AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Onlara sen veriyorsun o fırsatı
Ne kadar saçma bir soru biz nerden bilebilirs kardeşim
Minyon gösteriyor olabilirsin, olur öyle.
Hafif kadın imaji veriyorsun o halde. O yaştaki erkekler kullanma amaçlı geliyor sana
Ay kes be, hafif kadınmış. Bir düşün yakamızdan, bıkmadınız kadınları sınıflara ayırmaktan. Dağda yaşaman uygun olur sana.
Dagda değil büyük şehirlerde modern kadınlarda var bu izlenim
Kurbaaaan ol dağda yasayana
Neyine kurban olayım be ıy. Dağından çıkma, okey? Kimsenin başını yakma.
Bende 30 yasndaym ama asla genc erkek begenmıyorum ennn kotü 43 44 erkekler hosuma gidiyor suanki sevgilimde 43 yasnda ve asırı karizmatik iş güç yerınde, coluk cocukla uğrasamam. 20 li yaslardaki erkegi büyütemem , olgun olsun benm olsu 😂
43 yaşındaki sevgilini seni büyütmeye nasıl ikna ettin?
Siz kadınlar gerçekten saçınız uzun aklınız kısa 🤣
Bende 35 yaşındayım hiç 24 yaşımda 30 yaşındaki kadınlara yazmak aklıma gelmezdi gençler ilginc
Abla gençlerin neyinden sıkıldın neyimiz var afxhadfhadfh
Olgunluğunuz yok ablam 😂
ne konuda mesela abla sdfhsfh gayet sarar muhabbetimiz
Muhabbetiniz sarmıyor mu dedim ben 🤦🏻♀️ al buradan bile niye olmadığı anlaşılıyor zaten 😂
tamam haklısın okumadım aldfhadfh ama ne konuda olgun değiliz
münazara yaparım ben bu konuda
Olgun kadın seviyorlardır ama bence zaten olgun düşüncededirler bazıları sen yine de şans ver
Gençlere hitap ediyorsun demek ki
umarım istediğinizi bulursunuz
Aynı seyi bende sormuştum heralde bizi caresiz evde kalmis görüp kullancaklarini saniyolar
Kullanmak demeyelim karşılıklı memluniyet😂
Yav bii s... ktiiiir
Ananıda memnun ederler ☺️
Özelden küfür et bari burdannetme😂
20+ larda kendi yaslarinda bulamiyorlar herhalde , garip bir evrende yasiyoruz valla..
Çıkar çıkar 30 40 yaş bekar erkeklerin köküne kıran girmedi
Nasip kısmet vardır elbet bir yerde çıkar karşına düzgün bir insan kafaların uyuşacağı
Şanssizsin ama aramaya devam edersen bulursun vazgecme..
Burada olanlar genelde o yaşta senin benim yaşımdakiler 2 çoçuk sahibi şu an
Ya senin derdini seveyim 🤭
Aynen ya hep 23 ile 28 arası , olgun seviyorlarmış
Ya evet gerçekten öyle. Niye böyle ki
Tripten bıkmışlar
Valla hak vermiyor da değilim. Şimdi ki gençlik de bir tuhaf zaten. Bizim anlamamızı geçtim, kendileri bile birbirlerini anlamıyor artık
Hak veriyorum
Tabi istiyceez
@Pocophone yesinler
Beni de mi
Minyon ve yaşınızdan. ufak gosteriyorsunuzdur
Ya evet, 25 bile göstermiyorum. 35 yaşında birisiyle tanıştırmıştı arkadaşım. Hoş kız ama yaşını yalan söylüyor, yalancı bir insanla yapamam demiş arkadaşıma. Bende kimliğimi gösterip, her yerden engellemiştim. Tabi bayağı özür diledi ama olmadı. Genelde böyle oluyor. İnanmaları güç oluyor 30 sonrası erkeklerin. Dürüstlüğe vs daha çok önem veriyorlar çünkü. Aslında bu iyi bir durum, şikayetçi değilim ama ruh ikizimi bulamıyorum 😅
Bulursun Insl ne diyelim ama yaş göstermemek. iyidir geç yaşlanırsınız
Nasip bu isler.. bizede hep 22 24 denk geliyor:))
O da 36ysan çok küçük kaçar ya
Evet kücuk kactigi icin devami olmuyor zaten
Yaşı yaşımıza huyu huyumuza amin 😅
Insallah amin.. nasip diyelim
Yaşını göstermiyorsundur
Evet göstermiyorum ama gençleri de istemiyorum ya. Valla olgun, anlayışlı olması daha makbul bana
Bulursun yahu kafana takma, yaşla değil karakterle alakalı aradığın şey umarım iyi olan seni bulur.
