Gizli Üye(30-35)+1 yılBu benim işte. Bu vakitten sonra ne kendime faydam olur ne de başkasına. Hiçbir şeye hevesim kalmadı çünkü. Yaşadığım şehiri altın tepside nana ikram etseler, elimin tersiyle tepsiyi itecek kadar dünyadan hevesim neşem kalmadı. Bu halimle benden kimseye hayır gelmez.
18 Yorumla- +1 yıl
Kötü olmuş senin heves başka yönden kaçmış kardeşim ama inşallah her şey istedin gibi olur
Cevap sahibi+1 yılBen evden çok küçük yaşta ayrıldım 11 yaşında şimdi yaşım 42 geçti tek başıma beş farklı şehirde sokağa gidiyor ve savrulup durdum ne aile var ne umut var ne evlilik var ne de adam gibi bir işim var Hiçbir şey istediğim gibi gitmedi elimi tuttum her şey elimde kaldı heves ettiğim her şey kursağıma oturdu sadece geberip gitmek istiyorum Başka hiçbir şey istemiyorum
- +1 yıl
Öyle düşünme sakın emin ol bir kapı acılar sana ümidini kesme Allah umitsizlerin yanındadır elbet birgün istediklerin olcak
Cevap sahibi+1 yılBir kapıyı kapatan başka bir kapıyı falan açmıyor bir kapı kapandıysa bütün kapılar da kapanıyor Ben bu yaşıma kadar bunu anladım bunu gördüm
- +1 yıl
Ama şu ülkenin durumundan haklısın ama bence dua et kesin seninde bir nasibin vardir kimse nasipsiz değildir
Cevap sahibi+1 yılBu ülke meselesi değil genç adam ülke meselesi değil bu ülkede enflasyon 100 senedir var Son 20 senede değil bu ülkede sıkıntı 100 senedir var Son 20 senede değil politize bakmayın Bu ülke meselesi değil Bu benim meselem
- +1 yıl
İnşallah ozaman diyelim meselen duzene girer diyelim
Cevap sahibi+1 yılUmarım
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılHep oluyor 😂 burada özellikle bir beyefendi vardı gerçekten çok emek verdi uğraştı her lafima katlandı ama hic pes etmedi tekrar tekrar geri geldi en son yazdığında da seni kafamdan atamıyorum sadece bir kere şans ver demişti ya da bir kere daha hayır de seni engelleyip karşına çıkmamayim dedi ama ben ona ilk başta dedim çok iyi bir insansın verdiğin çabanın da farkındayım bunu sadece seven insan yapar dedim seninle çok güzel dost olabiliriz ama duygusalı anlamda benden sana hayır gelmez dedim sebebini sorunca şöyle cevap yazdım " gönlüm okadar yoruldu ki yeni bir insan tanımaya mücadele etmeye uğraşmaya ne gücüm var nede cesaretim var demiştim
133 Yorumla- +1 yıl
Güzel demişsin ama maviş peki anladımi
- +1 yıl
Çok uzun süre ugrastiktan sonra ikici jez soruyorum dedi yine hayır dersen seni engelliycem bir dahada karşına cikmicam unutmam daha kolay olur dedi ve sonra engelledi beni
- +1 yıl
Ama helal olsun onurlu biriymiş onu takdir ettim
- +1 yıl
Ya gerçekten çok efendi bir adamdı hiç bir saygısızlıgi da olmadı ağır bir kişiliği vardı cıvık ya da terbiyesiz bir insan asla değildi bu konuda hakkını da yiyemem zaten bazen öyle bir konuşurdu ki yok erkeklerle konuşup gülme sen onlarla konuşunca ben gördükçe acı çekiyorum bunu yapma bana diyordu bende sinirleniyordum bu seferde söylenmeye basliyirdum sen bana ne hakla karışıyorsun sevgilimmisin kocammısın
diye rahatsız oluyirsan bskmazsun olur biter derdim vss ozamsnda vicdan azabı çekerdim onun üzülmesine ugrasmasina da kiyamiyordum bu sefer - +1 yıl
- +1 yıl
@fesfs
- +1 yıl
- +1 yıl
Allah'ım bulduğum çözüme bakın 😂😂 @Cendere1910 seni koskaca sitede kaybettik seni arıyoruz iyimi 😂 neredeysen çık ortaya gurban olduğum 😂😂
- +1 yıl
Nasıl kaybettiniz beni 😂
- +1 yıl
Şükür kavusturuna 😂Valla ciddi ciddi kaybettik seni ortalarda yoksun bende @fesfs ile seni arıyoruz 😂 ortada yoksun 😂 fesfs diyor cendereyi göremiyorum bende dedim koskoca adamı nasıl görmüyorsun 😂diyorum dev gibi adamı kaybettik sitede 😂
- +1 yıl
😂😂 yok işlerim vardi iftar vardı onu açtım girdim buraya 😂 nerde hani o samuray 😂
- +1 yıl
Yazmadimi
- +1 yıl
Sana
- +1 yıl
Çözüm yolu olarak burada ikinizi etiket yaptım işte 😂
- +1 yıl
Yazmış yazdım yok şu an samuray 😂 ona harbi kılıç yaptıracam 😂
- +1 yıl
Gelir birazdan işi vardir merak etme 🙋
- +1 yıl
Geldi geldi Rambo 😂
- +1 yıl
@fesfs nereye gitmiş bu kazık kadar herif 😂
- +1 yıl
Bende öyle dedim 😂 koskoca adamı nasıl görmüyorsun 😂
- +1 yıl
Kayıp ilanı vericektik artık 😂 birazdaha ortaya cikmasaydin
- +1 yıl
Yani acaba hangi deliğe düştüm bizi korumadi samuray 😂😂
- +1 yıl
Vallami işlerim vardı iftardan sonra girebildim 😂
- +1 yıl
Güllüsah. Bulurdu aslında 😂
- +1 yıl
@fesfs maşallah o derece kayboldum yani soruya baksaydiniz bulurdunuz 😂
- +1 yıl
@fesfs yani okyanus bana yakın 😂
- +1 yıl
Ben baktım da sen 1saat önce girmişsin dm den yazıyorum görmüyorsun 😂 fesfs diyor ben takip etmediğim için yazamıyorum 😂 en sonunda böyle bir çözüm buldum bende
- +1 yıl
O yanlış ben bir saat önce burada degildimki ama ben gelince damladim buraya ☺️
- +1 yıl
Seni ararken yoruldum agaa yapma böyle şeyler 😂
- +1 yıl
Birgün komple gidince nasıl bulcaksiniz 😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Yoo, öyle büyük cümleler kurmam. Kimse içinde kendimi nadasa çekemem.
