Evet diyen var, hayır diyen var. Sevgilinizle tartışınca, kafanız bir şeye bozulunca vs ilişkinizle ilgili arkadaş ortamında konuşup arkadaşlarınızın fikirlerini alır mısınız?
Bu olay kız ortamında çok tehlikeli, bakalım erkek ortamında nasıl :D
Evet diyen var, hayır diyen var. Sevgilinizle tartışınca, kafanız bir şeye bozulunca vs ilişkinizle ilgili arkadaş ortamında konuşup arkadaşlarınızın fikirlerini alır mısınız?
Bu olay kız ortamında çok tehlikeli, bakalım erkek ortamında nasıl :D
Anlatıyoruz ama kadınlar gibi arkadaşımızın sözüyle hareket etmiyoruz gsgsg, kadın sevgilisini dinlemiyor arkadaşını dinliyor sonra onun sözüyle ayrılınca da ağlıyor garip.
Hayır kadınlar da dinlemiyor :D çünkü kadının arkadaşlarına kalsa adamın asfaltta kafasından kıvılcım çıkartması lazım. Kadın bir ton anlatıp kendi bildiğini okur yine.
Bak o doğru işte :D ama sonunda çoğunlukla kankaların haklı çıkınca gelen pişmanlık...
Benim erkek dostum seks bağımlısı :D bir şey anlatınca olaya başka tarafından bakıyor bir faydası yok bana.
Yok daha neler :D çok şükür arkadaşlık normlarına önem veren bir şahıstır kendisi. 12 senedir yan gözle bakmadı :D
Cevap
10Cevap
Ben anlatmam zaten aşk hayatımda yok
gizli kaldıkça anlam kazanır bir çok şey öyle geniş geniş anlatmaya gerek yok.. dertleşmek olaraksa belki
Hayır, yani benim çevrem ve ben bu minvâl de değiliz en azından.
Tam da sana uygun bir cevap zaten 💐
Ben asla konuşmam! Erkekler beyin ile düşünmez ne yazkki, ilişki yaşıyorsan bu sana özle olmalı.
Tabii özel olmalı ama dertleşilebilir belki zaman zaman?
Peki sen çok bunalınca ne yapıyorsun ilişkin konusunda?
Güzel hareket gerçekten tebrik ederim. Çok kalmadı böyle..
Onlardada anlatan çok
Dertleşme amaçlı anlattığı sürece çok da şey değil de...
En yakın arkadaşla sadece
Ne kadarını?
Bilmesi gereken kadarını. Özel şeyler özel kalır
+1 😂
Anlatmam kimseye
Arada
çoğu anlatır aşkı da fazlasını da :)
Aşkı anlatsın da fazlasını da anlatmayıversin yahuu.
zor bu dediğin :)
Değer vermeyen kişi her ayrıntısını anlat bir ilişkinin benceyseeee :/
:) çoğu değer vermiyor öyleyse ya da bir süre değer veriyor sonra vazgeçiyor filan :)
Artık pek değer veren kalmadı maalesef. Veya karaktersizlik mi diyeyim ne diyeyim :/
gevşeklikte olur :) :)
Böyle böyle sövmeye başlıyormuşuz 😂
:) bende oraya doğru gittiğinin vibenı aldım ama işte çoğu anlatıyor sonra anlattıkları da yazıyor
seks hariç hepsi
Erkekler de kadınlar gibi ayrıl kanka mı diyor herşeye :D
Ya tüm konu vermek üzerine olmamalı kadını anlatırken ohoooo
O zaman bu konu da ikiye ayrılır. Ciddi ilişki hakkında konuşmak takılmalık ilişki hakkında konuşmak :D ikisi farklı.
Takılmalık ilişki de anlatılmaz ayıp denen bişey var ya :/
O da artık pek olmayan bir şey insanlarda tabii :D
Genelde ayrıl. dedikleri için pek acmiyoruz
Onlarda mı ayrıl diyor
Evet uzatmazlar djsidnd
Ben anlatmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?