Kız çevreniz var mı yoksa yalnızlığı seven birimisiniz?

Bazı insanlar yanlız olduğu zaman diğer insanlar onun özgüvensiz olduğunu düşünür bu yanlış bir düşünce değilmi? Mesela ben her kızla konuşmak istemiyorum kriterlerim var ciddi ilişki istiyorum etrafıma bakıyorum kız onun yanından kalkıyor başkasının yanına geçiyor ben böyle bir kızla konuşmayı bile sevmem kafalar uyuşmaz saçma gelicek belki size ama bu yaşıma kadar ilgimi çeken sadece bir kız oldu aşık oldum ve sevdim bilmiyorum diğer herkesten farklıydı benim kafamdaki kızın ta kendisiydi onunla konuştum ona açıldım nişanlıymış ve bilmiyorum saçmalıyorum galiba her kız bir değildir ben kimseyi dış görünüşle yargılamıyorum ama bu söz ettiklerim dış görünüşle ve konuşmasıyla aynıydı konuştum ve denedim :)
Kız çevreniz var mı yoksa yalnızlığı seven birimisiniz?
Cevapla