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBenden çok insana hayır gelir, hayrım dokunur, dokunacaktır da..
Ancak, artık ben de kimseyle bir yuva kuramayacağımı kabullendim..
15 Yorumla- +1 yıl
Kötü olmuş eğer kurmak istiyorsan inşallah kurarsın kardeşim
- +1 yıl
10 yıldır istedim. Bazen olmayanda da hayır aramak lazım. :)
- +1 yıl
Oda doğru ama birgün nasibin açılır tutulmaz soleyim ☺️
- +1 yıl
Hayırlısı :)
- +1 yıl
Herşeyin hayırlısı ☺️
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ben aşkın tam ortasında bir flörtözüm, doludizgin sevmenin peşindeyim! 🌈 Ama evet, bazen o kadar yoruldum ki, "Benden bu kadar" dediğim oluyor. Ama sonra düşünüyorum, aşk ve ilişkiler asansörde çıplak kalmak gibi, ne zaman kapıların açılacağı belli olmuyor. 😂 Her deneyim bizi bir sonraki aşk macerası için güçlendiriyor. Sen de kendi ritmini bulana kadar kendi tempounda ilerle. Hayat süprizlerle dolu, önemli olan kendini sevmek ve değerini bilmek. 🎈💞 Bu yolda senin yanındayım!
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılKendimi hiç bu açıdan değerlendirmedim.. Herkesin, herkesten alabileceği şeyler vardır..
11 Yorumla- +1 yıl
Bence degerlendirmelisin bu yönden çünkü artık nasirlastik..
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvet aynı o kafadayım...🥳
220 Yorumla- +1 yıl
Bende o kafadayim benim kalp taş geleni üzerim ben acid 😌
- +1 yıl
Hıhım üzersin.😄
- +1 yıl
Uzmemmi sence 😂
- +1 yıl
Üzersin dedim ya toprağam...😄
- +1 yıl
Toprağım ooo sen varya kesin bir şey düşünüyorsun gene kötü kötü gülmeye başladın 😂
- +1 yıl
Kötüyüm ben çünkü.😄
- +1 yıl
Yok sen kötü değilsin kalbin temiz neren kötü kız senin 😂
- +1 yıl
Evet değilmiş bakımda pırıl pırılım.😄😄
- +1 yıl
Baktımda*
- +1 yıl
Pirillami yikandin yoksa 😂
- +1 yıl
Yoo aceyle... ahahaha
- +1 yıl
Hahahh sesli güldüm kız sen harbi alemsin on numarasın eskiden Ace vardı demi var mı hala ondan ABC felan vardı kadınlar dışarda halı yikiyordu bizim çocuklukta 😂
- +1 yıl
Ohoo olmaz mı hâlâ var. Aceyle her yer pırıl pırıl kamu spotu gibi olsun bu da... ahahah
- +1 yıl
var mı ben niye görmedim bakım 😂
- +1 yıl
Temizlik reyonuyla ilgin yoksa ondandır.😄
- +1 yıl
Yok OMO alıyorum 😂iyimi
- +1 yıl
OMO iyi iyi sıvısını mı toz olanını mı kullanıyosun.😄
- +1 yıl
Toz eskiden misket çıkardı hadi bakım bilirmisin acid içinden misket çıkardı
- +1 yıl
Şu bildiğimiz bilyeler mi yok bilmiyorum..
- +1 yıl
Eski OMO kutusunda olurdu hatirlamadinmi
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılevet oldu.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılTelefon açanlara cevap verirken aradığınız kişiden size hayır yok boşuna ümit bağlamayın diyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Valla çok güzel bir söz soylemissin 😂
Dermân olmayı iyi bilirim de dermânımın kulda olmadığını iyi biliyorum...
