Ben duygularımı ifade ettim.
Kendisi zaman gösterir dedi. Ne evet diyor ne hayır diyor.
Mesaj atmadan mesaj atmıyor.
Seviyor mu sevmiyor mu? 😑 Ben bunu düşünmekten yoruluyorum.

Ben duygularımı ifade ettim.
Kendisi zaman gösterir dedi. Ne evet diyor ne hayır diyor.
Mesaj atmadan mesaj atmıyor.
Seviyor mu sevmiyor mu? 😑 Ben bunu düşünmekten yoruluyorum.

Yorumdaki erkekler cok pesin hukumlu davranmis. Normal hayattada kizlar hakkinda fikirleri boyleyse zor biriyle cikar ve evlenirler. Bu kadar ön yargi iyi degil.
Bir kiz olarak bu ulkede bir erkege guvenmek gercekten zor. Sapik mi, ofke sorunu var mi, narsist mi, siddete meyilli mi belli olmuyor ozellikle yeni tanidigin biriyse. Belki kizlar siz erkeklere cok fazla tehdit olusturmaz ama erkekler kizlar icin tehdit olusturabiliyor. Ne amacla yaklaştığını, cinsel olarak yaklasip yaklasmadigini anlamakta zor oluyor biz kizlar icin.
Bu anlattigin tip benim. Bende konustugum kisilere hemen evet ya da hayir deme, diyemem. Eger hoşlanmıyorsam elbette reddederim. Ama duygularimdan emin degilsem evet ya da hayir demem. Karsimdaki erkegin hareketlerine gore karar veririm buna.
Bana guven veriyor mu, iyi biri mi, beni seviyor mu yoksa cinsel olarak mi yaklaşıyor, huyu suyu nasil, kadina bakis acisi, davranislari nasil bunlara bakarim. Zamanla olur boyle seyler. Siz erkekler bir anda guzellige, seksapele carpilabilirken ve o kizi isterken biz kizlarda oyle olmuyor. Biz bazen sans verip tanidikca seviyoruz karsimizdaki erkegi.
Senden hoslaniyor ve duygulari var bence. Yoksa konusmaya devam etmezdi. Sadece tanimak ve guvenmek icin alana ve zamana ihtiyaci var. Temkinli gidiyor olabilir ya da cekiniyor da olabilir. Eger pek iliskisi olmadiysa cekinebilir. Iliskisi olup yara aldiysa ayni seyleri yasamamak icin temkinli gidiyor olabilir.
Benim erkeklerle cok icli disli bir iletisimim yok mesela. 2 erkege boyle davranmistim cunku hem onu tanimak istedim hemde kendim ne yapacagimi bilemedim biraz cekingendim. O konusursa konusurdum bende. Eger bu islerde toysa normal.
Senden gelecek adimlar onemli bu yuzden ama kizi sık bogaz da etme. Eger hoslandigi gibiysen, guvendiyse, tanidikca olumlu dusunceleri cogaliyorsa bu is ilerler zaten. Ama tam tersi oluyorsa tanidikca fikri olumsuza gidiyorsa bir yerde iletisimi de kesebilir. Ama kiz benden gitmesin diye olmadigin biri gibi de davranma. Sonra erkekler iliskide/evlilikte degisti oluyor. Neysen oyle davran.
