İlişkiye hazır olmadığı için reddeden kızla bir süre sonra birşe yaşanır mı?

Beni reddetti aradan 1.5 sene geçti ve sonra ilişkiye hazır olmadığını ve aşk konusunda amatör olduğunu öğrendim. Bir arkadaşı ile konuşurken öğrendim. Sizce 1-2 yıl sonra tekrar drnemelimiyim?
İlişkiye hazır olmadığı için reddeden kızla bir süre sonra birşe yaşanır mı?
Cevapla