İstemekten, beklemekten, aramaktan vazgeçtim
17 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru güzel söyledin peki gelen hepmi kötüydu
- +1 yıl
Ailemi engel oldu iyi oldugunda da kötü bak bu
- +1 yıl
Hiç evlenmedin sende ozaman
- +1 yıl
Aynen bende öyleyim bak benim dusuncedensin sende
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBenim kendime hayrım yok bu ara ajskdkfkfkfkflglgl
241 Yorumla- +1 yıl
Niye noldu sana Barbie 😂
- +1 yıl
Yaşam enerjim sönük depresyonda mıyım neyim anlamadım
- +1 yıl
Sen depresyon olmadı Ankara ayazı seni depresyona sokamaz ☺️ kabul etmiyorum sirkelen bakım
- +1 yıl
Sirkelenirsem sirke kokmaz mıyım akskdkfkflflglg
- +1 yıl
😂😂😂 elma sirkesi döküm fazla kokmazsin 😂 nerdesin sen bakım sesin soluğun çıkmıyor😂
- +1 yıl
İnzivaya çekildim çok sıkıcıyım ajsjdkdkfkfk
- +1 yıl
İnzivaya çekildin yoo gayet neselisin sen neşe dolu 😂 birdaha çekilme gormicem 😂
- +1 yıl
Neşeli gibi yaparsam belki enerjim yükselir otomatikman dedim ondan 😂😂
- +1 yıl
Peki keyfini kim ya da kimler kaçırdı bakım
- +1 yıl
Kimse kaçırmadı da kaçası varmış bu ara bayrama kadar bari düzelsem 😤
- +1 yıl
Niyetlimisin peki ondanda olabilir
- +1 yıl
Olabilir sen nasılsın keyifler yerinde mi?
- +1 yıl
Ben iyiyim spor ev arkadaşlar arada arabada hız takılıyoruz fazla yaşamayız bu gidişle 😂
- +1 yıl
Ne hoş yaşama sevinci full anlaşıldı akskdkdkfkf
- +1 yıl
Yaşama full ben ölürsem eğer birgün spordan ölürüm ki benimkisi insanı değil yaptırdım kendi yaptığım
- +1 yıl
Spor sağlıklı ve uzun yaşamak için sen konuyu yanlış anlamış gibisin vur dedik öldürdün ajskdkfkfkfkflflflf
- +1 yıl
23 senedir bu işle bas basayim barbie yok sağlıklı yaşamak için o doğru ama ben hızlı yaşayıp genç ölme kafasinda bir adamım , 😂
- +1 yıl
O zaman kaslarına kuvvet 💪
- +1 yıl
Sanada yaptırım Cok öğrencim var sen bendensin 😂
- +1 yıl
Beni de spor yaptırmaktan öldürme de sonra ajskdkkdkflflflgl
- +1 yıl
Yok öğrencilerime kendi sporumun eş yarı tarzını yaptirirm korkma ama dsiplinliyim burdaki gibi gülmem ona göre 😂
- +1 yıl
Ooo hiç anlaşamayız o zaman ben rahatıma düşkünüm sıkıntıya gelemem sen bi gün zor katlanırsın bana qjahahshsjsjsjxjd
- +1 yıl
Anlaşırız sen söz dinlersin ponçiksin sen 😂. Sporda aşırı dsiplini severim 😂
- +1 yıl
Kondüsyon sıfır bende çok çalışmak gerek çoook düşünürken yoruldum ajsjskdkxkdkdkflfkf
- +1 yıl
😂😂😂😂 sen daha düşünmekten yoruldun halatla bağlar çekerim seni 😂
- +1 yıl
Hangi spor salonundasın kazara yanlışlıkla falan yolum düşer nemelazım önlem alayım ben ahahahsjsjdjdjdjdjdjdd
- +1 yıl
Kim üzdü seni böyle depresyondasin ama seni sokan birisi olmalı bu duruma kim acaba
- +1 yıl
O konuyu geçmiştik ne güzel ajsjdjdkfkfkflf
- +1 yıl
Var sende birisine aşık olmuş gibisin aklın gitmis reelden birisimi 😂
- +1 yıl
Haydaaa ayy senaryo yazma kafanda bee aşk da neymiş hem yeniyor mu? Ajskskdkdkfkflfkkfkflflfl
- +1 yıl
😂😂😂😂 bilmem benim kalbim taş yenirmi icilirmi 😂 sen olmuşsun ama 😌
- +1 yıl
Olduk zamanında dibine kadar yaşadık tabi o levelları atladım ben ohooo çok oldu.
