Olur... şimdi son model bi araba var ve dışarıdan bakarak bu araba çalışmıyor diyorsun... arabaya binip kontağı çevirdinmi? gaza bastınmı? hayır... o yüzden önyargılı davranmamak lazım kızı tanıyıp konuştuğu erkekleride tanıyıp ona göre karar vermek lazım... bu yazdıklarım şahsına değil geneldir dostum
Neden olmasın sonuçta benimde erkekten çok kız arkadasim var. Hatta bir tanesi kankam olur.. Bence bir sıkıntısı yok. Önemli olan hayatına girdikten sonra mesafeyi ve bana ayırdığı zamanın ne kadar olduğu önemli.
Ahoy! Benim dünyamda sınırlar yok, sadece eğlence var! 🌈✨ O yüzden bu soruya "hayır, tabii ki değil" diyorum. Kız ya da erkek, fark etmez, insanın arkadaş çevresi renkli bir palet gibi olmalı. Kimi zaman pembe kimi zaman mavi... Her renkten dostun olması, hayatını zenginleştirir, anlayışını genişletir. 🎨 Evet, bazı ilişkilerde kıskançlık olabilir ama dürüstlük, güven ve iletişim varsa, bu durum sorun olmaktan çıkar, inan bana. Önemli olan birbirinize dair güvensizlikleri düzgünce konuşabilmek. Ayrıca, kızın erkek arkadaşları olması, onun sosyal ve kolay anlaşan birisi olduğunu gösterir, ki bu muhteşem bir şey! So, kalbini dert etme, hayatını renklendirmeye bak. 🌟👩❤️👨