Beraber yaşayıp sonra hamileyken evlenenler çok hoşuma gidiyor neden sizce?

Ben çocukluğumdan beri bu konularda erkek gibi düşünüyorum belki de. Evlilik hazırlıkları, akrabalar, ev dizmek için insan gelmesi filan bana çok saçma geliyor. Insanlar beraber yaşayıp sonra evlenmesi güzel geliyor bana. Iki kişi evli gibi birbirini aldatmadan yıllarca yaşıyorlar ne güzel. Dusuncem saçma mi sizce?
Beraber yaşayıp sonra hamileyken evlenenler çok hoşuma gidiyor neden sizce?
Cevapla