- +1 yıl
Ben yeni leveli sordum 😂 şu an var mı şu an 😌
- +1 yıl
Yok işte aaa aşk meşk kapattık defterleri
- +1 yıl
😂 varya senin enerjin çok güzel soleyim farkında değilsin yemin ediyorum gülüyorum senin yorumlarını okuyunca 😂 keyfini bozma kapattık tamam bizde öyleyiz zaten 😌
- +1 yıl
Sen aşk hayatında da spordaki gibiysen şansın yok bro disiplin disiplin kaçar kadınlar senden haberin olsun ajajsjsjsjjsdkkdkdkf
- +1 yıl
Pek kaçamadılar ama genelde ben zor adamım ben gittim 😂 kimseyi zorla spor yaptırıyorum sana yaptıracam😂
- +1 yıl
Seni de ben bezdiririm kaçırırım aman be bununla mı uğraşıcam der arkana bakmadan topuklarsın ajsjskskskdkdkdkdkflfk
- +1 yıl
Benmi pes etmem ben yanildin eminmisin beni kacirabilcene 😂
- +1 yıl
Benim raadlığıma sen katlanamazsın. Bayrağı çekeriz birinci günden ajajsjdkdkdkfkf
- +1 yıl
Bak sen çok rahatsin rahat insan severim ben ama yemek yapmasını biliyorsa 😂
Evet diyorum kimseye bulaşmamaya çalışıyorum
137 Yorumla- +1 yıl
Onlar bulasiyormu peki sana
- +1 yıl
Seven cikmiyormu seni hiç bakım aşık olan felan
- +1 yıl
Niye olmadı valla olmus Vibe veriyosun 😂
- +1 yıl
Niye bakmiyolardi bakım alımlı çekici bir yanın yokmuydu hiç
- +1 yıl
Anladım ama soğuk olma yarın senide sevecek biri cikcak soğuk nereye kadar
- +1 yıl
Eee ozaman niye hala Soğuksun etrafa 😂
- +1 yıl
Kız neresi orası it kopuk dolu olan yer bakım şehir olarak 😂
- +1 yıl
Ne taramış senin adam tarzı tıp felan 😂
- +1 yıl
Senide stalk ediyolar yuh 😂 Ege'de iyi bir ara bana söylersin 😂
- +1 yıl
Yani hani kötü manada demedim ama amaç ne stalklamanin senin resim felanda yok ondan resim koysan demekki yandın sen 😂
- +1 yıl
Guzelsindir öyle düşünme her insan güzeldir 😌
- +1 yıl
Umursa iyisindir iyi kendini gömme saçını sari yapcaz senin 😂
- +1 yıl
Eee bize geçirdin 😂 sarışın Olcan 😂
- +1 yıl
Eee tabiki soğuk yenen yemek intikam saçlar siyah ama benim sarı olmaz sendemi siyahsin yoksa 😂
- +1 yıl
Haha niye kızilmisin yoksa 😌
- +1 yıl
Olabilir görmek ister insan kim ne diye 😂
- +1 yıl
Sonunu sen kesceksin ben değil 😂 hadi kolay gelsin
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
Yok kardeşim hayrımız yoksa gitmiyoruz başından beri hiç başlamıyoruz bu işlere 😄
14 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun ama nasirlasti yürekler kardeşim 😂
- +1 yıl
Bakalım duzelirmi artık 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 713 cevap paylaştı.
+1 yılBaşkasına hayrım olmasın şu saatten sonra sadece kendime ve kızıma hayrım olacak
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir anne düşüncesi sevdim böyle düşünmeni ☺️
Şu an çevremdeki herkesin benden faydalandığı bir dönemdeyim. Bunu demek için biraz daha var.
19 Yorumla- +1 yıl
Neden kendinden faydalandiriyorsunki milleti
- +1 yıl
Ne gibi sorumluluk çocuk felan gibimi
- +1 yıl
Ondan dolayı anladım şimdi ama kendini sıkıntıya sokcak duruma düşme kimse senden değerli değil
- +1 yıl
Yani ondan üzme kendini sen ok
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir şey yaşamadım , hayır gelmez falan ne demek o
188 Yorumla- +1 yıl
Aşk olarak bu benim kalbimden hayır gelmez gibi 😌
- +1 yıl
Aşk geçici görme kusuru diye duydum aşk bencildir sevgi verici zamanla büyütülen bir şey sevgi kendiliğinden gelişmez miş emek gerektiren bir şey olduğunu okudum 😱 gördüm çok aşık oldum pek inandırıcı gelmiyor bana
- +1 yıl
Emek ne kadar değer görüyor bakım sence
- +1 yıl
Ama neden
- +1 yıl
Aşkta emeği olanlari görmüyormusun hepsi mutsuz
- +1 yıl
Ama o aşk gördüğün kişiye aşık olursa insan sevgi de zamanla olan bir şeyse hangisi iyi
- +1 yıl
Sevgi zamanla oluyor ama zamanlada bitebiliyor düşün bur yakıt deposu gibi düşün
- +1 yıl
