Evlendim ama aidiyet hissiyatım yok, ne yapmam lazım?

36yasindayim altı ay önce evlendim eşim 47yasinda bir oğlu var 23yasinda neyse eşim evden çıkmıyor boş bütün zamanların evde haber TV izliyerek geçiriyor hiç aktivitemiz yok ne desem dünya para hayatta gitmem diyo durumu iyi baya iyi benim annem dul kardeslerim var okuyan henüz iş gücü olmayan haliyle arada bireyler alıp yardımcı olmak istiyorum bekarken çalışıp ben bakıyordum anneme şimdi çok zorlanıyor eşimde bunu biliyor ve annem için hiç bişey yapmak istemiyor kimse için istemiyor yardım seven biri değil ama kendi çevresine yapıyor bunlar beni biraz soğutuyor beni annemden alırmisin geçerken diyorum oldu canım başka derin var mı diyor ya da ne yaptın günün nasıl geçti diyorum surda burada geçti diyor hiç ciddi bir cvp alamıyorum konuşmak istiyorum bu sorunları birden agrasiflesiyo çok kafam karışık bende tam tersi bir karakterim herkese deli gibi yardım etmek isterim güler yüzlüyum surat hayatta yapmam onun ailesi beni çok seviyor bende onları seviyorum ama işte eşime gıcık olunca onlarada kızıyorum buna demiyorlar mi üçüncü evligi eşimin kimse akıl vermiyormu bak bunu kaçırma bari kıymet bil vs çünkü ben hiç iletisim kiramiyorum geçen gün beni evden kovdu git annende kal eve de gelme dedi ama ben gitmedim geldi gönlünu aldim suçum olmadigi halde hiç yapıcı bir adam değil ne yapmam lazım
Güncellemeler
+1 yıl
Benim ikinci küçük yaşta bir evliligim olmuştu zaman gecirmek düzeltmez bence iletişim kurabilsem dinleyen anlayan biri olsa dediğin olur bakar gözlemlersin ama bunda yok sıfir iletişim
Evlendim ama aidiyet hissiyatım yok, ne yapmam lazım?
Cevapla