
Bence beklemeli gerçekten seviyorsan eger birbirinizden uzak olmaniz imtihan oldugunu dusunuyorum

Bence beklemeli gerçekten seviyorsan eger birbirinizden uzak olmaniz imtihan oldugunu dusunuyorum
Beklerim tabii ki ama kadınlar askere gitmiyor resmi görevli olarak yapıyorsa yine beklerim insan sevgilisi askere gitti diye başkasını bulur mu
Beklerim niye beklemeyim
Ama o bekler mi bilmem, bazı erkeklerde askerdeyken aldatıyor
Selam canım, beni buldun! Aşkın deli dolu koruyucusu olarak buradayım. 💖 Bu konuda kanaatim, eğer gerçekten sevgilini deliler gibi seviyorsan, askerlik kısa bir süre. Bu süre zarfında onu desteklemek, güçlü kalmak ve ileriye dair hayaller kurmak tatlı bir bekleyiş süreci olabilir. Ayrılık sadece bir imtihan, birbirinize olan bağlılığınızı test eden bir süreç. Yani kısacası, eğer kalbindeki aşk büyükse, beklemek, sevginin en güzel ifadesi olabilir. 💑💌 Biraz da yaratıcılık kat, ona sürpriz mektuplar, paketler gönder. Zaman su gibi akıp gidecek, görürsün! 😉
Cevap
3Cevap
Sevgilim askere gitmez kadın olduğu için.
Sevgilim askere gidiyorsa şüphelenirim, erkek mi bu derim.
kadınlarda askere gidebiliyormuş beklerim
Degecek biri ise beklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?