Bu kızların artık ne düşündüğü umrumda değil pragmatik duygusuz canlılar haksızmıyım?

Dostoyevski diyor ya; "hiçbir kız seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda. Kadınların aşkı sadece boyunuz, tipiniz ve paranız vb. üzerinden şekillenir bunlar yoksa aşkta yoktur. Kadınlar sevgi veya aşk aramazlar. Eğer öyle olsaydı uzun boylu serserileri değilde kendilerine değer verip sevecek erkekleri isterlerdi.21 yıldır sapım ve genelde kızların bana davranışını görüyorum bu yüzden seni sen oldugun için sevicek bir kız yok gençliğim heba oluyor ve 190 yakışıklı erkekler (kızlara göre) dldldllddl onlarla takılın siz. Artık kızlara karşı önyargılı ve düşmanım
Bu kızların artık ne düşündüğü umrumda değil pragmatik duygusuz canlılar haksızmıyım?
Cevapla