Sevgilimin annesini 30 dk aramayı unuttum diye azar işittim sizce sorun bende mi?

Sevgilime bir gün anneni ariyim dedim oda bugüne şartlanmış annesi de 9 30 dan sonra müsait olurum demiş bende 8 gibi biraz uzanayım 9 30 a çok ararım dedim saat uyandim 10 olmuş sevgilim de saat kaç yazmış bende hemen aklıma geldim ariyim dedim dedi arama e ben bugün demedim 1. si 2. si 10 ile 9 30 un bi farkı yok bana dedi aileme önem verdiğin için teşekkürler annemi arama arama kaydını telefonunda gormim bozuşuruz dedi ben ne yaptım uyuyakalmisim iyi geceler bekleme uyu dedi trip attı hiç aramakta istemeyebilirdim
Sevgilimin annesini 30 dk aramayı unuttum diye azar işittim sizce sorun bende mi?
Cevapla