Kolay kolay kimseye ısınamıyorum. Ama sevdiklerimde bana ısınamıyor. Neden böyle oluyor?

Kolay kolay kimseye ısınamıyorum. Ama sevdiklerimde bana ısınamıyor. Neden böyle oluyor?
Cevapla