İlk defa benden yaşça büyük birine aşık olmuştum niye böyle oldu acaba?

Aramızda baya yaş farkı vardı. İlk başta benden büyük diye yüz vermedim sonradan bağlandım. Sürekli birbirimize sevgi dolu konuşurduk. Zeki ve kültürlü olması çok hoşuma gidiyordu ama maalesef eski yakınlığı kalmamıştı çok seviyordum onu yarı yolda bıraktı nasıl unutacam?

İlk defa benden yaşça büyük birine aşık olmuştum niye böyle oldu acaba?
Cevapla