Haklısın yaşla değil ama şimdiki gençler de bir tuhaf. İnsan güvenemiyor ki. Aminn çok teşekkür ederim 🙂
Ricalar
Olgun herzaman iyidir
Ama bakmıyorlar bana işte, karşıma hiç olgun insanlar çıkmıyor
İlgimi cekemiyorsu
İlgi çekiyorum ama istediğim yaş aralığını değil
Hangi yaş aralığı dusunuyorsun
35-40 falan olabilir
Ben kaybettim 45
Annem 53 yaşında ya, o kadar değil 😬😅
Küçülemem ki bende bu
Takiplesebiliriz
Sen de genc gosteriyorsun demekki
Benimde 35 40 yaşlar da çıkıyor yahu 🤨
Senin yaşındakiler bize baktığı için abla
Dünya tersine dönmüş tövbe estağfurullah 😅 sizinkiler bize, bizimkiler size 😅
Evet ama genç kızlar olgun erkeklerden hoşlanıyor zaten biz gayet memnunuz 😅
Ya Allah aşkına yaşıtlarınızı alın başımızdan 🤦🏻♀️😂
Yok bize çocuksu geliyorlar 30 yaş olgun tecrübeli 😂 hem onlar da genç çıtır kız istiyor alan memnun veren memnun 😁
Benim etrafımdaki erkeklerin yanında dediğin gibi insanlar yok aslında 😅 senin çevren neresi kuzum, bir uzaklaşsan mı sen 😅
Abla sen nerden biliyorsun daha sana denk gelmemiş bak yaşın kaç olmuş hiç düşünmedin mi benim yaşıtlarım nerde , hep küçükler denk geliyor diye 😅
Arkadaşlarım 15 yaşında değil ablam herhalde 😅 eşleri de yaşlarına yakın hep. Hiç 35lik erkek, 20lik kız çift arkadaşlarım olmadı. Olsa da o erkek arkadaşımdan soğurdum ben ya. Sapık gibi o ne 😬😅 aramıyorum ki, istiyorum sadece
30 yaştan bahsediyorum yani senin yaşıtın :) Mesela 30 yaş ve 23 yaş gayet uygun ve çevremde de var. Sen de İstiyorsun ama bunun içinde bir çaban var gibi görünüyor.
