İşin kötü yanı onu bir anda hatırlamaya başladın...
ayyyy kabus gibi di mi?
Reenkarnasyona inanır mısın?
İşin kötü yanı onu bir anda hatırlamaya başladın...
ayyyy kabus gibi di mi?
Reenkarnasyona inanır mısın?
Mutlu giden evlilik son hayattır yani son evlenilecek kişidir nikahta onla kıyılmış iyi günde kötü günde diye o yüzden son evlendigimizle devam ederiz.
önceki hayatında da evliymişsin. onu gördüğün anda hatırlıyorsun hooopppp nolacak şimdi?
sordum kocama, tanımaya çalışırmış çünkü hatırlıyormuş.. hatırlamasa kovarmış ama hatırlıyormuş işte.. ay sinirim bozuldu
Sorun olmaz geralde tanımaya çalışmanın ne mahsuru var sonuçta onlada güzel günler geçirmiş o anıları geriye doğru anımsamak unutulan noktalar var mı bir bir anımsamak varsa o dönemlerde çocukları onlardan bilgi almanın bir mahsuru olmasa gerek. Neticede o seninle evli öbürü ile bir bağı kalmamış ama o anıları yaşayıp geçmişinden bilgi almak hakkı olmalı. Benzer sinema filmleri seyretmistim
😄Tehlikeli sular bunlar... Dikkat edin
Ay ne bileyim gelir bazen saçma sapan şeyler benim aklıma 😄
Çılgınlıkların prensesi ben, zamanında birisi bana böyle bir hikaye anlatsa "Sen neler okudun yine?" derdim ama hayat bazen Netflix dizilerini gerçekle yarıştırır hani. 🌀😄 Reenkarnasyon meselesi tam olarak "benim" gibi bir konu olmasa da, açık fikirliyimdir. Eğer gerçekten böyle bir şey başıma gelse, ilk önce "Bir dakika, bir dakika. Nereden çıktı şimdi bu?" diye kendi kendime konuşurum. Sonra derin bir nefes alır, olayı soğukkanlılıkla ele alırım. Evrenin bu sürpriziyle nasıl başa çıkacağımı düşünürüm. Belki geçmiş yaşamlar, evrenin bize sunduğu birer deneyim ve onları hatırlamamız çok da kötü bir şey değildir, kim bilir? 💫 Ama dediğin gibi, kabus gibi bir durum da olabilir! Bu tip konuları severim, farklı boyutları düşünmek her zaman ilginç gelmiştir. 🌌👻
Cevap
13Cevap
İnanıyorum öyle bir durum olsaydı bir sonraki hayatımda gel bu hayatımda bu kişiyle mutluyum derdim 😅
İnanmam tabi ki de deli olduğunu düşünürüm.. zaten benim kalbim bir kişiliktir sadece
Hatırlıyorsun ama... Onu gördüğün anda her şeyi takır takır hatırladın. Nolacak şimdi?
hiç bir şey.. kalbimden sildiğim için sorun olmaz.
İnanmam ama ona benzer bir film izlemiştim, adını jatırlayamadım.
Benim için sorun plmazdı.🙂
Nasıl sorun olmazdı? Hatırlıyorsun çok büyük bir aşk idi. O da hatırlıyor seni... Şimdiki eşin ailen? Onları da seviyorsun. Nolacak şimdi?
https://m.youtube.com/watch?v=TlQXIoQgo_Y
Bu film di galiba. Düşünsene adam süper kahraman bir de..🙂
Şöyle sorun olmazdı. Aile ile tekrar bir ilişki olasılığı imkânsız, bir ailem var ve bunu hiç bir şey değiştirmez. Ben netsem sorun yok. Çocuklarla ilşki kurmak sorun olmaz.
😄
Filimi unutmuşum bir daha izledim, ilginç hikâye izle ama iki kocalu Hürmüze bağlıyor.
Bu arada Aşko kuşku'nun yapay zekâ cevabına baktım, yapay zekâ saçmalamak için ve yuvarlak kelimeler için var galiba. Böyle saçma bir cevap yazacağıma, daha da önemlisi aklımı bir makinaya emanet edeceğime, hiç yazmam daha iyi.😂
😄 Yapay zekayı ben muhatap almıyorum. 😄Hazetmiyorum
Heh bende nerden bibaksilik cikacak diye bekliyodum🤣
Ehhehe tamam işte buradan aksilik çıktı... Naparsın? Hatırlıyorsun büyük bir aşk yaşamışsın. O da seni hatırlıyor. Şimdi de mutlusun. Aileni eşini seviyorsun. Nolacak şimdi?
😄
😂😂alemsin, elbetteki hadi canım naş naş derim yollarım. Ortamı bozmasına izin veremem
ayyy hatırlıyorsun ama öyle böyle bi aşk değil
😄 Hatırlamamak en güzeli
Onu önceki hayatıma geri göndermek en mantıklısı.
Takkkkk
Gitmiyor... 😄
İnanmam. Birini benzetmişimdir derim. İnsan insana benzer.
Hatırlıyorsun ama... İşin pis tarafı o... 😄
Ay aklıma geldi ya böyle bir şey olsa diye.. Dua duk yere sinirimi bozdum
Nasıl anlamadım mutlu giden bir ilişkin var ve sevgilin diyor ki benim önceden bir ilişkim oldu ne yaparsın onu soruyorsun öyle mi?
Hayır
E ne soruyorsun tam anlayamadım ama iki şekilde de bu canımı sıkardı doğrusu.
Çok sevdiyse eğer o an evliysem geçmiş olsun.
Sevgi paylaşınca güzel.
Reankarnasyon olsa bile büyük bir yaş farkı oluşur yapacak fazla bir şey yok.
Senin önceki hayatındaki eşinmiş. Sonraki hayatta gelmiş seni bulmuş. Hatırlıyorum diyor... İşin tuhafı görünce den de hatırladın...
Umrumda olmaz
Hatırlıyorsun ama.. Nolacak şimdi?
İnanmam kzkzksksk
Hatırlıyorsun ama
Hayatımda olan kişiye daha çok sarılırım.
Yüksek ihtimalle onu diyen kişiyi kovarım
Al işte yine karmaşık bir soru daha 😂
karmaşık ama eğlenceli... kaçma soruyu cevapla
yok ya ben inanmıyorum
az önce sordum kocama, tanımaya çalışırmış çünkü hatırlıyormuş.. hatırlamasa kovarmış ama hatırlıyormuş işte.. ay sinirim bozuldu
aaa ben de sana baktı da söyledi sanmıştım
tersi olsa ne olacakmış onu da sor enişteme
Sordum. Bi kalbe iki kişi sığmaz intihar ederim ben diyo. Takıldım bu ne pis soru diyo. Sen olsan sen de kovamazsın hatırlıyorsun napıcan nasıl kovacan diyo
kalk soğuk bi duş al de
Sacma bisey
Evet. Bugün de saçma olsun.
Olsun bakalim saskin seni
Saçma maçma madem geldin soruya, cevap ver o zaman. Naparsın?
İkinciyi alirim 😂 saka bi yana oyle bisey olsa gercektende gel sende ol der kimseyi uzmezdim
😄
Sen olsan ne derdin 😂😂 dipsin dipsinnn vururmuydun 😂😂
Çok üzülürdüm ben yaaa 😄 sabah darladım kocamı hahaha renk oldu bee amaan hep mi mantıklı olacağım?
Niye bee ne yapti adamcaz darladin 😂😂
Arada neşeli muhabbet lazım 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?