Çok güzel yazmışsın teşekkür ederim evet onun ilkmiş benim de ilk. O söyledi ben de ona söyledim ilk diye
benimde flörtüm vardı. duygularını açıkça ifade etmişti ama uzun süreli konuşmadığımız için (10 gundur falan konuşuyorduk) ben temkinli davranıyordum. hoşlanıyordum ama evet hayır demezdim zaten hoşlandığımı anlaması zor değil hissettirebildiğimi düşünüyorum ama sen eğer bunu hissetmiyorsan kız seni istemiyordur çokta takmamalısın emin ol birçok kız bi sıcak bi soğuk yapan erkeklere daha çok düşkün oluyor maalesef… ama herkeside aynı kefeye koymamak lazım benim en sinir olduğum şeylerden biridir ne istediğin bilmeyen insanlar
Ben de bir kızım kendime göre yorum yapacağım. Ben de birine güvenmekte zorlanıyorum baştan arkadaş olursunuz sonra güvenirsen sevgili. Acele etmemeye çalış bence. Kızın güven problemi olabilir. Kimin ne yaşadığını bilemeyiz. Hemen kaşar başkasıyla konuşuyor vb denmemeli
Türlü türlü sapık var geçen gün konuştuğum birisiyle kahve date yapmak istemiştim plan yaparken bana geçeriz sonra vb dedi daha ilk buluşmada çeşitli örnekleri var bende güvenemiyorum ya da zorlanıyorum. Sosyal fobi de var bende
Bir erkek olarak anlamaman normal çünkü ülkede kadınlar başına neler geliyor. Yetiştirme olarak da erkekler böcü gibi anlatıldığı için onyargi oluşuyor ya da hiçbir erkekle muahbbeti olmadığı için zorlanıyor olabilir
Sevgili gardaşım bir kız sana ne evet ne hayır deyip ortada bırakıyorsa muhtemelen başka seçenekleri var ve onları da değerlendirmek istiyor, sen yedek olarak kalacaksın o bir bakacak eğer diğerleri olursa onlarda kalacak sana tekmeyi vuracak fakat baktı diğerleri olmuyor sana geri dönüp tamam ben karar verdim seni istiyorum diyecek. Bu çok sıradan bir rutin yani.
Başka seçenek mi? Kız ilk bu dedi
Selam canım, ben Aşko Kuşko, aşk ve ilişkiler hakkında sohbet etmek için buradayım! 🌈
Bak aşko, bu durumda senin hislerine çok dikkat etmek lazım. Karşındaki "zaman gösterir" diyerek aslında biraz daha zamana ihtiyacı olduğunu belirtiyor gibime geliyor. 💖 Sevgi konusunda net bir cevap alamıyor olman tabii ki seni yorabilir. Ancak burada önemli olan, biraz sabırlı olman ve bu süreçte de kendini ihmal etmemen. 🍀 Onun da duygularını anlamaya ve ne istediğini bilmeye zaman tanı. Bu süreçte bolca iletişimde olmaya çalış, samimi ve anlayışlı ol. Mesaj atmadan sana atmıyorsa, belki de o da kafasını toplamaya çalışıyordur. Bu sis perdesinin ardından her şey daha netleşecektir. Eğer seni seviyorsa bu süreçte belli olacaktır, eğer değilse, sen her zaman kendi değerini bilen, ışık saçan bir bireysin unutma! 🌟✨ Kendine iyi bak ve her şeyin zamanla daha iyi olacağına inan. Yolun açık olsun!
Cevap
26Cevap
Kararsız kalmış
Yorulma kardeşim yorma kendini. Çek geri, uzak dur hayatına güzelce devam et. Bırak o düşünsün sen niye kendini soruyorsun? Kadınlara zaten tek seçenek olduğunu hissettirirsen senden uzaklaşır.
Son bir yüz yüze buluşup doğrudan fikrini sormalı mı sence?
Duygularını anlamaya çalışıyor. Kestirip atmak istemiyor ve kendini seninle tanımaya çalışıyor. Zaman ver, sakin ol, kendin gibi ol. Zamanın süresi uzarsa ona saati hatırlat. Giriş yapılmış, gelişmeyi noktalandırıp, sonuç cümlelerini yazsın.
Çok güzel yazmışsınız. Yorum yazanlar hep olumsuz sevmiyor demişler.
Ben de siz gibi düşünüyorum ama çok da gidip geliyorum ve bu da zorlayıcı geliyor birazcık. Yanında ama değil gibi de bilmiyorsun
Şöyle ki biz aynı iş yerindeyiz merhaba merhaba birkaç haftadır çalışıyor zaten, sonra başka şehire gidecek diye kahveye davet ettim kabul etti. Sonra orada açıldım. Bana; “Bunu anlamıştım, ama benim ilk ne diyeceğimi bilmiyorum seni tanımıyorum başka şehire gideceğim zaman ne gösterir bilmem” gibi cevaplar verdi
Bence dürüst davranmış. Önündeki engelleri söylemiş, seni oyaladığını sanmıyorum. Anladığım kadarıyla aranıza mesafe de girecek. Bunu da düşünüp doğruluğa sarılmış. Tahmin ettiğim gibi seni tanımadığını da söylemiş. Ciddiyim acele etme. Bu işler aceleye gelmez. Bu süreçte sen de onu tanımaya çalış. Belki hoşuna gitmeyecek düşüncelere sahiptir ve sevgili olduğunuzda bu düşünceleri kabul edemeyecek ama ortada bir sevgi olduğu için kopamayacaksınız. Birbirinizi yıpratmadan tanışın.
Haklısın, benim şu aşamada eksikliğini çektiğim tek şey; onun adım atmaması mesaj atmaması 😑
Sonuçta bir iletişimi var, yazıyor. Acele edip sıkıştırıyorsun gibi geldi bana. Yani sen duygularından eminsin diye hemen onun da aynı tepkiyi verecek hali yok. Önemli olan sana zaman ayırması. Ama örneğin WhatsApp da çevrimiçi ama sana geç dönüş yapıyorsa, o zaman yedekleme mi yapıyor acaba diye düşünülebilir.
Whatsapp üzerinden bekletmiyor cevap veriyor
Acelem yok, ben onu hep beklerim 👀 Sık boğaz dedin, arada mesajlar atıyorum gündelik durumlara ilişkin bu sık boğaz olmaz herhalde?
Beklemeli mi yoksa yüz yüze son defa buluşup ne düşündüğünü mü sormalı?
Bence bekle. Zaten ilgisi var ise anında yaziyor demektir. Konus konuşmayı kesme. Sana olan ilgisi artsın. Seviyor ise zaten o gelecektir. Utangaç bir yapısı yok ise...
Acele etme sebebim var başka şehire gidecek o yüzden yüz yüze görüşme olsa dedim
Olabilir bence de
Daha yeni tanıştıysanız Max hoşlanmıştır. Aklı başında olan kız zamanla tanıyıp güvenerek sever.
Bu cümlenle onun anlattıklarını bağdaştırdım da, dediğine katılıyorum.
Peki bu durumda bana ne tavsiye edersin? Genel olarak olumlu o halde mevcut durumumuz?
Sen ilişki ya da cinsellik için çok atılgan olursan senden soğur. Ha o ister orası ayrı. Çok cıvıtmadan konuş ve konu aç sık sık yazma.
Başka seçeneği de olabilir , tanımak istiyor da olabilir. Illa ki anlarsın bi süre de üstüne gitmeden zaman tanı. Sevmek kolay mı ya öyle... Ne zamandır konuşuyorsun ediyorsun sen biliyorsun. Cevabı sende aslında sorunun. Sadece doğru şekilde bakmayı dene. burada bizim fikrimiz olasılıklar, lakin net olarak o olasılıklardan hangisi cevap sen blzden daha iyi biliyorsun.
Tanımak istiyor da olabilir dedin, mesaj yazmadan yazmaması normal mi? Bu süreçte hayır demiyor, mesajlarıma cevapları geciktirmiyor. Olma ihtimali yüksek gibi durmuyor mu sence de?
Sen mesaj yazma bekle, yazmazsa merak etmiyorsa direkt uzak dur hayatına bak o zaman. Ben yazmadan yazmıyor diyorsun normal değil birak bi merak etsin seni , etmiyorsa tek seçenek sen değilsin böyle biri için de değmez kardeşim
Şöyle ki yazmamın sebebi onun ağzından evet ya da hayır duyabilmek. Çünkü bir istisna var. Kadın şehir dışına gidecek, haliyle kısacık süreç var
Seninle bir ilişki sürdürmek istemediğinden ben şu an çok eminim.
Sana direkt hayır da demiyor çünkü elinde tutmak, bir erkeğin kapısında olması, evet dediği an son derece sevileceğini bilmek hoşuna gidip egosunu tatmin ediyordur. Bu sırada muhtemelen kendisi de hayatında görebileceği en şerefless bir erkeğin kapısında ağlıyordur.
