Bir insanın karşı cinsten onlarca arkadaşı-kankası olabilir mi? Erkeğin erkek arkadaştan çok, kız arkadaşı olması normal mi?

Geçtiğimiz aylarda biriyle kısa süreli bir görüşmemiz oldu, kimsenin telefonunu kolay kolay kurcalamam ama dayanamayıp görüştüğüm kişinin telefonunu kurcaladım ve sürekli karşı cinsle yazıştığını gördüm. Sorduğumda da hepsi için kankam, kardeşim gibi yakın arkadaşım dedi. Evet sohbet içeriğinde kötü bir şey yoktu ama ben yine de karşı cinsle bu kadar çok içli dışlı olan biriyle görüşmek istemem. Görüşmeyi kestiğimde de neden görüşmeyi kestin istersen onlarla konuşmazdım bir daha dedi. böyle birinin sözüne de güvenmem madem hepsi kankaları, arkadaşları yeni tanıştığı birinin lafıyla tüm arkadaşlarından vazgeçmemeli o zaman. Haksız mıyım?
Bir insanın karşı cinsten onlarca arkadaşı-kankası olabilir mi? Erkeğin erkek arkadaştan çok, kız arkadaşı olması normal mi?
Cevapla