Benim ilk kız arkadaşım bana parasını çok harcamak bir şeyler ısmarlamak hep isterdi fakat ben kendi maaşı değil babasının ona verdiği para olduğu için 2 sene boyunca sinema bileti bile aldırmadım ona içim rahat bu konuda benim hep
İkisi de hoş bir durum değil. Evet oldu yakından tanıdığım bir komşumuz var, evliler ancak kadın harcıyor hep para evin mutfak alışverişi, elektrik , su faturası evde kadına ait kocası da sadece İnternet parasını ödüyor kskdksksks kadın 46 yaşında kocası 68 yaşında ne ilişkisi denir buna artık bilmiyorum da