Ama aşk ile sevgi arasında fark varmış sevgi daha derin daha sakin aşk öyle değilmiş senin baktığına herkes bakar diyor ama onda gördüğünü herkes göremez
- +1 yıl
Peki sen buna inaniyomusun bakım
- +1 yıl
Herkes aşık olur ama sevemez miş neden olmasın 😄 böyle bir şey ben zaten anlık değil zamanla olan sevgiyi severim şak diyip gördüğüm kişiden sıkılırım o gider benden
- +1 yıl
Ee ozaman bu boşanmalar neden fazla herkes severek evlenmiş ama herkes boşanmış düşün bakım
- +1 yıl
Çünkü sevgiliyken derler her şeyi tüketiyorlar anlık aşık oldu evleniyorum diyolar bunu genç kesim daha çok yapıyor belki de yanlış bilmiyorum araştırma yapmak sormak lazım
- +1 yıl
Sevgi aşk eskiden varmış şimdi sadece herkesin tek derdi gönül eğlendirmek olmuş
- +1 yıl
Evet örnek bana yazanlar 😂ama sevgiyi öğrenebilirim ne olduğunu bilmiyorum çünkü
- +1 yıl
Sevgi aşk diyince insan düşünme hayvanları sevebilirsin herşeyi ucu bucağı yok ama en azından insan yönünden pişman olmazsin
- +1 yıl
Onları seviyorum zaten ama karşı cinse duyulan hissi bilmiyorum
- +1 yıl
Öğrenirsin zamanla küçük 😂
- +1 yıl
Peki beni görüp aşık oldum diyen yalan söylüyor dimi
- +1 yıl
Canlı goruppmu yani zaman gecirmeden nasıl aşık olcak yalan tabi
- +1 yıl
Fotoğrafım ile ya da canlı görüp 😂 hemen görüp işte niye öyle diyolar o zaman
- +1 yıl
Foto aşık oluyor benim bildim tanımayla görüntü işin ikinci kısmı belki huyu hoşuna gider ama tabi görüntü sonra ses sonra huya bakiyolar
- +1 yıl
Ben sevmem böyle Şeyler offf çok sıradan
- +1 yıl
Eee hayat bu
- +1 yıl
Ben sevmediğim birinden etkilenmem tipi de iyi olsa başta güzeldir sonrası ne olacak
- +1 yıl
Sonrası hüsran olur bak
- +1 yıl
Sevmediğin birinin sana dokunması iğrenç bir şey 💀
- +1 yıl
Doğru bana kimse dokunamaz ne yazikki 😂
- +1 yıl
😂 kızarsın haha bende temas sevmiyorum
- +1 yıl
Yani temas kötü kimse sevmez 😂
- +1 yıl
Yok len burdakiler bayılıyor
- +1 yıl
Eminmisin
- +1 yıl
Eminim 😂 hemde adım kadar yazan kişilerden biliyorum
- +1 yıl
Ne yaziyolar sana bunlar küçük 😂
- +1 yıl
Kız hesabı aç sonra mesaj kutunu aç gör bak 😂😂😂
- +1 yıl
Öyle alengerli işlerle uğraşmam söyle millet korunsun işte cinslerin
- +1 yıl
Aman sapıkça şeyler yazıyorlar
- +1 yıl
Ne yaziyolar
- +1 yıl
İşte şunu yaptın mı bunu yaptın mı akıl danışabileceğim kişiler olmasını daha çok isterdim açıkçası
- +1 yıl
Demekki bu adamların çoğu sapık desene ülke bitmis sapık dolmuş
- +1 yıl
Üzücü insan kötü hissediyor kendini
- +1 yıl
Valla bende kötü hissetim uzak dur abim öyle kişilerden
- +1 yıl
Bazen diyorum keşke bu siteye hiç bulaşmasaydım neyse olacağı varmış bazı şeylerin
- +1 yıl
Ee sende engelle
- +1 yıl
Üzülen emoji atıyolar ondan üzülüyorum 😂 bir daha kanmam bunlara
- +1 yıl
Emojiyemi kaniyon kız sen 😂
- +1 yıl
He yaa üzüldüm diyolar birde su koyveriyorum
- +1 yıl
Maşallah sende kandirilmaya meillisin
- +1 yıl
😂 artık kanmamam lazım
- +1 yıl
Afferim kanma bundan sonra küçük ninja seni 😂
- +1 yıl
😂😅ben ninja mıyım
- +1 yıl
Evet sen ninjasin 😂
- +1 yıl
Onlar ne yapıyor ki😅🤨😂
- +1 yıl
Adamı kılıcıyla kesiyor sende onu yapcan 😂
- +1 yıl
🤣ama benim Kılıcım yok ki 😅🍬al sana şeker 🍬
- +1 yıl
Haha saol şeker sevmem alırız kılıç 😂
- +1 yıl
😅tahta Kılıç ben güzel şekerleri ayırıyorum kötü sevmediğim şekerleri misafire veriyorum😅😅
- +1 yıl
Ben şeker hiç yemem ama 😂
- +1 yıl
Olsun 😅zaten güzel şekerler benim
- +1 yıl
Tamam senin olsun sana şeker alcam 😂
- +1 yıl
Lolipop olur 😅ama ekşi meyvelerden olsun 🤨
- +1 yıl
Sen onların icinde meyve oldunu dusunuyormusun tatlandırıcı onlar
- +1 yıl
Jelibon
- +1 yıl
Onuda yemem sende nerde gereksiz besinler hep sende 😂
- +1 yıl
Ekşi seviyorum ya ondan dolayı onlar hoşuma gidiyor
- +1 yıl
Ozaman erik ye eriik 😂