Belirsizlik, insanı çok yoran bir şey!
Bu durum bir çok sebepten ötürü olabilir:
• Aklında ve kalbinde başka birisi olabilir.
• Size, umut vermek istemiyor olabilir.
• Sizinle, güzel bir gelecek kurulabilir mi diye düşünüyor olabilir.
• Sizi, yedekte tutuyor olabilir.
• Şu an için ilişki düşünmüyor olabilir.
Ona sorup, nedenini öğrenmeniz daha doğru olur.
Anlamak bazen zor olabilir, ancak birinin sizi sevip sevmediğini doğrudan sormak en iyi yoldur. Açık ve dürüst bir iletişim kurarak duygularınızı paylaşabilir ve ondan da aynı şekilde hislerini öğrenebilirsiniz. İletişimde olmak ve karşılıklı anlayış önemlidir. Konuşmaya devam edin ve hislerinizi paylaşmaktan korkmayın.✨️
Yani diyor ki kendini bana aşık ettir xzten zaman dediyse ewt demek gerisi sende artık
İşte tek sorunumuz o başka şehire gidecek 😑
Kararsız, ilgisiz de değil ama güçlü hisler de beslemiyor sana karşı.
Tanımak istiyordur zamanla,
Eğer biri size net cevap vermiyorsa aslında bu da bir cevaptır. Çünkü biri seviyorsa sizi belirsizlikte bırakmaz. Sadece sen adım arıyorsan sen çabalıyorsan onda bir his yoktur.
Çok utangaç olabilir senden adımda bekliyor olabilir ha eğer adım attiysan ve buna rağmen belirsiz davranıyorsa seni yedekte tutmak istiyor geçmiş olsun
Şu an daha cazip olan biriyle birlikte çünkü ama seni de elden birakmak istemiyo cepte tutuyo belki olur diye.
İlkmiş onun
Tabi kesin oyledir
Sevmiyor bir seviyorsa besam atmadan duramaz 2 sevdiğini ifade etmeden de duramaz
Gerisi sana kalmış sen düşsün
Mesaj atmadan olacakti
İhtimal sıfır mıdır yani?
Yani ben şimdi sevgilime bi saniye bile yazmasan ne yapıyor ya da günaydın mesajı atmasam öyle bi ihtimal yok atıyorum direk hiç düşün meden 😇😅😅😅
Ama siz sevgili olmuşsunuz bizim daha o aşama değil 😅 Çook başı bu
Ne kadar oldu ki
🤔🤔🤔😅😅😅
Aynı yerde çalışıyoruz. Merhaba merhaba idi. Sonra vakit az diye mesaj attım buluştuk. Orada duygularımı ifade ettim öyle başladı çok yeni. Böyle birden olmaz elbette ama vakit dardı ona da öyle dedim sen gideceksin ondan şu an söylemek zorunda kaldım dedim ama reddetmedi yani o da
Sen duygularını söylemişsin ve o hiç bir şey söylemedi mi 🤔🤔ılginç
Onun cevap özet olarak; “Bunu diyeceğini anlamıştım, ben başka şehire gideceğim, bu benim için ilk ve ne diyeceğimi bilmiyorum, seni henüz tanımıyorum, zaman ne gösterir bilmiyorum. “ dedi
Sana ilerde ne dicek diyeyim sen den hoşlanmadım ya da bir şey söylemeden de gide bilir 🤷♀️🤷♀️🤔🤔
Seven seviyorum der. Bilmiyorum diyip uğraşma. Zamanında böyle biri için zamanımı epey bir harcadım sonu hüsran.. değmiyor. Direkt sor ve ayrıl
Yolları ayirmanın vakti çoktan gelmiş bile hacı
Yeterince tanımıyor seni o zaman?
Üzerine çok mu düşüyorsun sen bunun?
Hayır üzerine düşmüyorum ama dediğin gibi tanıma süreci tamamlanmamış olabilir
Söylüyor mu peki böyle?
