10 yılımı verdim bi ökuze 10 yılda onun için yapmadığım kalmadı ayrildim ayrılalı 2 ay oldu birini bulmuş?

2 aydır gorustugu kişi ye oluyo benle gorustu mesaj geldi pat diye kalktı gidelim dedi bi anda sürekli vatsapta gerçekten merak ediyorum 10 yılda kendimi sevdirememisim ya 2 aylık kıza bune değer sevdik sevilmedim nerde hata yaptık 😔😔

10 yılımı verdim bi ökuze 10 yılda onun için yapmadığım kalmadı ayrildim ayrılalı 2 ay oldu birini bulmuş?
Cevapla