Size cok sacma konu gelebilir ama benim kalbim kirildi?

Havalimaninda calisiyorum. Normalde evden yemek gotururum ya da personel ofisindeki otomatimiz daha ucuz, oradan bir seyler alirim. Bu gun ofise ugrayacak vakit olmadi, direkt yolcularin katina ciktik, evden de erken ciktigim icin ona da firsat olmadi, tum gun ac duramam. Havalimaninda bir sandvic 10 euro idi. Arkadas benden daha sonra gelecekti terminal bolumune, aradim, gelirken ofisteki otomattan bana cola ve 2 sandvic alir misin hemen ibandan atarim sana dedim. Bana o makinede hicbir sey yok, vermiyor, oteki makineden baska sey iste dedi (diger istediklerim 135 lira tutuyordu), 10-15 liralik bir biskuvi aldi, ondan 2 dkk sonra gelen arkadas elinde kendisine aldiklariyla geldi, istedigim seylerden se vardi, agzini aradim sordum, otomatta her sey varmis, parasini odemeyecegimi sanarak yanacaksa bari ucuz seyi almis olayim diye dusundu demek ki diye dusundum. ibabina 100 lira attim mahsus. Bana demedi ya sen bana niye 100 attin ben sana 15 tllik sey aldim demedi. Konu para degil. 30 yasina gelmisim hala insanlarin guvenini bu kadarcik bile kazanamamisim. Onu gectim 9 saatlik vardiyada ac durmama kiyamayacak bir insan biriktirememisim bana yaziklar olsun

Güncellemeler
+1 yıl
Parasi var bu arada kizin durumu iyi anlatiyor
Size cok sacma konu gelebilir ama benim kalbim kirildi?
Cevapla