- +1 yıl
Papaz eriği diyolar ben onu yiyorum 😅 kirazı yeşil hali ile yiyorum 🤣
- +1 yıl
İşte ekşi olur güzel gider 😂
- +1 yıl
🤣 canım çekti meyve çok severim
- +1 yıl
Benim pek meyveyle aram yok aklıma düşerse yerim
- +1 yıl
Biliyorum demiştin 🤣 kızılcık özellikle bayılırım
- +1 yıl
Kızılcık seviyosun baska
- +1 yıl
Genel olarak meyveleri severim farklı meyvelerde denemek istiyorum mango gibi
- +1 yıl
Yokmu mango orada
- +1 yıl
Vardı ama o zaman pahalıydı
- +1 yıl
Ne kadar pahalı mesela
- +1 yıl
Bir tanesi 69 TL ydi iki buçuk ay önce
- +1 yıl
Maşallah her şey uçmuş
- +1 yıl
Maalesef çok pahalı her şey ama yaz gelsin alacağım yine de merak ediyorum
- +1 yıl
Aynı diher meyvelerle tadı benzer oluyor
- +1 yıl
Olsun yemedim demem 🤣🤣
- +1 yıl
Ama soledim sana bir diğer meyveye benziyor tadı genelde
- +1 yıl
Olsun denemek istiyorum 😂ejder meyvesi onu da
- +1 yıl
Onu padisahlar yiyor 😂
- +1 yıl
Benim neyim eksik 😂benim gönüllerin sultanı olurum
- +1 yıl
Bak sen onu sadece krallar yiyor 😂
- +1 yıl
Bende olurum kraliçe 🤣🤣
- +1 yıl
Ol sende ol 😂
- +1 yıl
🤪🤪
Ne üzerim ne üzülürüm bu saatten sonrada kimseye faydam olmaz sanırsam
168 Yorumla- +1 yıl
Niye senin herkeze faydan olur more
- +1 yıl
Olman lazım ama more
- +1 yıl
Saçmalama herkesin sana ihtiyacı var sacmaladin
- +1 yıl
Var bak ben varım more sen benim hukugumsun dava açarım sana 😂
- +1 yıl
Valla suç bol yikariz üzerine birisini öyle güvenme adliyeye more 😂
- +1 yıl
Kendine tabi kanunun adamisin bizi yok etcen 😂
- +1 yıl
Peki bana nolur sonda 😂
- +1 yıl
Bana kiycan yani
- +1 yıl
Ben sakaciktan isyandasin ondan 😂
- +1 yıl
Haha bak sen bana ayıp lan sana g. e. n fiyatı yükseldi 3 milyon dolar 😂
- +1 yıl
Bak sen 3 milyon diğeri yandın 😂
- +1 yıl
Banami 😂
- +1 yıl
Ee bana kurban olsun ama 1 milyon dolar dava açıyorsun 😂
- +1 yıl
Sen istiyon ama suçsuz yere benden😂
- +1 yıl
Valla öylesine suclucaktim seni 😂
- +1 yıl
Evet onla 😂 kazanırım ama
- +1 yıl
Haha yok ona razı değilim olmaz benim bir imajım var tanınan kişiyim belki olabilemez 😂
- +1 yıl
Haha niye hak versin sana bakım 😂
- +1 yıl
Yok ya haha hakim de 😂
- +1 yıl
Napcam peki ben 😂
- +1 yıl
Bak sen öyle olur mu 😂
- +1 yıl
Ok söz dedik 😂
- +1 yıl
O söz verdim ama yapacak bir şey yok soze 😂
- +1 yıl
Tamam sözüm söz boşa söz vermem ben 😂
- +1 yıl
Yani basarcaksin senden umitliyim 😌
- +1 yıl
İnşallah yoksa dava açarım sana 😂
- +1 yıl
Bulurum ben ordadada bulurum 😂
- +1 yıl
Yok ugramaz hortlatirim affermem 😂
- +1 yıl
Yani yakani birakmam 😂
- +1 yıl
Bırakmam valla haha 3 milyon dolar anlamam ben 😂
- +1 yıl
Evet olamazmi
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
Olur len 6 milyon öderiz kaybedersem ama😂
- +1 yıl
Yok valla yap sözüm söz 😌
- +1 yıl
Amin diyelim 😌
+1 yılBenden herkese hayır gelir. Ben hayırsız iş yapmam. O kadar demoralize bir hayat yaşamaya gerek yok. Pozitif bakarsak eğlenmeye devam ederiz.
15 Yorumla- +1 yıl
Ama bazen sevemedin olmazmi hiç
- +1 yıl
Sevmediğim anda bırakırım hiç zorlamam. Sevecek milyonlarca kadın var.
- +1 yıl
Konu işte seni seven kadın ama sen ona diyosun benden artık sana hayır gelmez
- +1 yıl
Öyle bir konu yaşamadım dostum
- +1 yıl
İşte öyle durumlarda var sıkıntılı
Hiç olmadı
21 Yorumla- +1 yıl
Bak bu güzel kardeşim olmaması
+1 yılKendime hayırım yok başkasına nasıl olsun?
26 Yorumla- +1 yıl
Sana noldu şimdi cano 😂
- +1 yıl
Bu aralar biliyorsun durumları cano 😘
- +1 yıl
Doğru biliyorum bir kez daha basınız sağolsun cano
- +1 yıl
Sağ ol Allah razı olsun dostlar sağ olsun sözün bittiği yer. Keyfim yok.
- +1 yıl
Ama senin varlığın güç veriyor bana neşe veriyor
- +1 yıl
Sağol dostum seninde cansin
Milletten bana hayır gelmez dediğim çok olmuştur..
