Ben şu an üniversite son sınıftayım liseden beri hiç sevgilim olmadı arada flörtler oldu tanışma aşamasında kaldı hep neyse 1 hafta önce bi erkekle tanıştım buluşmaya gittik güzel enerjiler uydu güzel davrandı bu kez oldu dedim doğru insan dedim Güven dedim güvendim 2. buluşmaya gittik öpüşmek çok erkendi biliyorum 1 haftada ne öpmesi masum öpücük değildi zaten kaç kere öpüştük ama o kadar vicdan azabı çektim ki eve döndüm artık çok yazmadı o ilgisi azaldı dedim takilmalik bakiyormusun yok dedi ilerleye biliriz ama yine geçiştirdi bende en sonunda dedim bu ne ya yapma son uyarım oyalama beni oda dedi ben yapamayacağım 😔 bitti başlamadan bende numarasını silip instadan çıkardım
niyeti neydi? Ben ne yapmalıyım deliricem
Çok kalbim acıyor toparlanmam gerek öpmek küçük şey olsada benm için değil büyük
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer