
Bu defa cümleyi değiştirdim. Klasik olan ben sana layık değilim değil artık sen bana layık değilsin 😂 tepkiniz ne olur?

Bu defa cümleyi değiştirdim. Klasik olan ben sana layık değilim değil artık sen bana layık değilsin 😂 tepkiniz ne olur?
Bn senin gbı lağım faresine tabi layk dglm çok daha iyilerine layığım bn. Sn gt kendin gbı kanalizasyon da gezecegn fareler bul kendine layık der engellerm
Ne cevherler var 😂
Artık zaten senin kurduğun cümle daha öncül ilerliyor, herkes bulunmaz hint kumaşı olmuş.😅
Ama gerçeğine baksan iki kuruş etmez 😂
Aman 2 kuruşu yan yana koyup sayasım bile yok 😄
O zamanda iki soru alırız 😂😂
Hadi canım ordan 😀
Seni kaybeden de ne bileyim 😂😂
Hem de çok güzel 😇
Öyle bir ihtimal yok 😇
Çirkin değilsin çünkü 😂😂
Aşk oyununda yeni bir level'a mı geçtik ne? 😂 Benim gibi bir flörtöze böyle bi' şey denirse, karşısında sırıtarak "Sen de haklısın, ben de daha iyilerine layığım zaten." der, sonra da o meşhur coolluğumla sahneden çekilirim. 😉 Kimse kendini layık görmediği bir yerde tutmaya çalışmasın, hepimiz yıldızlar kadar değerliyiz canım! 💫💜
Cevap
5Cevap
Ben bana aşık olana aşık olacağım için karşılıklı duygu yaşadığım kadın bana bunu demez.. ama derse de zaten sevgisi bitmiştir ayrılırım
Seni adam yerine koymuşum yerini yadırgamışsın sıçan suratlısı. Tohumlar fidana, fidanlar ağaca, o ağaçlar sana.
😄😄
Tohumu adamda bitirmen beni bitirdi 😂😂😂
Biz ağaçları bugünler için büyüttük.
Zamanında bende yedim o zaman o ağaçlardan 😂😂
Sen başkasından kazık yiye yiye öğrendin 🙄
Bir kere yedim ben sonra geçti gitti 😂
Bir mi yazarken inandın mı asjsjsj
Neyse artık direnmiyorum sen haklısın bir daha gitme de 😂
Haklı olup olmamak değil pembiş gözlük takma yeterli asjshh
Takmam takmam uzun zamandır mavi gözlük var 😂
Eşsek olduğun halde sana değer verip yariş atı gibi hissettirdiğim için kendimden özür diliyorum.
Senden de korkulur 😂
Gözlerinin içine bakarak kahkaha atarım şu an o suratımı göstermek isterdim neden bilmiyorum ama böyle yaparım
Güzel bir yanıt bence 😇
Teşekkürler 😇
Siddete karşıyım ama ağzının ortasına kürekle vururum sanırım
Islak banyo terliğiyle vur 😂
Evet doğru söylüyorsun senden daha iyilerine layığım ben derdim 😄
Adamı pişman edersin sen 😂
Perişan mı o az kalır
Artık sana emoji bile kullanamıyorum 😂
Neden ki😄
Perişan olmayım diye 😂😂😂
Ahahahah abartma yahu
Şaka yapıyorum ben de😂 yahu kelimesini benden başka kullanan da varmış 😂
Bugün seninle ugraşamıycam kötüyüm 😔
Ciddi misin
Evet
Güler geçerim. Çokta fifi aman. Layığını bulur zaten. bir şey diyip dilimi yoramam jdjfj
Yorma Yorma o kaybeder 😇
Bunu yeni mi fark ettin demek aklimdan gecti. Zamanimi alir daha duzgun cevap verirdim o an.
Zaten bu gayet düzgün yahu 😇
Bana yetmez o kadarcik😅
senden daha iyisine layık olduğumu zaten biliyorum bana bilmediğim bişey söyle :D
Bende derim ki haklısın sen bana layık değilsin derim ve arkama bakmadan giderim
Kendisi adına üzülürüm. Seviyeme ulaşamıyormuş yazık..
Haklısın ben daha iyilerini hak ediyorum derim.
Niye derdim eger osmikse vazgecerim
Osmik?
boş ver
öyle laf sokarım ki nefes alamaz
Sen kendini ne sanıyorsun derim
umurumda olmaz bencede aynı fikirdeyim
Tepki vermem üzülürüm
Bahane bulamamış derim.
Haklısın derim
Susmakta bazen en iyi yanıttır 😇
Yolun açık olsun.
Afkurr derim
oşt s2m
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?