Ben 25 erkek arkadaşım 46 yaşında benden ayrıldı ilk başta böyle değildi?

bir an hata ettim dedi sadece yaş farkından dolayı mı ayrıldı anlamadım bu normal bir şey mi? Aramızdaki yaş farkı çok mu
Ben 25 erkek arkadaşım 46 yaşında benden ayrıldı ilk başta böyle değildi?
Cevapla