Erkekler olarak sadece bir kıza ilgi ve sadakat verirsek diğer kızlara ayıp olmaz mı?

Kardeşim sadece bir kıza ilgi alaka sadakat göstermek bencilliğin daniskası. Çevrede bu kadar güzel kız varken onların da ilgi alaka ihtiyaçlarının karşılanmasına yardımcı olmak varken, paylaşımcı cömert olmak varken neden bencillik yapıp bir kişide kalıyoruz ki? Tamamen saçmalık bu.

Erkekler olarak sadece bir kıza ilgi ve sadakat verirsek diğer kızlara ayıp olmaz mı?
Cevapla