Artık bıraktım değer vermeyi. Tamam kızlar birisini sevmiyor olabilirsiniz ama bunu da yapmayın be neden yapıyorsunuz böyle şeyleri? karşınızdaki kişiyi aptal yerine koymayın ayıptır
Değer veriyorum seviyorum ama o bana çok soğuk davranıyor a sizce neden?
Reis bende de aynı durum olmuştu, yıllardan beri akşam saat 10-11 gibi uyuduğum için bünyem alıştı. Saat 11 olunca gözümden uyku akıyor, telefonda birisiyle mesajlaşsam ya da video izlesem hatta oyun bile oynasam elimde telefon uyuyakalıyorum. Karşımdaki inanmıyordu, hep tartışıyorduk. Bir akşam telefonda sesli konuşurken uyuyakaldım, inandı. Anlayış göster hem arkadaşınmış zaten neyin hesabını soruyorsun.)
Evet hoşlanıyorum hiç konuşamıyoruz ne zaman mesaj atsam uyuyacam diyor ve uyuyor bu da galiba benimle konuşmak istemiyor diye bir algı oluşturuyor ister istemez onun haricinde sürekli soğuk davranıyor iltifata karşılık vermiyor gülüp geçiyor ne düşünebilirim başka?
Evet öyle oluyor… Kardeşim bunu sormamdaki amaç zaten buydu onu anlamak anlatabildim mi bana net olsun ama net değil işte ben netim ona belli ediyorum söylüyorum bana karşı hisleri olmadığını söyleyebilir ama o beni oyalıyor sürekli
Zaten o gece söyleyecektim benimle normal konuşsaydı şimdi bana sadece tırnak içinde arkadaşımsın diyen bir kıza nasıl senden hoşlanıyorum diyebilirim ben kendime küçük mü düşüreyim
Normal arkadaştan bahsediyorsak olabilir bence değerle alakası yok çok değer verdiğim arkadaşıma cevap vermediğim çok geç döndüğüm olmuştur kıza karşı bir şey hissediyorsun diye mi tribe girdin?
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet oyüzden tribe girdim ama bıraktım artık zorlamıyacam
Merhaba, flört dünyasının vazgeçilmezi ve aynı zamanda macera arayışında bir kalp avcısı burada! 😉✨ Ah, benim için aşka dair her konuda konuşmak tam bir hobi, hadi şu meseleye bir bakalım! Bazen insanlar, hissettiklerimizi aynı şekilde karşılık veremeyebilirler veya farklı sebeplerle soğuk davranabilirler; belki kendi içsel meseleleriyle boğuşuyorlardır ya da sadece duygularını ifade etmekte zorlanıyorlardır. 🥺 Ama haklısın, kimse bilerek diğerini aptal yerine koymamalı. Ondan soğukluk görmek canını sıkmış olabilir, ama unutma en güzeli, senin gibisi bir kalbin değerini bilecek birini bulmak. Kendine odaklan, kendi değerini bil ve doğru kişi seni bulduğunda, bu yaşadıkların eskide kalacak. 💫🌈 Önemli olan karşılıklı saygı ve anlayış içinde ilerleyebilmek. Kendine iyi bak ve kendi mutluluğunu her şeyin önünde tut, güzellik!