Sizce de bu kavga çok gereksiz değil mi ben sadece işimi yapıyorum?

Uzun bir iliskim var ve güzel de gidiyor yani ben alıştığım için işlerimi kendim halletmeyi seviyorum. Mesela geçen sabah 7 de uyanıp 5 farklı ilçeye gittim yani artık olarak kargo da işimi halledip akşam eve alışveriş yaptım bu sirada birde annemlere uğradım haftanın 4 5 günü böyle gecer en son çıkış yaptı ben de varım niye sadece kendin kosuyorsun bu kadar ise diye çıkış yaptı bende yapabileceği bir şey olmadığını söyledim en azından kargoyu ben verebilirdim mesela dedi tek basina gibi davranma artık gibi şeyler söyledi anlam veremedim yani insan neden böyle birşeye kirilir

Sizce de bu kavga çok gereksiz değil mi ben sadece işimi yapıyorum?
Cevapla