Neden kimseyi sevemiyorum, iyi insanlara bile ısınamıyorum acaba sorun bende mi?

Görücü usulü tanışıyorum mesela çocuk iyi birisi yalan yok ama sevemedim. Ki kötü insanları mı seviyorum diyorum bazen? Yok onlara da katlanamıyorum ya da sevmiyorum. Yani neden sevemiyorum onu da anlamıyorum. Acaba ben genel olarak insan mı sevmiyorum diyorum :')

Keşke mantık insanı olsam diyorum bazen... O vakit her şey daha kolay olurdu.
Neden kimseyi sevemiyorum, iyi insanlara bile ısınamıyorum acaba sorun bende mi?
Cevapla