AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Olursa benimde tercihim o yönde ama bakalım
Haksızsın tabi. Mağarada erkek kalmadı.
Aaa Sedef yine kaderinde ben çıktım.
Sıfır km koca araniyor
Evet aynn kötü mü?
Haklisiinnnnn
Senin yoksa haklısın
Fazla despot ama o lur bu kızdan :)₺
aynı şey karım içinde geçerli mi :D
Çok akıllıca bulmuyorum kendi adıma
Ooooo sert hatun candır...
Beb bakirim kimse bakmıyor
25 yaşında öyle erkek zor bulunur
Haklısın da nereden bulacaksın öylesini
Haklısın , ama çok zor tabi
Mantıklı ama bu devirde zor
Sıfır kilometre almak en iyisi
Aynen öyle
Bu devirde zor be
Naber gurbetci iyimisin
İyidir Allah’a şükür seni sormalı gurbetçi bi bulamadın nasibini be 😂
valla yaw cikmiyor ki kimse
turkiyeden istemiyom hayirlisi be napayim
Sen niye evlenmiyon
Kime güveneyim devire bak ne hale geldi
Fransadan bul
Sen kürtsun degil mi orada turk kurt kizlari var bulursun mutlaka
Erkek oldun halde nasil bulamiyon yaa😂
Kiz olsan neyse anlardim ama erkekler buluyor valla
Türküm ben istesem bulurum ama takılmalık olur onuda ben istemiyorum 😂
Bence senin vardir ya takilmalikkk öyle bi tipe benziyon ciddilik yok sende sende takilmalik göruyom
Günahımı alıyorsun ama heee şimdi olsa var derim senden niye saklıyım zaman önemli benim için niye boşa vakit harcıyım takılmalık
ne bileyim ya
Fransada napiyodun sen calisiyonmu
Çalışıyorum evet pis gurbetçi bana yaptığın muameleye bak 😂
caliş calış napacaksin ahahahha pis gurbetci mi 😃
Erkeklere zerre guvenim yok hele burdakilerine hic yok
Yok der var olur siz öylesiniz canim
Darbe yemiş gibisin 😂 valla kimseye bir şey kanıtlamaya ihtiyacım yok derdim karı kız olsa burada takılmam eğer çoğul konuşçaksak burdaki kızların hepsi erimiş peynir mi diyim 😂
Yok valla sevgili durumlarim olmadi ama konusduklarim oldu ve yalanci felan ciktilar o yuzden guvenim yok gerci kadinlarada guvenmiyorum orasi ayri
Konuştuğumuz hepimizin oluyor illaki ya yardım ediyoruz ya yardım alıyoruz daha mantıklı düşünen insanlardan kullanım amacına bağlı aynen o darbeyi bende yedim burada
Buradan olmaz inan olmaz bana güven 🤣🤣😅
Fransayi seviyon mu alisdinmi cevren var mi
Burdaki kızın muhakkak bir yalanı vardır diyorsun yani 😂
Valla ortam olarak pek yadırgamadım ama memleket bi başka be çevrem var ama burada çevren olsa ne faydası var
o degil buradaki insanlar degisik asosyal utangac ve hasta ruhlu tipler cok hepsini genelemek olmasin bide kimisi 15 yasinda felan ergen cikabiliyor
Kimisi kasar parasina yayin yapiyor
Bazilri cok takintili tipler felan yani
Aynen öyle burada kimse kimsenin faydasi yok hep kiskanclar zaten
Sen nereliydin hele iç anadoluluysan cok kiskanclar
Dur dur çok yargı dağıtma bizde buradayız hahahah aynen çok tuhaf tipler var bazı soruları trol diye düşünüyorum imkansız diyorum 😂
Aaa onu gördüm zaten kıskançlık hat safa olmuş ben aslen ıspartalıyım da Antalya’da büyüdüm
anladim evet kiskanclar kimse kimseden üstun olmasini istemezler
trollda var degisik insanlarda var birazdan her turden var bu site başlı başına iyi degil flört yeri gibi herkes birbirine yurume derdinde ya da cinselik
Fransizca biliyormusun
Türkiyede aynı oldu merak etme
Valla sitenin amacını bende anlamadım derdini yazıyor millet ama erkeklerin yürüdüğünü görüyorum gene kızlar biraz geri adım atıyor gibi Fransızcayı kimseye muhtaç olmıcak kadar biliyorum oda işte Fransız ortamına çok çıkmadığım için oldu
Etrafinda hep turkler varsa ögrenemesin zaten … fransizlarnan konusman lazim arkadaslk etmem lazim
Dalağımız düşüyor zaten çalışmaktan dışarı çıkıyorum gidiyorum bi kahve felan içiyorum da işte benimde yanımda burada doğan birisi olsa ortama soksa yeni insanlar la tanışırım diğer türlü denedim bir kere ırkçıya denk geldim heralde küçümsedi 😂
Sen napıyorsun okuyorsun heralde
Nasil irkciya denk geldin?
Okuyorum evet
Tersledi resmen 😂
Hangi bölüm okuyorsun
Kimdi türk fransiz?
ekonomi okuyorum ben
Fransız dı
Güzel bir bölüm
Begenmemisdir seni irkci olabilir
Almanlar fransizlar cok irkcilar
Olabilir aynen Fransızlar felaket ırkçı bi kaç konuştuğum olmuştu sonra ben uzaklaştım tiksindim yani pimpirikliyim ben 😂
Dogrudur irkcilar ya çogu
Uzun lafın kısası hayat boştur lo 😂😂😂
Ayenn öyle valla hersey boş geliyor
Niyeyse 2020 den sonra bi çöküş oldu her sene bir öncekini aratıyor
Aynen öyle hep koviden sonra oldu hersey b0ka sardi cidden
Sanki masus yapilmis insanlarin ruhunu b0k ettiler
Bende hep eskiyi ariyorum mutluydum huzurluydum
Belkide bukadar derdimiz yoktu?
evet haklisin belkite
Sal gitsin akışına şurda topu topuna nasip olursa 20 30 yaz mevsimi daha yaşıyacaz bukadar kısa hayat
Oda bellirsiz be yarin ne olaçamizi bile bilmiyoruz herseyin hayirlisi ne dim
fransada en cok ne sevdin 😃
Sessizliği sevdim havası güzel buranın Alp dağlarını biliyorsun zaten birde herkes kendi halinde kargaşa yok felan 😂
Evet öyle ahahhah sakin köyleri ama paris frlan cok kalabalik orada yasamaya değmez
Buyuk sehirler yaşanmaz ama köyleri cok sakim sesiz
Lyon’a felan gittim dedim ben burada 1 hafta kalmam alışmışız insanları soğuk biraz ama mizaç olarak
Lyon hic sevmem oradada ckkk turk var senin oldun yer iyi sakin
Acayip sakin dibimde annecy Genève chamonix Var 😂
Iyi valla keyfine bak gurbetci🤝🌸 tanistima menmun oldum bu arada
Bende memnun oldum gurbetçi hanım eski topraksın sen bana göre 🤝😅
Eski toprak ne dmek oluor
Fransa senden sorulur demek istedim ben daha acemiyim fransda
fransada doğdun normal ya ama bazen buradan o kadar bikiyom ki
Turkiyede de hersey berbat fransadq robot gibi hep ayni rutin sıkıliyom alışdım artik ama iste
Nerelere gitsek bilemedim ki 😂
Biz kalalim oldumuz yerde 😂
Şuna baksana sabahın köründe ne yapıyoruz biz robot gibi Türkiye’deki adam yatıyor daha 😂😂
iş güç😅
He valla ya ben görmusdum dükanlari bile 9-10 gibi aciyorlar guzel guzel kavhalti yapiyorlar 😂
Bizim burada hemen 8 dedimi iş başı
Adamlar öğlen restoranda gidiyorlar sabah güzel güzel kahvaltı biz bi kahve devam 😂
sosyal hayat sifir burada
Turkiyede cok iyi ya sosyal hayat oraninda ekonomisi berbat
Sosyal diye bi kavram yok burada canım en çok o yüzden sıkılıyor zaten türkiyede aynen en fazla gezersin orada yaşasan paran olcak 😂
Hahahah aynen öyle gercekden
Turkiye gidiyonmu
Daha yeni geldim canım sıkıldıkça gidiyorum 1 haftalığına
Hayat sana guzel 3 senedir gitmedm nasip olmadi
Geçenlerde dedim sana gel götüreyim diye arada hafta sonu 2 günlüğe git ucuz biletler 1 ay önceden alırsan
Yok ya ucuzlukda degil yalniz göndermezler ki
Bu sene nasip olursa gidecez insallah
Koca kız oldun neden göndermiyorlar dicem sana değil insanlara güvenmiyorlar
Aynen öyle insanlara guven yok ben yalniz gitmem zaten sıkılırım yanimda birileri olsa dha iyi
Fransız arkadaşın yokmu git onla
Var türk de var ama onlarin isi gucu okul var öyle hadi gidelim diyip olmuyor ki
Erkek olmanın avantajımı desek bi gece 4 kişi oturduk sohbet ediyoruz ne yapalım ne yapalım hadi Türkiye’ye gidelim atladık arabaya gittik 1 hafta kafa dinledik geldik
Ne güzel şanslisin bu durumda aynen erkek olmanin avantajlari iste
Bizde aileden izin alcaz da felan fistan iste
türkiyenin neresine gidiyorsunuz?
Sizin işiniz zor ya evlenene kadar baba sözü önemli 😂
Türkiye’nin Antalya’da kalıyorum ben gezmeye de bilmediğim yerlere gidiyorum
Evet napayim öyle..
iyimis valla gez bakalim
Senin yerine de gezerim ben merak etme 😂
hahahahhaha
senin gecmısın nedır pekı
Temiz vullah
tanısalımmı
ilkim sensin diyen kızın CV
Başka emrin
senin olmadiysa onunda olmaz
cok zor
Tercih meselesi
Haklısın
Ben de istemezdim ama imkansız gibi bu zamanda
Değilsin
Öyle adamıda sen istemezsin 😃
Aynı şekilde ona gideceksen haklısın tabii
Kendin de öyleysen gayet haklı bir yorum
Haklısın
Ben varım sedef
Platonik aşklar sayılır mı🤔
Haklısın
Senin eski sevgililerin peki onlar
O okadar kolay değil
Sende öyleysen haklısın valla. d
Tamam
Aynen kanka
Haklısın
Haklisim tabi
İdeal erkek benim benim de yok
Bakirsen haklısın
Haklısın
Benim geçmişimi sorgulama 😁
Haklısın
Haklısın
Haklısın
İlk olmalıyız
Değilsin
Haksizsin
Sende geçmiş var mı