Sizimi kırcam ayolsss
EErkekler neden hep kendilerini hep genç görür yani 40 yaşındaki erko bile ben gencim der niyeee djbdudbdudn?
Sizimi kırcam ayolsss
30+ yaslisiniz hahahah
Önceden yası olana saygı hürmet vardı şimdi senin gibi ergenler yaşlı olmayı hakaret olarak görüyor. Herkes o yaşlara gelecek ama sizin bu nesil rezil halde.
Gizli üye çok konuşuyor sun
Yaş neyse odur. 40 yaşında olup 20 yaşında triplerine girmeye gerek yok. Her yaşın kendine ait güzellikleri var. Kabul edip hayata devam etmek gerekiyor.
Bende bunu diyore ya hani
Yaşlılık psikolojisi, bırak oyle sansınlar yazıkk mxkxndmd
Cevap
12Cevap
Çünkü herkese karşı atik olduğunu göstermek ister gadası
30 olan kadına evde kaldı muamelesi çekerler. Kendileri icin ise olgun ve tecrubeli kalıbına sokarlar.😄
Aşırı kompleksliler, internette yakışıklı erkekler kendilerini paylaşmaya başladığı için kaldıramıyorlar ahahdfkjdnf
Bilmem, hiç öyle bir şey demedim veya yapmadım
biz çok takintiliyiz bence yaş konusuna hanimlar kendilerini çok yipratiyor 🥴😄
😂😂olgunun bir tük üstü 😂😂yaşlının bir tık altı
Başkalarının sözlerine bakarak hayat yaşamadığım için.
O yaş aralığında olanlar olgun diyorlar ama haklılar jsjekdkekdk yaşlı sayılmıyorlar olgunluk olur
O herkeste var , gençlikten çok haz ediyorlar , yaşlanmak istemiyorlsr he erkeklerde de vae çünkü yaşlanınca özel hayatlarini entkileyen sağlık sorunları cikiyor
Daha 2 senem var gencim ulan ben !
😂😂
sen de sınava gircek msiin askim
Hayır
istekli teke sendromunda çünkü
Yazıklar olsun sanaaaaa😄
Yaşlı değil olgun diyelim
Sen de küçüksün o yüzden
Hâlâ çıtırım
30 yaşlı degil sende abartma
40 yaşında bir erkek yaşlı değildir
Ben gencim
Oh gencim hala
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?