Akrabalar sürekli "Kaç yaşına geldin, ne zaman evleniyorsun?" diye soruyor. Bu akrabalar neden böyle ki, herkes evlenmek mi zorund?

92 doğumluyum ben ve az kişinin olduğu ve bol 4 patili evlatların olduğu hayatımdan gayet memnunum, fakat sanki akrabalar bazen eş bulamıyorşum gibi davranıyorlar. Ne kadar ailemle, hayvanlarımla ve sayılı arkadaşımla gayet mutluyum desem bile randevu bile ayarlamaya çalışıyorlar. Fakat ben yaşını başını almış ve kendi doğrularına karar verebilecek bir bireyim ve bunu ısrarla anlamıyorlar. Büyüklerimler ve akrabamlar diye de kızamıyorum...

Akrabalar sürekli "Kaç yaşına geldin, ne zaman evleniyorsun?" diye soruyor. Bu akrabalar neden böyle ki, herkes evlenmek mi zorund?
Cevapla