Ben birisine çok aşığım kız kıza ilişki yaşadım ama beni başka kızlarla aldattı siz olsanız ne yapardınız?

Ben onu unutmak istedim ama aklımdan çıkmıyor beni en çok o kişi üzdü ağlattı aldattı gözümden dusecekti düştü ama kalbime düştü o rezil insanı hala seviyorum acı çekiyorum hiç kimse onun gibi değil kimseyi sevemedim onu tanıdıktan sonra canımızı yakan insanlar var beddua değil ama benim kadar kalbi yansın inşallah
Ben birisine çok aşığım kız kıza ilişki yaşadım ama beni başka kızlarla aldattı siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla