Kalbim öyle çok acıyor ki ne yapmayalım detaylar açiklamada kullanildinmi?

Ben şu an üniversite son sınıftayım liseden beri hiç sevgilim olmadı arada flörtler oldu tanışma aşamasında kaldı hep neyse 1 hafta önce bi erkekle tanıştım buluşmaya gittik güzel enerjiler uydu güzel davrandı bu kez oldu dedim doğru insan dedim Güven dedim güvendim 2. buluşmaya gittik öpüşmek çok erkendi biliyorum 1 haftada ne öpmesi masum öpücük değildi zaten kaç kere öpüştük ama o kadar vicdan azabı çektim ki eve döndüm artık çok yazmadı o ilgisi azaldı dedim takilmalik bakiyormusun yok dedi ilerleye biliriz ama yine geçiştirdi bende en sonunda dedim bu ne ya yapma son uyarım oyalama beni oda dedi ben yapamayacağım 😔 bitti başlamadan bende numarasını silip instadan çıkardım

niyeti neydi? Ben ne yapmalıyım deliricem

Çok kalbim acıyor toparlanmam gerek öpmek küçük şey olsada benm için değil büyük

Kalbim öyle çok acıyor ki ne yapmayalım detaylar açiklamada kullanildinmi?
Cevapla