Erkeksiz dünya o kadar guzelki ne karışan var ne onu yapma diyen var ne düşünüyorsunuz?

Erkeksiz dünya çok güzel düşünsene oraya gitme diyen yok onu yapma diyen yok ütü yap bulaşık yıka çocuk bak diyen yok ben bu rahatlığı bırakırda kendime kocamı bulurum özgürlüğümü hiçbir erkeğe bırakmam en zeki kadın erkeksiz kadındır o kadar kafam rahatki hepsi sapik yolda hayvan gibi bakıyorlar gelip geçen kızlara tacizci sapik hepsi kadınlar bıktı bu abazalardan biriyle birlikte olmam için erkeğe gerek yok ki kadın zaten kendi kendine yeter bu konuda erkekler benim için gereksiz varlık her konuda
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek cinsiyetini hiçbir yönden sevmiyorum gerçekten inanılmaz sapıklar kadınlara sapik sapik mesaj atıyorlar akılları sürekli bel altı gerçekten bir erkekle sevgili olacağıma ölürüm daha güzel tercih olur
Erkeksiz dünya o kadar guzelki ne karışan var ne onu yapma diyen var ne düşünüyorsunuz?
Cevapla