Cevrem güzel oldugumu söylüyor ama benimle ilgilenen kimse yok bunun sebebi nedir?

arada bakışlarını farkettiğim birileri olsa da devamı gelmiyo aynı kişi tekrar gördüğümde ilgilenmiyo, kimse benimle iletişime gecmiyo adım atmıyo, sosyal medyada sürekli mesaj atan ekleyen oluyo (bı bi ölcüt degil ) ancak dısarda sosyal hayatta etrafımda kimseden ilgi görmüyorum, ya gercekten begenilcek bi tarafım yok ya da şanssızım bilmiyorum bunun sebebi nedir?

Cevrem güzel oldugumu söylüyor ama benimle ilgilenen kimse yok bunun sebebi nedir?
Cevapla