Çabam yok, tanışmak için çaba sarf etmiyorum. Sadece istiyorum. 23-30 olur zaten. Sen öyle bir anlattın ki 19a 40, 35e 20 gibi. Bu yaş aralıkları zaten çok çok normal. Ayrıca 23 yaşındaki kıza 30 yaşındaki bir insan da çok olgun kaçmaz, yerinde bence. Hatta erkekler geç olgunlaştığı için bence gayet de iyi anlaşabilecekleri yaş aralığı olur
Genç kızlar son dediğinden dolayı zaten olgun erkek istiyor. Kadınlar daha erken olgunlaşıyor yaşıtları çocuk kalıyor bizim yaşıtlar da olgun istiyor ama bu pek mantıklı değil. Kendinden yaşça küçük erkekle evlenen çok nadirdir
Evet evet normal yaş aralığı onlar, abes bir durum yok. Çocuk büyütmek istemiyoruz 🙄 anlaşılmak istiyoruz sadece. O yüzden erkeğin büyük olması her zaman avantaj. Valla ben 10 yaş bile büyük olsa kabul ederim 🤦🏻♀️ yeter ki olgun olsun, anlayışlı olsun
O da çok değil mi ya 😂
Yok be 6 yaşa kadar zaten normal. Bir 4 yılın daha lafını etmeyiz 😂
Ahaha Allah kolaylık versin sana bir gün 30 yaşında evde kalırım diye korkuyorum ben 😔
Hangi dönemdeyiz ya, saçmalama 😒 evde kalmak nedir. Çevremde sırf bu zihniyet de olduğu için mutsuz evlilik yapan yüzlerce arkadaşım oldu. Çoğu da bir çocukla boşandı. Evliliğin yaşı olmaz. Sevdiğin, sevildiğin zaman evlenirsin. Evde kalacağım diye değil
sanki çok yaşlısında :D
Yavrum genç olması daha iyi değil mi işte ☺
Çok haklısın gönlünce olsun
Sevdiklerinden çıkıyor kesin 🙄
Napcan 40 yaşında erkeği ya 24 üm ben yeter
Zevkine neden bakmıyosun?
Bizim yaşlarda bulmak çok zor ben de bulamıyorum
Benim kalkmıyor.. sorun olur mu
Çünkü her türlü sapık var
Ben de 30 yaşındayım senin için uygun bir aday olabilirim bence
Bir şey diyemiyorum
33 yaşındayım konuşmak istermisin İzmir'de yaşıyorum
Akıl yaşta değil ki 😏
Çıkan insan ise sıkıntı yok
Yanlış yerde ariyorsundur
Genç gösteriyor olmalısın
Genç görünüyorsundur.
bende olgun isterim erkek olarak
Etrafına bakmaya devam etmelisin
Tamam üzülme ben olgunum...
Ben varım işte aradığın gibi hemde 😉
Neyi beklersen hep tersi çıkar karşına
Anlamadım ama hayırlısı
Çevren öyledir
Genç görünüyorsun demek ki ne güzel ♥️
Ya teşekkür ederim evet genç görünmekten şikayetçi değilim ama ruh eşimi bulamıyorum böyle de 🤭
Bulursun elbet, yaşıtın olup çıtır görünen seven vardır 🤭
Teşekkür ederim aminn inşallah 😅
Benimde öyle maalesef 😁😅
Ben de senin gibiyim
Ayy niye böyle ya. Ben cidden yoruldum 🤦🏻♀️
Yaşı sorun ediyorlar mı küçükler
Etmiyorlar. Aslında bende etmem ama olgunluk yok ne yazık ki
Ya yaşla ilgili değil o 35 yaşkndaki daha çocuk bile olabiliyor denendi:) olgunluktan kastın ne
Ya arada sırada çocuksuluk da olacak tabi ki. Ama olgunluk istiyorum ben. Önemli anlayış, ergen gibi davranmamak, bir problemim oldugu zaman mantıklı şekilde yardımcı olabilecek vs vs
Hmm 24 olup olgun olan çok erkek vardır
Ya olabilir ama karşılaşmamışım işte 😅 karşılaşsam neden veryansın ediyim
İşte nasip
Valla çok doğru yaş ilerledikce yaşı küçük kadınlar enerjik olması bizi onlara yöneltiyor sizde de tam tersi ama şu bir gerçek belli bir yaştan sonra yok abi olmuyor çok irdeliyorsun seçici oluyorsun.
