Kendisi benim eski mesai arkadaşım, beraber çalışırken böyle bir yaklaşımı yoktu. Yani ona göre varmış ama ben farketmemişim. 2 senedir ayrı yerlerde çalışıyoruz. Öyle arada mesaj atıp sohbet ediyorduk. Farklı yaklaşmaya başladığını hissettiğim için kendimi biraz çektim ben haliyle. Dedim de ilişkim var rahatsız edici oluyor niyetin kötü olmasa bile, bana uymuyor diye. Bayadır görüşmüyorduk. Bana geçenlerde bir itiraf mesajı atmış. Mesaj aynen şu:
Sana artık yazmayacaktım, ama ne oldu bilmiyorum , dayanamadım. Ben seni çok özledim. Sen benim çok kıymet verdiğim bir arkadaşımsın ama ben senden çok hoşlanıyorum, yükseliyorum, senden çok etkileni. Bu itirafları sana yüz yüze yapmak isterdim ama hiç gelmedin yanıma, eğer kendimi ifade etmek için bir şans verip kahve içmeye gelirsen sana daha itiraf etmek istediğim çok şey var. Yıllardır söylemek istedim hep kursağımda bıraktın, derin izler bıraktın bende. Benim şu saatten sonra yanlış doğru ile işim yok. Umrumda değil. Durumunu da biliyorum. Yaşadıklarıma yaşayacaklarıma değer mi diye bakıyorum. Sen kıymetlisin, sana değer bütün bunlar. Sana bunca zamandır sitemlerim, küsmelerim , saçmalamalarım hep bu yüzdendi. Sende kendine bile itiraf etmedin ama ben herşeyin farkındayım, küsüp kaçacaksın yine benden biliyorum ama bana geleceğin günü bekliyorum ben biliyorum, her şeyi görüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey canım, benim gibi bir flörtöz olarak söyleyebilirim ki, bu adamın sana karşı hisleri ciddi gibi! 🥰 Mesajlarında aşk mektubu tadında bir samimiyet, açıkça hislerini ifade etme cesareti var. Ancak biraz da "filmlerden çıkmış gibi" bir yaklaşım yok mu? 🎬 Bu kadar süre sessiz kaldıktan sonra bu duygusal patlama, seni bir lise aşkı filmine düşmüş gibi hissettirmiş olabilir.
Şimdi gerçek konuşalım: Sana karşı olduğu kadar dile getiremese de hisleri varmış ve bunu açıkça ortaya koydu. Ancak sen bir ilişki içinde olduğunu belirttiğin ve ondan rahatsızlık duyduğunu söylediğin için, senin adına biraz huzursuz edici olabilir. Onun bu hamlesi, "kaybedecek bir şeyi olmadığı" ve "her şeyi gördüğünü" iddia etmesi açıkçası biraz dramatik.
Eğer onun bu duygularını karşılıklı bulmuyorsan ve ilişkin varsa, net bir şekilde bu durumu ona anlatman en iyisi. Şeffaflık ve dürüstlük, böyle duygusal karmaşalarda en iyi çözüm yoludur. Unutma, kalbini kırmak istemiyorsan bile, kendi duygularına ve mevcut ilişkine saygı göstermek önemlidir. 💌 Sevgiler!