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir cevap verdin zaten hayır gelmez onlardan ☺️
Aileme har daim hayrım dokunur
13 Yorumla- +1 yıl
O güzel peki aşk olarak
- +1 yıl
Anladım sende aile her şey benim gibi oglaksin normal adaşım ☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAilem dışında kimseye hayrım olmaz
13 Yorumla- +1 yıl
Aşk yönünden kalbin kapalı seninde
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Ozaman hoş geldin 😌
+1 yılYok, ondan bana hayır gelmez dediğim oldu
19 Yorumla- +1 yıl
Peki neden öyle dedin kötü birisimiydi
- +1 yıl
Kendine hayrı yoktu bana nasıl olsun. d
- +1 yıl
iyimis bu anladım ben nasıl birisi oldunu iyi ki kurtulmussun 😂
- +1 yıl
Mağarasına gönderdim sdsdsd
- +1 yıl
Rahattır mağarasında şu an ama kış uykusu yeni bitiyor yeniden çıkabilir 😂
- +1 yıl
Temelli gönderdim dönüşler iptal sdsdd
- +1 yıl
Bencede iptal olsun sonrası sıkıntı 😂
- +1 yıl
Evet sfsddd
- +1 yıl
Kurtulmussun ama bak sevindim 😌
u +1 yılOldu elbette
17 Yorumla- +1 yıl
Peki ne yaptın kraliçe dinliyorum seni 😌
- +1 yıl
Uzak durdum Cendero 😌
- +1 yıl
En güzelini yaptın sosi ama durmuyacaklarinda var unutma 😌
- +1 yıl
Var tabii Cendero mesela taklitçilerim de var intihar etmesinler diye üstlerine gitmiyorum :D yapma yavrum kendin ol desem kendini kesebilir djdjsj
- +1 yıl
Var valla var taklitcin bayağı çoğalmış 😂 valla aynı sen bir kişi şu an 😂
- +1 yıl
Napalım doktoru üstüne gitmeyin dedi :D gitmiyoruz. Oynasın yavrucak
- +1 yıl
Oynuyor zaten valla
- Aşk İlişkileri konusunda 487 cevap paylaştı.
+1 yılOlmuştur ya da olmamıştır
138 Yorumla- +1 yıl
O nasıl oluyor
- +1 yıl
Böyle oluyor işte
- +1 yıl
Oldumu olmadı mı sorudaki durum ben onu anlamadim
- +1 yıl
Hatırlamıyorum jfj
- +1 yıl
Soruyu oku soruyu 😂
- +1 yıl
Okudum 😂
- +1 yıl
Sonuç var mı 😂
- +1 yıl
Hihiim jdjfj😂
- +1 yıl
İyi sonucun süper anladım şu an sonucun hihim sanırım 😂
- +1 yıl
Sonuç hayır olmadı😂
- +1 yıl
Olmadı yani hihimden bu çıktı 😂
- +1 yıl
Kesinlikle o çıktı 😂
- +1 yıl
Anladım diyosunki şifreli konuşuyorum ben 😂
- +1 yıl
Tabii herkes anlayamaz beni
- +1 yıl
Niye peki herkes anlayamaz seni bakım ne gibi bir değişik özelliğin var diyelim
- +1 yıl
Şifreli konuştuğum için işte fjjf kendin dedin ya😂😂😂
- +1 yıl
Bak sen hadi ben sorayım hayatında sana kaç kişi ben taş kallpliyim benden olmaz dedi
- +1 yıl
Kimse demedi🙄
- +1 yıl
Demesini isterdin ozaman ☺️
- +1 yıl
Niye istiyim cendero
- +1 yıl
Niye hayatında farklı bir şey olurdu mutenah 😂
- +1 yıl
Halimden çokça memnunum cenderohhh jfjfj
- +1 yıl
Cenderohhh ne 😂 ismim yamuldu farkindamisin karizma gitti 😂
- +1 yıl
Jfjfjf ahxhxh çok iyi oldu bence jdjf
- +1 yıl
Bakiyorumda bayağı hoşuna gidiyor mutenah 😂
- +1 yıl
Yaaa çok ne demezsin cendermeee fjfj
- +1 yıl
Bak sen amaç
- +1 yıl
Amaçsız
- +1 yıl
Cendere anlamını bir öğren bakım mutenahh😌
- +1 yıl
Amaçsız olmaz hicbirsey netumaj😂
- +1 yıl
Cendeross istediğimi yaparım amaçlı amaçsız jfjfjf
- +1 yıl
Benim oldum yerde konu bensem yapamazsın ama mutos 😂
- +1 yıl
Cendoroş sinir etme beni fjcj
- +1 yıl
Mutenaj abarmiyomusun ki şu an ben sinir oluyorum farkindamisin 😌
- +1 yıl
Sen niden sinir oluyorsun cender bey
- +1 yıl
Bilmem şu konuşmandan olabilirmi cenderos mos ne iş? Ordan noslu Muşlu birşeye benziyoruz hayırdır
- +1 yıl
Ordan mütenaja mi benziyorum cenderrr
- +1 yıl
Bilmiyorum neye benziyorsun bakım söyle dinliyorum seni
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBirkaç kez olmustu.
119 Yorumla- +1 yıl
Karşıdaki nasil karsiladi
- +1 yıl
Dogal olarak israrci oluyor.
- +1 yıl
Israrcı oluyor şans vermeyi hiç dusundunmu peki
- +1 yıl
Aslinda ilk böyle bir durum oldugunda karsidaki kisiden hoslanmadigim için sans vermeyi düsümemistim, çünkü sevgi zorla olan birsey degildir. Ikinci benzer bir olay ise bir arkadasim di çok iyi anlastigim bende hoslanmistim ama bana agir geldi, sanki sevmek çok zor gibi hissettim ve hiç ilerlemek istemedim. O sekilde.
- +1 yıl
Arkadaş sikinti olmuş
- +1 yıl
Keske sonsuza kadar arkadas olarak kalabilseydik diye düsündüm.
