Konuşurken göz göze gelmeyen erkek kızdan hoşlanmıyor mudur?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılHoşlanıyor senden ama bu tür erkeklerin, özvüven eksikliği oluyor ve bu yüzden kadınlar tarafından seks yapılacak erkek olarak görülmüyorlar. Sana da itici gelmiş zaten. Ama maddi durumu iyi ise evde kalmış kadınlar için bulunmaz nimettir. Çünkü yüzlerce erkeğin altından kalkan kadınları, ancak böyle özgüvensiz saf erkekler eşi yapıp hayatının en büyük hatasını yaparlar. Zira böyle erkeklere beta denir ve beta erkeklere kadınlar sadık kalmaz ve saygı da duymaz. Tabi evlenip çocuk doğana kadar iyi davranırlar. Çocuk olunca, değişip adamı evlendiğine pişman ederler. Böyle kötü niyetli kadınlar, beta erkekleri her daim savunup bilinçlenmesine engel olurlar. Sakın böyle oyuna gelmeyin ve red pilleri alıp bilinçlenin. Bu durumda beta , sigma ve alfa erkek kavramlarına detaylı deyineyim;
Alfa erkek kavramı : özgüvenli, kendi işinde genelde başarılı, toplumda saygısı olan , hem evde hem de dışarıda kadınını gururlandıran ve kadını koruyabilecek kadar güçlü erkeklere denir. Alfa erkekler, kadına gerekli saygı dışında hiç bir değer vermezler. Kadınlar da yönetmeyi değil, yönetilen olmayı sevdiklerinden alfa erkeklerle ;hem evlenmek hem de flört etmek isterler. Alfa erkeklerin temel çekici özellikleri: Yüksek özgüvenli olduğunu kadına hissettirtmek, kadını etkileyene kadar mesajlara bir saat geç cevap yazmak, bir çok sevgilinin olduğu süsü vererek kadına kıymetini bildirmesi, topluma karşı sert ama kadına karşı normal arkadaş olarak olarak davranması , özel günler haricinde hediye almaması , büyük hatalarını affetmemesi ve kendisine saygısızlığa izin vermemesi vs vs. İşte bu özellikler, alfa erkeği çekici kılıyor
Şimdi gelelim Beta erkeklere... Beta erkek: ezik, itici, özgüvensiz , kendi işinde bile çoğunlukla başarısız ve bu yüzden evlenecekleri kadın tarafından ( genelde evlenmeden birliktelik yaşayamazlar) sürekli aldatılıp milletin ortasında hakarete maruz kalan erkektir. . Beta erkeklerin en temel özelliği eşine, annesinden daha çok değer vermesidir. Bu yüzden kadınlar, beta erkekleri güçlü görmezler ve hep saygısız olurlar. Çünkü güçlü erkek , kadınını annesine saygı duydurabilecek erkektir. Yani Beta erkekler genelde özgüvensiz ve zayıf olduklarından, kadını koruyamazlar. Sadece maddi durumu iyi ise, kendisinden düşük seviyede bir kadınla evlenebilirler. İstisnalar olabiliyor ama istisnalar genel kuralı bozmaz. Zaten erkeğin , flörtte temel hataları; bunların aksini yapmasıdır.
Tecrübelerime göre Beta erkeklerin mutlu flört ilişkisi olmasa da mutlu evlilik ilişki yaşaması şöyle mümkündür; evleneceği kadın kendisini seviyorsa ve bakireyse ancak böyle iyi evliliği olabilir. Zira bakire kadın, karşılaştırma yapamayacağından; bakire olmayan kadınlarda olduğu gibi eski alfa erkeklerini özlemesi mümkün değil.. Bu durumda erkeğin de cinsel gücü iyi ise; beta erkek ancak evlilikte mutlu olabilir. Yoksa evlilik öncesi hiç bir kadın, beta erkekle seks yapmaz. Belki çok zenginse , kadına fena para harcıyorsa ve kadın da evlenmek istemiyorsa ; elinde tutmak için nadir de olsa seks yapıyordur. Çünkü kadınlar, sevmedikleri erkeklerle çok seks yapmazlar. Sus payı olsun diye sömürebildikleri sürece, haftada bir ancak..
Beta erkeği itici yapan özellikler ise: alfaların tersini yapmasıdır.