Duygularını nasıl itiraf ettin?
Şöyle ki kendisi başka şehire gidecek ve biz uzun süredir tanışmıyoruz. Başka şehire gideceğinden ben ilk buluşmada açıldım. Bunun erken olduğunu ama şehir değiştireceği için böyle yaptığımı söyledim. Duyguları açınca, biliyordum zaten dedi. Benim ilk ne desem bilmiyorum şehir değiştireceğim seni tanımıyorum zaman ne gösterir bilmiyorum, dedi.
Bak kız anlamış her şeyi. İlgisi var mı sana karşı, sorular soruyor mu?
İşte bu soruyu da ondan sordum, bana sorular sormuyor. Ben yazınca hemen cevap veriyor, saatlerce bekletmiyor. Bir mesaj daha atıyorum onu da cevaplıyor ama sonrası… yok 😑
Ne diyor peki?
Normal gündelik sorular soruyorum o da cevap veriyor işte
Sana sorular sormaması ilgisizlik belirtisi elbette ama bence biraz daha üzerine git, oldurmaya çalış bu işi. Olmuyorsa salla gitsin.
Kendini geri çekersen tutulur sana bizde genelde böyle 😅
Arada yazıyorum ama sizler hiç mesaj atmaz mısınız kendiliğinizden 😂
İşte hoşlanmıyosa demek ki 😂
Sevmiyor zaman göstermez insan sevdigini zamana bırakmaz zamana bırakıyorsa sadece bir seceneksin. Kimsenin seçenegi olma
Sevmiyor.. kızlar sabırsızdir.. ilgili olsa durmazdi iletisim kurmadan.
Şöyle ki ben ilk buluşma mesajımı atınca kabul etti. Öncesinde o bana adım atmadı. Ben o buluşmada duyguları ifade edince de “anlamıştım” dedi. Anlayıp da buluşmaya gelmişse bunu bekliyordur, beklemiyor mudur?
Görüşmeye gelmiş çünkü hoşlanmıyorum fakat bir deneyeyim.. belkide isınırım diyerek gelmiş.. ümit vermek de istemiyor.. ama kararı olumsuz ben sana diyeyim..
sevmiyor kessinlikle sadece seni uzmemek icin hayir diyemiordur bence
Öyle midir 🙄 Peki bu durumda bir erkek olarak yerimde olsan ne yapardın? Mesaj atmayı keser miydin yoksa mesaj atmaya devam edip yüz yüze son defa buluşma mı rica ederdin?
hayir sadece boyle belirsiz davranislarin hosuna gitmedgini soyleyerek kiza ya simdi net bi karar verirsin ya da artik konuşmanın anlami olmadigini soylersin. objektif bi sekilde bakınca kizin seni oyaladigi bariz. iliski yapmaktan korkuyorsa da bunu soylemeli
Şöyle ki buna sebep; kız başka şehire taşındı. Bunun etkisi olabilir kararsızlığında bence. Ve o evet derse zaten şehir sorun olmayacaktır, işimiz itibariyle aynı şehirde yaşama imkanı var
O zaman uzun uzun bu konuyu konusman lazim senin onunla mesafeyi dert ediosa bu sorunu halledeceğino söyle belki sorun mesafede değildir bu yüzden konusmak en iyisi
Yüz yüze konuşma şart haklısın teşekkür ederim yorumların için
rica ederim yuz yüze olmasada telefondanda konusulabilir yeter ki konusun
Büyük ihtimalle sevmiyor ama taktik de yapıyor olabilir.
Kendini geri çek yazma 1 hafta
Gelirse senindir
Gelmezse hiç senin olmamistir
Sevmiyor birader, iletişimi kes, dönerse senindir.
Belirsizlik seni yorar bence al karşına güzelce konuş, kesin cevabını ver ki bende ona göre hareket edeyim de.
En mantıklısı bence de
Seni sevmiyor, oyalıyor, arkana bakmadan uzaklaş, kurtul ondan.
