
Ilgiye bir anda abanıp sonra kendini geri çekmek erkeklerin yaptığı en bariz örnek bence ve çok saçma geliyor bana 😂
Sonra bekliyor ki karşı taraf yazsın daha çok beklerler kızlar da uyandı artık bu işe 😀

Ilgiye bir anda abanıp sonra kendini geri çekmek erkeklerin yaptığı en bariz örnek bence ve çok saçma geliyor bana 😂
Sonra bekliyor ki karşı taraf yazsın daha çok beklerler kızlar da uyandı artık bu işe 😀
Taktik yapmak bana göre o kişiyi hedef haline getirdiğinin göstergesidir. Duyguyla hareket eden insan taktik falan yapmadan samimiyetiyle elde etmek ister karşı tarafı. Sezilerim güçlüdür ve neyin ne olduğunu çok net biliyorum ve ben bu durumu sezersem çok kötü yapabiliyorum karşı tarafı :D
Ona ne şüphe 😀😀
eee kaşınanı kaşımak farzdır :D
Kesinlikle 😀
Aşırı soğutur, hele ilk başta inanılmaz ilk verip sevgili olduktan sonra yavaş yavaş o ilgiyi azaltan erkekler midemi bulandırıyor kardeşim git başka işte taktik uygula en azından başarılı olursun 😅😅🤚💩
Cevap
17Cevap
İlgili gibi davranıp sonra kaçmak çok acizce, soğuma sebebi tabii ki
Olduğu gibi gelmeyen herkesten ışık hızında soğurum..
Evet beni soğutur tabi ki de.. taktik falan bunlar ergence geliyor bana çünkü
Bu tür şeyler bana saçma gelir işim olmaz böyle biriyle
Net olmayan taktik yapan her insan beni soğutur
Taktik ne ya. Flörtün taktiği mi olur iyice baydınız
Stratejik oyunlardan hiç anlamam taktik maktik bilmem pek işlemez direk soğurum
soğurum taktik yapan kişi iyi kalpli değildir
Hiç anlamam öyle işlerden taktik maktik yok bam bam bam
futbol dışında teknik taktik işlerinin Olduğunu hissettiğim an uzaklaşırım..
Açıklama kısmındaki taktik bana da itici gelir. Doğru ve rahatsız etmeyecek iyi niyetli taktikler yapılabilir diye düşünüyorum.
Ergenler işte boş ver
Valla katlanılmıyo kendi gibi olan insan candır
Dur şimdi herkes ben yapmam, yapanıda sevmem diyecek 😂
Flört ediyorsan taktiğe gerek yok.😅
Elbette oyun oynayacak yaşımı geçtim
Taktikleri sevmem. Çocukca gelir
Uzaklaşırım net olduğu gibi davranmalı.
Çektirsin gitsin uğraşamam 😃
Taktik mi 😂 ya yerim onun taktiğini ben 😂
Yapayım da ye🤤😂
Biz flört mü ediyoruz yavrum 😂
Eee o zaman nasıl yiyecen 🤔 yerim diyosun 🙄 seri trip tut geliyo 😂
Şişşttt tamam geçti sakin 😂
Noldu ki😂
İlişki sonrası bir kenara atılmaya hazırmısın?
Soğutur
Bu taktikler bende işe yaramıyor
Evet soğutur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?