Betanın bir üstü , sigma erkek var bir de. Sigma erkek; hanımcı değildir, alfa erkeklerin tüm özellikleri taşımadığından kadınlardan alfalar kadar talep görmez, ancak herkesle birlikte olmayan kadını da kendine çekebilecek alfa özelliklerine sahiptir, orta özgüvenlidir, orta cesurdur, uzun ilişki tercih eder, uzun ilişkide olduğu kadın sigma erkekle seks yapar ve bu kadınla ilişki devam ettikçe sadık kalır. Ancak Sigma erkek, en az olan erkek çeşididir. Zira kadına ulaşabilen erkekler, genelde alfa olup tek kadınla yetinmezler. Ama betalar, genelde alfa olamaz. Ancak sigma olabilir , en fazla. Yani sigmalar, betaların evrim geçirmiş halidir. Zira alfa olunmaz, alfa doğulur. Sigma erkeklerin evlilikleri ise, genelde güzel olur. Tabi kendisini seven kadınla evlenebilirse. Zira pek talep gören erkek olmadıklarından, kendisinden kötü maddi duruma sahip bir kadın mantık evliliği yapmak isteyebilir. Bu durumda kadın bakire değilse, kendisiyle aynı maddi durumda bir kadınla evlilik yaparsa; kendisini seven kadınla evlilik yapmış olur ve kadın ona sadık kalır. Çünkü bir kadın kendisiyle aynı statüde bir erkekle, aşk evliliği yapar. Mantık evliliği, yüksek statüde olan biriyle yapılır
Peki Red Pil kuramı nedir?
Red pil, kadın ve erkekler arasında ilişkileri düzenleyen temel kurallardır Red pil kuramı, kadınların hoşlandığı erkekleri doğru olarak tanımlayıp eksik erkekleri tam erkek etmeye çalışır. Red pil kurumlarının tamamının doğru olduğunu, gerçek hayattan görüyoruz. Zira red pil kadınların; güçlü, özgüvenli, kendisine fazla değer vermeyen , böylece sıradan erkek izlenimi oluşturmayan erkeklerden hoşlandığını belirtir ve böyle erkek olmayanların da nasıl böyle erkek olacağına dair tavsiyeler verir.
Gerçekten de kadın ilişki uzmanları, bu tür erkeklerden hoşlanıldığını doğrular ve benim kız arkadaşım da doğruluyor.
İşte Bu tür hoşlanılan erkeklere alfa, aksine beta ( zengin olmadıkça talep görmeyen erkeklere) deniyor. Beta olmak da çok kötü bir şey olup ancak paranla Kadına ulaşırsın demek. Ancak hiç bir kadın zengin beta erkeğe, alfaya verdiği zevki vermez. Çünkü kadınlar, duygusal varlıktır... Bu arada Kadınları da kınamamak lazım. Zira kadın, yaratılışı gereği koruma iç gücüsüyle hareket edip güçlü olan alfadan hoşlanır
Işte redpil alfalaşma evrimini başlatınca, sorun burada başlıyor. Çünkü kadınlar beta çoğunluğun, alfalaşmasını istemiyor. Zira kadınlara; güzel mesajlar atıp egosunu şişiren, seks talep etmeksizin ( bir gün bana döner umuduyla ) pahalı hediyeler alan ve hat da evlenen erkeklerin hepsi beta. Alfa erkek ise, asla kadının egosunu tatmin etmez ve fazla ilgi göstermez. Alfayı, çekici hale getiren de budur. Sıradan olmamasıdır!
Şimdi gelelim, betayla evlenen bakire olmayan kadınlara. Şimdi Kadınlar, 30 yaşlardan sonra alfa bir erkekle evlenemiyorsa , maddi durumu iyi olan beta erkekleri tercih etmek zorunda kalıyorlar. Bu durumda Çocuk olana kadar iyi davranıyor, istemeden seks yapıyor ki ( sevmemesi nedeniyle) betalar çocuk varken genelde boşamıyor. Çünkü çocuklarına, fena sahipleniciler. Çocuk olduktan sonra kadınlar, beta eşi boşamasın diye hafta bir seks yapıp genelde alfa erkeklerle eski günlerine geri dönüyorlar. Çünkü beta erkek, asla alfa erkeğin verdiği tutkuyu veremez. Aynı tatmin olamamaktan, alfa erkek de beta kadını aldatıyor. Bunu, Red pil de belirtip tarafsız olduğunu beyan ediyor.
Ama Red pil, büyük alfalaşma evrimini gerçekleştirebilirse, bu kadar kolay kendine köle bulabilir mi? Elbette hayır.
Bunların da hiç biri uydurma olmayıp aynısını kadın uzmanlar da söylüyor. Bunların en önde geleni, Psikolog Buse Aydın olmakta. Kaldı ki çevremden de kadınların, beta eşlerini aldattığını çok duyuyorum.
