Sanalda tanıştığınız bir kızın ilk sohbette buluşma teklifini kabul etmesi normal midir? Detayları da okur musunuz?

Dün Flirtbook adında bir sanal arkadaşlık uygulamasında bir kızla tanıştık. Birkaç saat boyunca arkadaşça sohbet ettik, dertleştik, sonra iyi anlaştığımız ve aynı şehirde olduğumuz için kıza " Senin için de uygunsa İleride bir gün bir yerlerde görüşür müyüz? " diyerek buluşma teklif ettim, o da " Yani tabii ki görüşürüz, buna engel bir şey yok bence. İlerideki bir günlere bir plan çekeriz acelemiz yoksa " dedi. Sizce normal mi, yoksa beni aldatmaya çalışıyor olabilir mi?
Sanalda tanıştığınız bir kızın ilk sohbette buluşma teklifini kabul etmesi normal midir? Detayları da okur musunuz?
Cevapla