- +1 yıl
O düşünmedi ama sevme kafasındaydi
- +1 yıl
Hayir ben öyle dusunmedim, hakli olarak neden kafasini karistiran seyler varken arkadas olmaya devam etmek istesin, burada hatali olan bendim daha dogrusu birazcik korkak olan yoksa onu tanimiyorsunuz ama tanisaniz anlardiniz.
- +1 yıl
Çokmu yakındı peki size
- +1 yıl
Hergün konusuyorduk 😅 Yakin arkadasimdi
- +1 yıl
Maşallah demekki sana gönlü gitmiş bu çocuğun şu an konuşmuyorsunuz değilmi
- +1 yıl
😅 Sadece hoslantiydi, bazen arada konusuyoruz.
- +1 yıl
Ee devam eder o 😂
- +1 yıl
Gerçekten anlamiyorsunuz, sanirim daha önce yasamadiniz. Daha çok dost gibiyiz. Bu kadardi zamaniniz için tesekkur ederim 👋🏻
- +1 yıl
Yok anliyorum ben ama o kişi size egerki atan bir kalbi varsa dost olmaz onu dedim rica ederim
- +1 yıl
Bence aramizda olan sey bir esinti gibi, her an geçici. Yine de sohbetiniz güzeldi iyi geceler.
- +1 yıl
Tamam sizinde sohbetiniz güzeldi kırma felan yok sizede iyi geceler diliyorum
- +1 yıl
👋🏻🍀
- +1 yıl
🌹☺️
Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Takmıyorum öyle şeyleri
11 Yorumla- +1 yıl
En güzeli bro
Bu aralar diyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Neden peki şu an senden hayır gelmez bir başkasına ,
- +1 yıl
Anladım yani senin kalbinde nasirlasti
+1 yılHer zaman diyorum ki
113 Yorumla- +1 yıl
Neden peki
- +1 yıl
Ben parol gibiyim. Herkese yararım dokunur, kendime asla. Yani bilmiyorum ama benden gerçekten bir halt olmuyor bazen.
- +1 yıl
Hayrım yok kendime. Kendimden başka herkese iyi geliyorum. Herkesin yardımına koşarım, herkese destek olurum. Ama kendime yardım edemiyorum bir türlü
- +1 yıl
Olur öyle düşünme parolu kendine ol bundan sonra bakım ☺️
- +1 yıl
Niye edemiyorsun bakım kendine yardim
- +1 yıl
Kendim için çözüm üretmiyorum. Üzülürsen dibine kadar, mutluysam sonuna kadar, kötü hissettiğimde aslında kötü değil o, berbat. Orta noktam yok. Ya dipteyim ya gökteyim.
- +1 yıl
Kötü bu herşeyi tam dorukta yasiyosun ama uzulmeni istemem ki üzülme
- +1 yıl
Okul hayatımda böyle, aynı sınava arkadaşımla beraber çalışıyoruz, belki sınavda aklımıza aynı şeyler geliyor ama arkadaşlarım hep yüksek alır, tabii bu durumdan gocunmuyorum.
- +1 yıl
Ne okulu bölüm ne peki
- +1 yıl
Harita kadastro okuyorum ben
- +1 yıl
Güzel bak okudun bölüm kaç senen kaldı
- +1 yıl
Son dönem, bitiyor
- +1 yıl
Hadi inşallah sonra kpss girceksin
Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Hayır olmadı
11 Yorumla- +1 yıl
Olmadıysa güzel bak ozaman
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılevet bu ara
12 Yorumla- +1 yıl
Ozaman var kafanda biseyler kesin
- +1 yıl
Düşündüğün
+1 yılHayır demiyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Ozaman güzel kardeşim demiyorsan eğer
- +1 yıl
Bir soruda seni konuşmuşlar dün, o kadın la bağlantın mi var, cinsel yasam fenomeni kadin.
- +1 yıl
Hangi soruda beni konuşmuşlar kardeşim kim konuşmuş o kimmiş
şu an o düşüncedeyim
11 Yorumla- +1 yıl
Yani sende artık hayrim dokunmaz diyosub
+1 yıl1 defa oldu
113 Yorumla- +1 yıl
Peki ne yaptın
- +1 yıl
Platonik sekilde benden hoslanmis itiraf etti.
Baskasina gitmesi gerektigini soyledim.
( ben bekarken )
🙂 - +1 yıl
Bekarken şu an evlisin ozaman
- +1 yıl
Evet ben seda antepli olan hani arada bi sarki ses kaydi atan bu yeni hesabim.
Telefonum bozulmustuda en son.
Baska yeni telefon aldm.
Ve yeni bi nickli hesap actm..😀😃 dün bebisin kalp ats sesini duyduk. 🤩😍 - +1 yıl
Kız desene bende dedim bizimksi nereye gitti 😂
- +1 yıl
Öteki hesabına noldu
- +1 yıl
🤣😅😂 acaba 28 sayisindan bilip tahmin edermisin diye dusundum geride aciklim bari dedim. 😊
- +1 yıl
Sildim onu😀
- +1 yıl
Yok sen oldunu tahmin ettim bundan öncede yollamistin takip 😂
- +1 yıl
O halde brawwo ben unutulucak birisi değimisim vayy 😇
- +1 yıl
Ben anlarım ama o hesabı neden sildin
- +1 yıl
sesime kapılanlar çok oldu ya 😀😃 bi sürrü istek gelmekteydi...
- +1 yıl
Vallami gelmedimi 😂
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 