Ha kadın bakireyse ve seviyorsa, beta erkeğe sadık oluyor. Bunu da belirteyim ki bunun da örneğini gördüm. Zira bakire kadın, karşılaştırma yapamıyor. Ama bakire olmayan kadının, kadınların itici bulduğu beta erkeğe sadık olduğunu duymadım da görmedim de. Çünkü karşılaştırma yapıp eski erkeklerini özlüyor. Tamamen, normal bir durum.
Bu arada , kadınların alfa erkek istemesi doğaldır ve saygı duyarım. Ancak beta erkeklerle evlenip duygularıyla oynamanız çok yanlış
13 Yorumla
Soran+1 yılÖzet geçermisim
- +1 yıl
Yani hoşlanıyordur ama özgüveni yoktur. Bu tür erkek, bir süre sonra sana sıkıcı gelecektir. Özgüveninin, gelişmesi lazım. Bu kadar uzun yazmamın nedeni, daha detaylı açıklamak istemem ve yapay zeka tarafından çok süper görüş seçilmek istememdir. Daha öncekilerinden, copy past yaptım. Böylece, hiç zaman harcamadım
- +1 yıl
Ona , gerçekten ilgi duyuyorsan özgüven vermelisin. Ona, sevdiğini göstermelisin. Bu tür özgüvensiz Beta erkekler, sevgiye açlar. Eğer gerçekten sevgiyi gösterebilirsen, özgüveni açılır ve gerçek bir erkek olurn
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirinci ihtimal karakterini bilmiyorum ama utangaç olabilir
ikinci erkek pasif ve utangaç görünümlü plan o kırmaz erkekler Kaç bu erkeklerden bence aşırı pasif ve ana kuzusu olabiliyorlar Aynı zamanda sen adım atınca şey diyorlar Ama sen yanlış anlamışsın Ben böyle bi insanım savunması yapıyorlar
üçüncü de muhabbet sarmamıştır geçiştiriyordur
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 718 cevap paylaştı.
+1 yılBazı erkekler yapı olarak kadına karşı hassas tavırlar ve incelikler sergiler, o an sana rahatsızlık vermemek için bakmıyor olabilir
Diğer bir nedense; sana bakınca duygu anlamında etkin altına giriyor ve karşında konusamayacak hale geliyor olduğu için gözlerini kaçırıyor olabilir
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
49Cevap
Hayır böyle anlayamayız, belkide çekiniyor ondan bakamıyordur kişiye göre değişir bu..
10 Yorumla
+1 yılBen kendi tecrübemden örnek vereceğim. İçimde hep bir huzursuzluk vardı. Pek bakmıyordu ya da gözünü kaçırarak bakıyordu. Gözlemleyeceksin, içindeki ses ve his doğrusunu söyleyecek sana
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence hoşlanmıyordur , gizlediği bir şey vardır.
Eğer kalbi tamamen onunla olsa göz bebeklerine bakar ve takılı kalır hatta yüzünde gülümseme olurdu..
00 Yorumla Ankaiyete olabilir çocukta. Ben mesela bi kizla konuşurken gözlerinin içine girerdim karşı tarafın gözlerini kaçırıp baskı altında hissetmesinden zevk alıyodum ama son zamanlarda anksiyete başladı bende çok garip artık gözlerinin içine bakmayı bırak iletişim kurmakta bile zorluk çekiyorum. İnsanın elinde olan bise değil bi kiz benim hareketlerimi gorse muhtemelen kendisinden hoslandiğimi falan dusunur ama ANKSİYETE BAŞLADİ. Sizde boyle bise oldumu merak ettim.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılCemal Süreyya'yı hatırla aşk dediği kadını görmek için benim çayım açık olsun diyen. Sonra kararını sen ver.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen hoşlandığım kızın yüzüne gözüne 3 saniyeden fazla bakamazdım bakışırken sadece arada bi kolay gelsin derdik birbirimize o kadar dahası kısmet olmadı konuştuğumdada nişanlanmıştı dünyada hiç kız kalmadı hissi verdi bana
00 YorumlaBelki cekiniyor heycaniyordur bu yüzden de gözlerini kacirabilir hemen kötüye yormamak lazım
12 Yorumla- +1 yıl
Bencede bayılıyordur ama utanıyordur ve bu yüzden korkusundan bakamıyordur. Yalnız birde şöyle bir şey var. Hoşlanmıyorda olabilir ve bu yüzden ümit vermemek için bakmıyordur. En doğrusu zamana bırakmaktır.
