Özlediniz mi beni? Hem 31 yaşında olup hem seçici olmak yanlış mı?

Bugün biraz geç kaldım ne olur kusura bakmayın. Bugün misafirlerimiz vardı da onlarla ilgilenmek zorundaydım neyse. Arkadaşlar 31 yaşındayım ve artık kabul ediyorum evde kaldım. Etrafımdakiler bazen soruyorlar kimse yok mu ne zaman evleneceksin diye ama gerçekten kimse yok. Benden hoşlanan da yok. Galiba çok çirkinim. İş yok sevgili yok arkadaş yok yok oğlu yok. Bazen kısmetim çıkıyor ama ya sarışın oluyorlar ya beni çok seviyorlar ya şişman falan işte. Esmer beni az sevecek uzun boylu geniş omuzlu birini bulmak neden bu kadar zor. Lütfen böyle biri varsa bana kuşun kanadıyla haber yollasın.
Özlediniz mi beni? Hem 31 yaşında olup hem seçici olmak yanlış mı?
Cevapla