Yani sizcede yaptığı hareket çok saçma değilmi benim komiğime gitti?

biriyle uzun süredir konuşuyordum kahve içmeye davet etti buluştuk kahvemizi içtik sohbetimizi ettik çok ısındım hoş nazik tatlı biri içimden ona şans vermeliyim dedim sonra saat ilerleyince kalkalımmı dedim tamam dedi sonra kapının orada bekledi bende beni bekliyor sandım neyse kasaya geldik benim ödememi beklediğini fark ettim neyse bişey demedim kart çıkardım kasadaki adam sırf yanımdakine gıcık oldu galiba post cihazım bozuk dedi bende de para yoktu neyse mecburen ödemek zorunda kaldı otoparka gittik yanında para var mı otopark parasını vereyim dedi olsaydı kahveyi ödeyecektim zaten dedim neyse eve bıraktı tiksindim resmen soğudum direkt numarasını sildim işte yalvardı yakardı bana bir şans ver sana aşık oldum falan filan dedi heryerden engelledim
Yani sizcede yaptığı hareket çok saçma değilmi benim komiğime gitti?
Cevapla