Utangaç biri mi?
Değilse hoşlanmıyordur belki de rahatsız oluyordur çirkin buluyordur
12 Yorumla- +1 yıl
Bencede utangaç biriyse bayılıyordur ama utanıyordur ve bu yüzden korkusundan bakamıyordur. Yalnız birde şöyle bir şey var. Hoşlanmıyorda olabilir ve bu yüzden ümit vermemek içinde bakmıyor olabilir. En doğrusu zamana bırakmaktır. Zamanla niyetinin ne olduğu ortaya çıkar. Çünkü tanımıyoruz nasıl birisidir bilmiyoruz.
- +1 yıl
Aşk İlişkileri konusunda 358 cevap paylaştı. İstemiyor olabilir git başımdan der gibi kısaca istemiyodur
12 Yorumla- +1 yıl
Ama istiyorsa olabilir. Belkide bayılıyordur ama utanıyordur ve bu yüzden bakamıyordur. Yalnız sende haklısın birde şöyle bir şey var. Hoşlanmıyorda olabilir ve bu yüzden ümit vermemek için bakmıyordur. En doğrusu zamana bırakmaktır.
- +1 yıl
@AlparslanKuytulkara ya büyük ihtimal soran kız bi erkekte yüzüne bakmıyo göz göze gelmiyo ama Hoşlansa gelir bence niye gelmesin utanılcak bi şey yok öyle belki soran kişi kızsa erkeğe yakınlaşıyosa erkek kabul etmiyodur
+1 yılBen olsam diğer kızların gözlerine bakıyor mu diye dikkat ederdim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu direkt olarak hoşlandığını göstermez. Utanıyor göz teması kurmaktan çekiniyor da olabilir
00 Yorumla Her şeyi ona yormanın anlamı yok. Yine de Biraz daha iyi bakmak lazım belki de ondandır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılBazen rahatsız etmek istemiyor da olabiliriz
01 Yorumla- +1 yıl
Ama bazen içimizden geçenleri söyleyemiyorda olabiliriz..
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılUtanmasından da kaynaklı olabilir yani yüzüne bakamayan birinin sevmeyle ilgisi yok
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbakıp bakıp gözlerini kaçırıyorsa hoşlanıyordur, ya da başka yere bakıp ara sıra sana bakıyorsa o zaman kafası başka yerdedir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır, ben çok sevdiğim insanlara bile göz göze gelemem.
00 Yorumla
+1 yılGözlere güzel bakamadiktan sonra baksa ne olur bakmasa ne
00 Yorumla
+1 yılUtanıyordur belki ya da göz teması sevmiyordur hemen hoşlanmıyor mu acaba diye düşünüyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılOna biz beden dili deriz bazen sıkılma belirtisi olarak gözüksede bazen utangaçlık da ola bilir bu
00 Yorumla
+1 yılHayır tam tersi bayılıyordur ama utanıyordum ve bu yüzden korkusundan bakamıyordur.
00 Yorumla
+1 yılBaşkasının gözlerine bakamamasın tek sebebi hoşlanması değil, utangaçlık da etkilidir
00 Yorumla
+1 yılHal tavırlarından anlarsın sadece bu etken mantıklı gelmedi bana
00 Yorumla
+1 yılBakmaya kıyamıyordur kendimden biliyorum ama bu her kızda olmuyor sanırım
00 Yorumla
+1 yılNe alaka? Herkes göz teması kuramaz. Bu gayet normal bir şey
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHoşlanıyo da olabilir
11 Yorumla- +1 yıl
Hoşlanmıyo da olabilir.
- Aşk İlişkileri konusunda 750 cevap paylaştı.
+1 yılUtangaç çekingen olabilir biraz yardım et
12 Yorumla- +1 yıl
Ama ya istemiyor beğenmiyor ve bu yüzden, ümit vermemek için bakmiyorsa? Ozaman ne olacak. Tanımıyoruz etmiyoruz nasıl birisidir bilmiyoruz. Zamanla belli olur. Sevdiğinden mı yoksa sevmediği den mi zaman gösterir. Boşuna demiyorlar zaman herşeyin ilacıdır diye...
- +1 yıl
İlaçın ana maddesi zehirdir
Aşk İlişkileri konusunda 597 cevap paylaştı. Kişiye göre değişir. Utanıyordur belki.
11 Yorumla- +1 yıl
Evetet kişiye göre değişir. İstemiyordur belki.
- Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.