@Mr_shakespeare ben de seçiciyim doğru
Mantıken esnemek lazım aslında ama bakalım
@Mr_shakespeare esnemeyin 😅 biz artık o olgunluğa eriştik, gözümüz göre göre yaparsak işkence çekmiş oluruz. Ben artık 3 saatte tanıyorum insanları, önceden aylarımı alırdı. Çok ağlardım. Boşuna mı yaşadık o tecrübeleri, bugünler için yaşadık 😅 çürük elmaları şıp diye atabilelim diye 😅
Ben çok sevdim bu olgunluğu. Sizleri bilmiyorum ama ne istediğimi biliyorum, kendimi biliyorum
Bende öyle 30 dk bile çok fikir sahibi olabilirm. Ama yinede kestirmek mümkün değil insan oğlu anlaşılması en zor varlık. Ama esneme gerekli çok küçük seykeri buyutuyor olabiliriz böyle sonu hiç iyi görünmüyor.
@Mr_shakespeare yok yok yaş ilerledikçe anne, babalarımız gibi 6. hissimizde kuvvetleniyor. Önceden karın ağrısı olarak hissettiğimiz durumları şimdi niye yaşadığımızı biliyoruz. Mantığımıza uymuyorsa illa ki bir sebebi var. Karın ağrısı olarak nitelendirdiğimiz durumların 6. his çalışması olduğunu anlıyoruz. Bir şey itiyor ki olmuyor. Kendinize ve hislerinize güvenin. Kendinizi dinlemekten korkmayın. Ben artık böyle yapıyorum. Çok şükür artık üzülmüyorum. Kendim için doğru olanı biliyorum çünkü
Ne istediğimi çok iyi biliyorum en önemli ahlak ve doğru düzgün bir ilişkisi olmamış temiz bir kız ama günümüzde artık bu çok nadir. Bu na denk gelmek bu kadar zorken birde dünya kadar kafandaki kisiligi nasıl tutturacaksin ki bu sefer hayal ettiğin özellik uymuyor.
Geniş biri olsam dediğiniz doğru sadece huy vs bulunur ama benim istediğim ilk şarta denk gelmek bile zor
@Mr_shakespeare doğru düzgün bi ilişkisi olmamış kız ne demek? Seks yapmamış mı
Hala utanmasini bilen hayatından pek fazla kimse geçmemiş ve uzun bir ilişkisi olmamış. Mümkünse hiç olammis derdim ama o kalmadı. Uzun ilsiki yasamistanda cekinirim illa bir öpüşme elleşme vs olmuştur diye düşünürüm.
@Mr_shakespeare öpüşme bile mi olmasın yuh. Sen mpüşmedin mi
Olmayacak tabi Bir erkek olarak 1 defa yaşadım. Ama bu normal değil normal gibi lansetmeyin artık.
@Mr_shakespeare hahaha bi sie ya özgüvensiz yobaz
Sen o... Ovun dikmek isyenim çok olur.
Ciddi misin bu isteğinde peki?
Vayyyy iyiymiş işte çıtır kocan olur
Belki de kaderin onlardır
Onalrın çoğu evli ondan
Minyon tipli ve yaşını göstermiyor sun demek ki
Ayni sorun bende var 4 5 yas kücukler
Uzaktan bakınca, konusmayinca olgun gibi duruyorlar ama tavırlari flört sekilleri bile çocukca ergen gibiler😅ne yapacagıni, nasıl davanacagini, ne tepki vereceğini şaşırıyorsun.
Onlar evlendi
Yok 20lerin peşlerinde koşuyorlarmış 😅
😂😂😂😂 bu evlendikleri gerçeğini değiştirmiyor ama
Genelde o kesim pek evli değil. Erkekler 25e kadar evlenirlerse evlenirler. Yoksa gözleri açılıyor, evlilik düşünmüyorlar. 25-30 yaş erkekler evlilik pek düşünmezler. 35ten sonra yaş geçiyor, düzenim olsun, karı kız peşinde koşmayım diye evleniyorlar
Aa evlilik mi düşünüyorsun?
Yanıyon