Kayınvalidem aradı dün keyfim yoktu açmadım. Akşamı da eşimle tartıştım bu sabah yine aradı açmadım. Neden ısrarla arıyor ki?

Açmadığıma göre bir problem var yani bunu anlamak zor değil tahminde ediyordur da neden ariyor acmiyorum keyfim yok işte

Kayınvalidem aradı dün keyfim yoktu açmadım. Akşamı da eşimle tartıştım bu sabah yine aradı açmadım. Neden ısrarla arıyor ki?
Cevapla