Güzel kardeşim benimde başımdan böyle bir ilişki geçti net olmayan kararsız kişilerle devam etme üzülen sen olursun ve bunu asla unutma birçok kadının mutlaka Başka planları vardır sen Bilirsin ama ben olsam devam etmem
İki ihtimal var.
Ya kendini ağırdan satıyor ya da seninle sevgili olmak istemiyor fakat senin üzerinden ego tatmini yapmak istiyor.
muhtemelen korkuları var ve duvarlarını yıkıp kendinden emin olamıyor.
Peki bu durumda sen ne yapardın? Ben son defa karşılıklı konuşmayı düşünüyorum açık açık
açık açık konuşman gerek. ben de mesela bakıyorum karşımdakini yoruyorum ve kendime bakıyorum asla bi ilişki yapamayacağımı anlıyorum ve açık açık diyorum. uzatmaya gerek yok bazen
İşte sen ne güzel açık açık diyormuşsun ama o bunu da demiyor
O hayır da demeyince ben seviyora yoruyorum
işte dediğin hayir demeyip devam edince belirsizlik giriyor bu karşındakini yoruyor farkına varmalı.
Seni beğeniyor olabilir fakat henüz bir ilişkiye hazır hissetmiyordur belki daha önce yaşadığı ilişkiler onda kötü bir etki bırakmıştır
İlkmiş benim de ilk
Seviyo bence ama sevgisini belli edemiyor olabilir sen yinede jest bişiler yap kıza iyicene açıl dostum
iki kişiyi aynı anda seviyordur biri de sensindir denendi onaylandi
Yok sanmıyorum bana bu durumu ilk yaşadığını söyledi
biraz bekle o kendi cevap verir o zaman merak etme
Arada ben mesajlar atıyorum küçük küçük o da cevap veriyor
az bekle ne zaman bilemem ama illa bi cevabi olur olmazsa ben de serefsizim
Isteseydi zaten evet derdi cepte tutuyo
sevmiyor abim nasıl hala aklında soru işareti var? belirsizlik hayırdır
Bi anda mesaj atmayı bırak o da neden atmıyor diye seni düşünsün alışmış senin yazmana
Ne bekliyorsun ki hemen evet demesini mi 😀
Hemen evet demesini beklemiyorum tabii ki ama en azından birazcık da olsa bir tepki bir karşılık vermesi gerek diye düşünüyorum 😑
Değer veriyorsa seviyor seni
Yani bu durumda seviyor mu diyorsunuz?
Yedeklerdesin işte anlamak zor değil
Yedek mi? 🤔 Sevme ihtimali bu durumda sıfır mıdır?
Şöyle ki zaman isteme sebebi; o başka şehire taşınacak. Ben başka şehire taşınacağım, zaman ne gösterir bilemem” gibisinden sözler söyledi
Haklısın 😑 Çok zormuş bu durum. Onun da ilkmiş benim de ilk
Teşekkürler
Ugraşma çok gelmiyorsa nextle
Sevseydi şüpheye düşmezdin bence
belirsizlik yorar sen bırak kızı bence
Naz yapıyor olabilir
Sevmiyor ama senin ilgini de kaybetmek istemiyor
Sevmiyor malasef
Sevmiyor demekki bırak gitsin
Seviyor belki ama bir sebebi vardir
Erkekler kapatılsın
İstemiyo net
Neden istemiyor dedin mesela?
Sevmiyor
Mesaj atıyorum arada hemen cevap veriyor
Bence sal gitsin çünkü eğer seninle konusmak isteseydi hep senin yazmani beklemezdi vr süreci uzatmazdi
O da doğru 😑
Kutuplaştır.
Nasıl yani
Bence çok ümitlenme onun hayatında biri var
Benim ilk dedi ama 🤔
Sevmiyor
Böyle düşündüren ne oldu? Bu durumda hiç sevme ihtimali bile yok mudur?
Sevse zaten belli ederdi
😑
Belliki kararsız
Belirsizlik hiçliktir. Yoksaymaya bi adım yakın. Gerek yok
Sevmiyor
Belki düşünüyordur
Biraz bekle o zaman
Sevmiyor net yani çabalamadan olmaz
Sevmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?