+1 yılBen utanıp öyle yapıyorum
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Ya sakladığı vardır ya da özgüven sorunu..
00 Yorumlatabi ki de evlenmek istiyordur naz yapıyordur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılHoslan makla alakasi yok aklı başka yerlerinde dir
01 Yorumla- +1 yıl
Hoşlan makla alakası var. Aklı kalbindedir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim tanistiklarim gözlerime uzun süre bakmiyorlardi ve reddettiler. Demek ki hoslanmadilar.
01 Yorumla- +1 yıl
Hem Hoşlandığın dan hemde hoşlanmadığından dolayı, bakamıyor olabilir.
+1 yılutanıyordur ve en gerçek o seviyordur bence
02 Yorumla- +1 yıl
İstemiyordur ve en gerçek o sevmiyordum bence
- +1 yıl
@AlparslanKuytulkara o an ki duygudan anlarsın bunu bence
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Büyük ihtimalle ama genellikle utancından yapar
00 Yorumlasuratını görmek istemiyorda olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılYa utangaç hoşlanıypr
02 Yorumla- +1 yıl
ya da istemiyor
- +1 yıl
Olabilir
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılHoşlanmıyor değil edebinden bakmıyor derim ben ona
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHoşlanıyorda olabilir hoşlanmıyorda olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEtkilenir ama kaide alınacak yapıda değildir
00 YorumlaUtanıyor olabilir mi?
02 Yorumla- +1 yıl
İstemiyor olabilir mi?
+1 yılTam aksine hoşlanıyor
23 Yorumla- +1 yıl
Tecrübe :)
- +1 yıl
Tam aksine istemiyor
- +1 yıl
Internette bile yazar. Hoşlandığı için utanıyor gözlerine bile bakamıyor
+1 yılHoşlanan gözünü alamaz
10 YorumlaBelki utaniyo çekiniyor olabilir
12 Yorumla- +1 yıl
Belki istemiyor olabilir. Bu yüzden ümit vermemek için böyle yapıyordur.
- +1 yıl
@AlparslanKuytulkara olabilir ama zannetmiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. utaniyodur ablasiiii
11 Yorumla- +1 yıl
İstemiyordur ablasiiii
Özgüvensiz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 14,7b cevap paylaştı.
m +1 yılUtaniyorda olabilir
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılAlakası yok
01 Yorumla- +1 yıl
Alakası var
Utangaçdır belki...
00 Yorumla
+1 yılEvtt
05 Yorumla- +1 yıl
Hhrr
- +1 yıl
Hoslaniyodur yanlis okumusum
- +1 yıl
Ama hoşlanmıyorda olabilir. Biz beta erkekler bir hoşlandığımız birde hoşlanmadığımız kızlara böyle yaparız. Hem hoşlandığımız kıza çok değer verdiğimiz içindir hemde hoşlanmadığımız kızların kalbini kırmamak için ümüt vermemek için bağlanmaması için bağlanıpta acı çekmemesi üzülmemesi için kibarca nazikçe böyle yaparız böyle bakarız. Yani git işte seni istemiyom. Hayır gitme seni çok ama çok istiyom ama bakmaya kıyamıyorum ve utanıyorum deriz demek isteriz. Biz beta erkekleri işte böyleyiz.
- +1 yıl
Hmmm belkide olabilir👍
- +1 yıl
Aşağı yukarı evet olabilir. Çünkü Biz beta sürümü erkekler, genelde hep böyleyiz utangacız. Biz beta sürümü erkekler, alfa erkeklerinden kat kat hemde milyon kat daha iyiyiz daha güvenilir. Ama kadınlar çoğunlukla genelde hep alfa erkeğini terci ediyor? Bu yüzdende hep hüsrana düşüyor hüsrana uğruyor?
+1 yılSeviyor dur
02 Yorumla- +1 yıl
Sevmiyor dur
- +1 yıl
Utanıyordur belki
+1 yılUtanıyordur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılBelkide utaniyordur
00 Yorumla Hemde deli gibi seviyordur
01 Yorumla- +1 yıl
Hemde akıllı gibi istemiyordur.
Evet
01 Yorumla- +1 yıl
Hayır
- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılAşik
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılUtanıyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılUtanıyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇirkin misin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeta erkektir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızdan utanıyodur
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılmadem hoşlanmıyor niçin kızla konuşuyor?
- Devamını Gör (16)
Devamını Gör(61)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Konuşurken kızın yüzüne gözlerine bakmayan erkek hoşlanmıyor mudur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer