Daha önce 3 senelik ilişkisi olmuş bir erkeğin hayatına alacağı kızdan hiç bişey yaşamamış olmasını beklemesi mantıklı mı?

3 senelik bir geçmişi olmuş hiç mi öpmedin yakınlaşmadın çok saçma değil mi

Daha önce 3 senelik ilişkisi olmuş bir erkeğin hayatına alacağı kızdan hiç bişey yaşamamış olmasını beklemesi mantıklı mı?
Cevapla