Kimi sevsem çok üzülüyorum niye böyle oluyor aşktan yana hiç yüzüm gülmedi?

Kimden hoşlandıysam beni çok kırdı, iyi niyetimi suistimal etti. İki kıza açıldım reddedildim. En son bir erkeğe baya aşıktım yarı yolda bırakıldım psikolojim alt üst oldu. Baya ağlıyordum şimdi o bile yok bazen çok acı çekiyorum bazen hissizleşme oluyor olaya karşı.

Kimi sevsem çok üzülüyorum niye böyle oluyor aşktan yana hiç yüzüm gülmedi?
Cevapla