursa olsun mantigi. Ysni cogu seyde cok birnsey brkleme. Zstrn bu tavir icerisinde olan insanla iletisim bile zor kuruluyor.
13 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 594 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenene kadar bilmiyor muydun böyle olduğunu?3 evlilik yapmış demek ki sorunlu bir tip. Allah yardım etsin sana.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.
+1 yılResmen köle hizmetçi diye seninle evlenmiş. Bu evliliği bitirmen hayırlısı olacaktır
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı.
+1 yılCok üzüldüm geçmiş olsun..
Bilirim bu sorunsalı.. Allah yardımcın olsun 🤲🏼20 Yorumla Yuva yıkıcı gibi olmak istemem ama kendin için bitirsen iyi olur gibi
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik için çok geç kalmışsın, adam da sevgiden ve aile kurmak için değil yalnız kalmamak için evlenmiş muhtemelen. Umrunda değilsin. Teyzeye ben bile yardım etmek istedim, eşinin annesini dışlamak nedir arkadaş.
00 Yorumla
+1 yılDoğru yerdesin işte. burada ciddi bi aidiyet yaşatırlar. İt/köpeği tavsiye ederim, rol yapan saktekarları. Ama, birebir bana dert yanmaya gelirsen bundan dolayı hayatına s.. mak için elimden geleni yaparım ;)
00 YorumlaAh ablacim sen bu yorumdakilere bakma. Ben olsam esimle kendime bir kahve yapar ve bu dusuncelerimi ona aktarmaya calisirdim. Ona bu sikintilari dile getirmelisin tavsan daga kusmus dagin haberi yok gibi bir durum olmus. Baktin olmuyor iliski terapistine gidebilirsiniz beraber. Ha artik bazi seyler olmuyorsa sevginin onune gecip bosanabilirsin ama hemen yuva yikmak dogru olmaz. Guclu bir kadina benziyorsunuz, bunlarin sizi yikmasina izin vermeyin lutfen.
05 Yorumla
Soran+1 yılAh. Ne canım daha dun gece iftar yaptık tatlı yaptım çay koydum azıcık sohbet edelim mi sana söylemek istediğim şeyler var dedim he boş boş işler ben film izlicem dedi bende o sinirle size yazdım işte bugün iletişim kuruluyor Kursada kavga ediyor senin derdin ne vs üste cokiyor nasıl oluyor bilmiyorum
Soran+1 yılYok o konuda sanmıyorum ama bilemem de kimseye kefil olunmaz o konuda allah bilir ama ben yakalamadim ha c bişey bakmam da gerçi telefona falan
Soran+1 yılTeşekkür ederim umarım ve isterim herkes hep iyi olsun
Gayet iyi anlattın. Ama çokda yapacağın tek şey var yol ver gitsin. Gözünün seni görmediği zaten belli. Hiç uzatma derim çünkü onu değiştiremezsin
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok haklısın
Soran+1 yılEvet bununla yaşlanmayacagimi anladım
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdama sinir oldum grzikali odun madem boyle kaba biriymiş evlenmeseydi seninle kadınları mutsuz ediyorlar valla kesesim geldi adamı
32 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSeda görüşümü begenmişsin
Cevap sahibi+1 yıl@Nonameoo
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Geçmiş olsun çiçeğim... Adam gücünün farkında işine gelirse diyor resmen... Sen bunu ön görmedin mi?
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Evlenmek için evlenmişsin belli. Tanımadan etmeden. Zararın neresinden dönsen kardır
10 Yorumla
+1 yılÇok büyük yaş farkı var o yüzden hep denir, yaşıtlarınızla evlenin diye + erkekler yaşlandıkca enerjileri biter gezmez umursamaz hem evlenip bosanmıs biriyle niye evleniyorsun
00 Yorumlahata olmuş biraz. belki maddiyattan gitmişsin ama. o kafa değişmez buna ya razı olacaksın ya da aslanlar gibi çalışacaksın ayrılacaksın
03 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıyordum ben zaten iş hayatında tanıştık şu an izin vermiyor çalışmama maddiyata gelince inanmak zor ama maddiyatla ilgisi yok adam elinin emeğini bana yedirmez tabi öyle bir beklentim yok düzgun koca olur gözü ile baktım evinin eşyalarını bile degismedim gerek yok yeniler dedim maddiyatla alakalı olsa inan kendime sıfır bir yaşam eşya isterdim ben adam sandım yaşım geçiyor belki bir çocuğum olur diye düşündüm zaten bekerkende diyordu ben para harcamayı sevmmem diye benim ondan koca olması dışında maddi bir beklentim yoktu çevrem hep kızdı bana evi bile yeniletmedin değerin olmayacak herşeye olur olur dersen kiymetin olmaz dediler nitekimde öyle oldu
Soran+1 yılEvet kesinlikle doğru
+1 yılSuçsuz olduğun halde gönlünü alma bir daha. Evlenince çalışmayı neden bıraktın ki 😕 hem eşinin böyle biri olduğunu bilmiyor muydun? Ayrıl bence böyle ömür geçmez.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Abla 36 yasindasjn o da 47 yani ikiniz de degismezsiniz yani bi beklentiyle evlenmissin ama onu karsilamayacagi belli
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yıl3. Kez neden boşandığı belli oldu arkadaşın. Bence 4. ye doğru gidiyor. Bu insan narsist maalesef İşiniz zor Allah kolaylık versin
10 Yorumla Zor bir durum Allah yardımcın olsun inşallah ne diyim
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin sağol
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılBaştan her şey konuşuldu da sözler mi tutulmadı yoksa her şey akışına mi bırakıldı anlamadım.
Şunu söyleyebilirim o öyle gelmiş öyle gider.00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok özür diliyerek bir soru sorabilir miyim?
02 Yorumla
Soran+1 yılTani
Soran+1 yılTabi
Gizli Üye(18-24)+1 yılGeçmiş olsun 🤣🤣🤣🤣 hiç gülüceğim yoktu adamla evlenmeden önce hiç mi oturup konuşmadınız hiç mi vakit geçirmediniz saatlerce baş başa anlamıyorum ki. Valla hepinizde değilde şu bazı +30 kadınlarda hiç kafa yok be kardeşim. Hakediyosunuz. Sen birde çocukta yaparsın bu adamdan 🤣🤣🤣
01 Yorumla
Soran+1 yılBende yıllarca senin gibi bu kadınları anlamıyorum vs vs diyerek gezdim yaşım geldi ve hayat arkadaşı istediğim için evlendim aklı başında duzgun ilgili bir adamdı yani kafayla fikirle ilgisi yok güzel oynuyorlar demekki
Tanımadan bilmeden evlenmenin sonucu, zengin koca derdine düşenlere ders olsun. Arkadaş olamadığın biriyle evlenme.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı. Çok uzuldum sizin adınıza böyle bir kaba adam ile evlenmenize vefasizligina düşman gibi ne kadar kötü.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. E sende hata adamın 3. Eşisin bı adam bir kez boşanır ikinciye boşanıp tekrar evlenmesi sıkıntıli bir şahıs olduğunu gosterir
00 Yorumla
+1 yılIşte bak tamamıyla Senin hatan maddi durumu çok iyi olduğu için sen de o adamla evlenmediysen Ben de başka bir şey bilmiyorum
00 Yorumla- Devamını Gör (90)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer